/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor blev du af???
Fra : Keldd
Vist : 819 gange
257 point
Dato : 17-02-05 19:52

molo.
ha ha ha ha ha ha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 19:54

Påæng !!!

Hér : http://www.kandu.dk/dk/spg/60814

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 19:54

Undrer osse mig Keld, jeg kom ind i molo's spørgsmål, skrev en kommentar, sendte den og Vups var spørgsmålet væk igen?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 19:56

Thi-hi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-02-05 20:00

Jeg ved ikke rigtig hvad vi skal stille op med molo,

Men jeg er i godt humør, så jeg lover ham ikke øretæver.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 20:02

Jeg bukker : I klapper !

</MOLOKEDERSIGSTADIGOGHANVILSMALSNAKKE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-02-05 20:05

Snak så molo,
hvor er knivstikkeren henne??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-02-05 20:05

Er du fallet i molokyle?,drukket??
Hallo Keldd,syns der er litt lite point her du?? Ha

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 20:10

Molo

Hvordan Kandu kede dig på sådan en vidunderlig mørk skidekold sne-is-slud-fyldt februar-aften 8:(
Der er da masser af livsbekræftende ting at tage sig til: F. eks. ...... Øh - Nåh nej.
Jo NU ved jeg det: ....... Øh - Nåh nej. Shit.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-05 20:10

http://www.kandu.dk/dk/spg/60814 er da ikke væk

herligt keldd er i godt humør - men synes molo pludselig er fraværende

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 20:12

8:( =

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-02-05 20:13

Holger:
Jeg kan jo forhøje , hvis der er nogen der begynder på noget fornuftigt

Det har været en rimelig dag.
Den første af 2 gamle lamper jeg renoverer, blev jeg færdig med i dag.
Og jeg hjalp en nabo med at få hendes ALDI tegnebrædt til at virke
Og hvad har i så lavet???
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-05 20:14

keldd jeg troede jo du bare var glad og ikke nysgerrig

godt det lykkedes med lamperne - øhhhhh - nabohjælp med tegnebrædtet igen igen ????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 20:15

holniels -> Stadig en sej kamp mod uret og tørsten.

Glæder mig til den 01-03-05, så jeg igen kan væde tungen ( >Host< )

..og nu er jeg også løbet tør for (Ama'r-) tobak

..og Birjo (Finlandia) Afskylia har forladt mit køleskab !!! ...lidt mere end halvtomt

..efter 2 dages belejring, 'ferie' og borgerleje (..mest i alkoven)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 20:16

Ha ha Keld. Du bruger de kedelige vinterdage på Lampe-renovering, jeg renoverer gamle Piber. Hver sin lyst og evne.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-02-05 20:19

mirit:
Jeg er både glad OG nysgerrig klart nok, ellers får jeg måske aldrig at vide

hvad der er hændt molo.

Min nabo glemmer hvad jeg siger, og jeg kan ikke huske hvad jeg har sagt,

DET kan godt være lidt frustrerende, men jeg er ved godt mod, intet kan slå mig ud af kurs i dag,

Jeg er COOL.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-05 20:20

smart nabo keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-02-05 20:22

Ingen Piber til mig,
Ryger kun chokoladecigarer og sort Nepal.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-02-05 20:23

arne.jakobsen hør litt her,ingen dage er kedelige,det er bare kedelige mennesker der gør dem kedelige,intet menneske med respekt for seg selv keder seg...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-05 20:24

1 - 0 til holniels

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-02-05 20:26

Godt indlæg Hoger, jeg forhøjer med 50

Ellers nogen der har oplevet noget god musik eller andet????
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 20:27

Keld - Dit foretrukne materiale er metal, mit er træ og ikke kun piber. Med De Nattergale kan jeg synge med på Æ Snittersang. A æ en snitter.

