/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Explorer, pc eller mig ??
Fra : Skywalker69
Vist : 273 gange
100 point
Dato : 17-02-05 20:05

Har netop installeret modem (56K) for mit arbejde samt NetBasis. Når jeg skal ind og registere og vælge mailadresse, kan jeg ikke skrive i felterne i browseren ??? Det samme gælder når jeg går ind for at registere mig online på nettet: jeg kan ikke skrive noget i felterne....????? Curseren "sætter sig ikke på plads" i de felter man skal udfylde ????
Tastaturet fungerer fint - er der en detalje der skal rettes eller hvad er der galt ????

Kommentar
Fra : 5792002120

Dato : 17-02-05 20:16

øøøøøø nogen gange er der nogle steder hvor du ikke kan skrive på tastaturet altså det har jeg prøvet før

et måske godt tip:
tryk på start og så
alle pogrammer/pogrammer
og så ind i tibehør
og efter det ind i hjælp til handicappede
der står der skærm tastatur prøv det håber du kan bruge det
hilsen

Rasmus haugaard
the little man

Kommentar
Fra : Skywalker69

Dato : 17-02-05 20:29

Måske - men når der er felter til at udfylde og registere sig, så skal det altså virke. Det virker heller ikke i søgemaskiner, sååååå....noget er der galt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-05 20:56

skud i tågen - du glemmer ikke bare at markere feltet med curseren først eller sådan noget vel ???

Kommentar
Fra : Skywalker69

Dato : 17-02-05 20:59

Nejnejnej, jeg sidder og er meget opmæærksom på at få curseren ind i feltet og alt det der ! Fatter det ikke, da jeg aldrig har oplevet det før ??????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-05 21:00

er lutter øre/øjne - synes også det lyder underligt

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 17-02-05 23:58

Prøv at bruge Tabulator knappen til at skifte mellem felterne på siden. Mus giver jo også bare musearm...

/Sprit

Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 18-02-05 08:04

Hej sprit73: har prøvet det...det virker med mellemrumstasten til at markere "dot" f.eks. feltet med om man skal registrere firma eller privatperson....så ikke mere....

Kommentar
Fra : Skywalker69

Dato : 18-02-05 10:40

Fatter det ikke - kigger i Indstillinger for Internet > Avanceret og der fremkommer KUN tre indstillinger for Java...? Intet af alle de andre indstillingsmulighder er med. Det er vel derfor skidtet ikke vil, men hvorfor ??????

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 18-02-05 21:18

Hvis man ikke kan skrive i et felt, skyldes det normalt at feltet er "låst". Dette lyder dog IKKE som dit problem, idet du skriver, at du heller ikke kan indtaste i søgemaskinen (og det felt bør jo ikke være låst). Du skriver også at dit tastatur virker upåklageligt og det ikke er musen (du har jo prøvet med tabulator). Tilbage er kun ganske få ting der kan gå galt...
1) Din Browser eller Windows er syg. (Ja, det er er ikke sjovt at indstallere Windows forfra - meeen din computer lyder syg...)
2) Du har en meget avanceret firewall; der forhindrer dig at skrive særlig følsomme data?? (Lidt langt ude ik' ?)
3) Du gør en eller anden meget simpel ting galt. Prøv at lade en anden komme til tastaturet.. (Nogle gange hjælper det altså)
4) Du skal ringe til TDC support... de har sikkert sådan et ringbind, de kan slå fejlen op i

/Sprit

Kommentar
Fra : 5792002120

Dato : 19-02-05 16:22

prøv det der med skærm tastaturet

Kommentar
Fra : torbenvinter

Dato : 25-02-05 22:36

Kom med et screen shot så vi kan se hvad der er galt!!! hvis du ikke har løst det