Holger - sig det til Molo, det var ham der sagde at han kedede sig.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-02-05 20:31

Der er motorcykel udstilling i Bellacentret i denne uge,
jeg tør ikke tage derud.
Måske det var noget for dig Arne, nå nej du bor lidt langt væk.

Jeg har set der også kommer utroligt mange kinesere i år ,både scootere, knallerter og motorcykler.
Og til rimelige penge.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 20:34

Heeeiiiiiiiiii.......arne.jakobsen ; Jeg har lige selv renoveret piber :

Royal Castle 'Bulldog' (Dansk srn. 32 ) ..let rengøring og næsefedt.
Robertson 'Bulldog' (Dublin srn. 150) ..pudse sølvet
Stanwell 'Krum : http://www.stanwell.dk/Images/katalogde.jpg ' (Dansk snr. 19) ..udkradsning og alm. rengøring.
Orlik 'Bulldog' (Engelsk [London] ) større renoversion og ny korktætning.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 20:38

Keld - Efter at min 45-scooter blev stjålet d. 21 dec. har jeg endnu ikke fået sparet sammen til at købe en ny. Så jeg er på Jernhesten. Surt med sandt.
Jeg har en IBM ThinkPad R40 og er blevet spurgt om jeg har et geforce4 - grafikkort. Har jeg det?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-05 20:38

Molo

Godt du fik sparket denne Yksikaksikolme ud af MIN alkove ..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 20:38

The1best og undertegnede skal på motorcykeludstilling i Belle : Lørdag !!!

</WROOOOOOM>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 20:41

Klart creamygirl

Keldd -> Ska' du mæ på Mådår-gygsle-u-stællæng ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 20:44

Eiiiii Molo - det er jo helt fedt at vi osse har Pibe-renovering til fælles. MEN det der gamle råd om næsefedt må du squ ikke bruge. Næsefedt indeholder syre og det er ikke godt for piben. At bruge næsefedt til polering af træ er lidt som at pisse i bukserne i frostvejr.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-02-05 20:46

Tør ikke molo,
ligemeget hvordan fanden jeg bærer mig ad,
kommer jeg hjem med noget, der får mig til at gå fallit hver gang, jeg tør ikke, øh var det på lørdag du sagde???
Hilsen
Keldd.
PS.
Arne man kan låne penge derude

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 20:47

Ok. arne.jakobsen : Så pisser jeg i piben og går udenfor i stedet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 20:49

Gu' ka' man så Keld. Det ubehagelige er at de skal betales tilbage, ellers kommmer Rockerne og smadrer mit indbo og lille mig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-05 20:49

Keldd

Hvor mange af de chokoladecigarer har du?

Det er da lang tid siden du kun havde 2 tilbage. Er det den samme du bliver ved med at ryge på????????

Jeg har købt en nyt kabinet til min kommende computer, som min søn har lovet at "bygge" i weekenden.

Det bliver bare så dejligt, når den er færdig og kan tages i brug

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-02-05 20:49

At pisse i bukserne gir da en viss varme arne.jakobsen og har man drukket nokk så fryser det jo ikke heller

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-02-05 20:50

Måske kommer jeg også - i kan kende mig på alle klistermærkerne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 20:50

Keldd -> Jeg aftaler, efter aftale; nærmere med the1best på fredag (..i morgen) og så ka' vi jo bare aftale at aftale noget lørdag ? Du har mit SMS nr

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 20:53

ans .... ?

Husk : Du ka' altid hente hjælp, hvis der sku' gå no'et glt; på kandu.dk (= kaaaaarndu dæ kå)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 20:55

Ps. Du kan selv bestemme om 'glt' ska' stå for : Galt ..eller Glat

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 20:55

Holger - troede at du kendte den? At pisse i bukserne i frostvejr, gir kun varmen en kort stund, derefter bliver det koldt, MEGET koldt også selvom tisset er fuld af sprit.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-02-05 20:56

Er der nogen her der kender Keldd, ham pointforhøjeren?
Skal vi/I snart have pointfest igen for jeg har da omkring 5000 at kaste i grams

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-05 20:58

Ja ja molo

Vi ved jo begge hvilken side, der tales om, hils the1best

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-05 20:58

der kan du se holniels - der er ikke det arne ikke har prøvet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 21:01

Bj-arne-Dk -> Hende Keldd; er det ikke hende i den røde kjole ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 21:03

mirit - du har helt ret. Jeg har også prøvet at være ude i kulden.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-02-05 21:03

Molo for fanden, du må ikke lokke,
Jeg mangler 3 timer på den jeg har, så er den bedre end ny, men hvad tid tror du?.
ans:
Stadig to tilbage, lad ham nu starte i god tid, med at sætte den sammen, så går det nok
ikke helt galt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 21:03

ans -> Ska' jeg nok

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 21:05

Keld - Havde du ikke lige svaret på det der med grafikkortet? Eller Molo måske?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-02-05 21:09

BjarneD:
Det er vist på tide du får fat i din bonkammerat benny ...........ellers.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 21:10

BjarneD - Gør som jeg. Når du ser et godt tip blive elendigt bedømt, så giv nogle trøst-poænger. Det er squ mere rimeligt end blot at forære dem væk tilfældigt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-02-05 21:11

Molo, har hørt om en rød kjole i XXXL. Er det hende/ham?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-02-05 21:12

Bennyyeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Keld henter rørtangen!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 21:13
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 21:16

Vil du vide, hvad du har af hardware arne.jakobsen ? Så prøv at hente : http://www.snapfiles.com/get/everest.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-05 21:18

Snupper lige mit flueben!!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-02-05 21:21

Jeg er GRAMS BjarneD

Ja miritdk,ser han har prøvet noe ivertfall,

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 21:22

Thanks Molo Check lige din emil.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-02-05 21:24

For dybt for deg creamygirl???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 21:24

Ah! Endelig en tråd der ikke handler om noget som helst!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 21:31

tedd -> Dette er IKKE korrekt ! Den handler om MIG

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 21:33

tedd -> Bevis ?

De første 4 bostaver i denne tråd :

Citat
molo

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 21:35

bostaver ??? --- jo den er go' den der -> bogstaver ...for dælen.

Jeg holder sgu snart op med, at holde op med at drikke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 21:36

De der rudimentære eller hvad det parti nu hedder, tror alting handler om dem!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 21:36

..så ka' det være det ik' føles så kedeligt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 21:40

Sidste år tabte jeg 3 kilo, da jeg lagde Kong Alkohol på is, men i år har jeg taget 1 kilo på !!!

Kakao m.fløde ( = SYNDEREN ..ka' det virk'li' være sandt ??? )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 21:40

Nå nej de hedder de Ridiculære!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 21:42

Er du nu på Arla produkter igen Molo?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-02-05 21:46

Dette er en tråd, der har eet formål, at udødeliggøre hvert indlæg.
Indlæggene må helst ikke handle om noget.
I hvertfald ikke ret meget, og den mindste kasten med mudder vil blive
afvist af trådejeren (MIG).Dette er en slags indlæg, som i lang tid
er blevet efterlignet med stor succses i dagspressen, men os
i Smalltalk, er selvfølgelig de bedste.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-02-05 21:51

Nu går jeg i seng

..men jeg SMS'er dig i morgenaften Keldd, når jeg har snakket med the1best og hilst hende fra ans

Go' og rolig aften til ALLE

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 21:52

Keld - Tak fordi du hermed anerkender udtrykket Trådejer. Der var nogle der ikke forstod det sidste dag.

Det hedder Bogstaver fordi de første runer ikke blev ristet i sten men på Staver af Book (Plader af Bøg). Så ved I det. Øv bøv. Hilsen KlogeÅge.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-05 21:55

Ja molo, du må huske at hilse the1best fra mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 21:55

Det må osse være lettere at riste bøg end sten? Men ristet betyder sikker ridset!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 21:56

På engelsk er det (Letter)e

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-02-05 21:58

Faktisk kan man godt sige, at jo mere formålsløst et indlæg er, jo mere vil det blive
belønnet.Jo mere holdningsløst ævl der bliver skrevet, jo mere vil det blive værdsat.
Dette er nemlig hvad det drejer sig om, ævl fra ende til anden.
Dog vil der blive båret over med en lille smule humoristisk snak, men sandelig ikke for meget,
det skulle jo nødig danne præcedens.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 22:16

Tedd - Vi gamle Vikinger ved at det HEDDER riste. Det er kun den moderne retskrivning der insisterer på at kalde det ridse og endnu værre skrive.

\Arne\TheWiking\o.s.v.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-05 22:38

Keldd, emesen har et bedre udtryk end det arne.jakobsen skriver

Citat
"Kandutrådejerrettighedsindehaver"

du tror da vel ikke at det er arne.jakobsen der er indehaver af reglerne her på kandu, jeg har da ikke læst nogen steder

jeg tænker på dette indlæg

Citat
arne.jakobsen Dato : 17-02-05 21:52

Keld - Tak fordi du hermed anerkender udtrykket Trådejer. Der var nogle der ikke forstod det sidste dag.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-05 22:42

der manglede et det

Citat
jeg har da ikke læst nogen steder

der skulle have stået "jeg har da ikke læst det nogen steder"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 22:48

Synes det var synd for Prins Henrik han ikke vandt valget forøvrigt!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-05 22:52

tedd

Det har noget med indvandrepolitikken at gøre

Accepteret svar
Fra : J123

Modtaget 257 point
Dato : 17-02-05 22:55

Davs og godaften... ØHHH -jeg er lige med på en kigger....
hilsen johs

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 22:57

Søde ans. Man kan ikke være indehaver af regler. Det er noget sprogligt vrøvl. Og luk så den tråd, du ved jo godt at du aldrig får det svar du har ønsket dig. Hvis du allerede da du stiller spørgsmålet VED hvilket svar du vil have, hvorfor stiller du så spørgsmålet? Så kunne du jo svare selv!

tedd - HKH Henri var ikke valgbar.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-02-05 23:07

ans:
Det startede jo med man sagde: I hans tråd, i hendes tråd, og så var der en trådejer lige pludselig.

Jeg har godt set at Klumme brokkede sig, og så blev der lavet lidt sjov med at gøre ordet langt.

Hvem der så fandt på det , og det kan jo godt være arne, er mig inderligt ligegyldigt, men hvis man

skal henvise til en tråd og hvem der har lavet oplægget, er trådejer vel det mest hensigtsmæssige,

arne eller ikke arne.

Nu tror jeg ikke at arne selv tror at han er istand til at give reglerne på "Kandu" , og jeg brugte

bare ordet, uden at tænke på, hvor ordet som sådan stammede fra, og det har jeg nok tænkt

at blive ved med, men nu starter weekenden i morgen og trådejeren her, vil gerne i denne anledning

ønske alle en god weekend. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-02-05 23:13

J123:
Velkommen J123 , kig dig lidt omkring.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-02-05 23:16

Har startet weekenden i dag jeg Keldd,blir jo langhelg da,bare fint,

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-02-05 23:17

Arne:
Du er ikke den eneste der beder brugerne om at lukke trådene,

men hvis de nu VIL have dem åbne, kan det vel være ligegyldigt,

mig har det aldrig generet. Jeg vil gerne have du forklarer hvorfor du vil have dem lukket.

Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 23:18

Jeg vil hellere være trædrejer!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 23:19

Keld

Godt brøøølt Løve. Det var mig der første gang sagde Trådejer. MEN det stammer fra Spejderne. Der har man en gruppe af over 17-årige spejdere. De kaldes ikke en patrulje, men en Klan. I patruljen hedder lederen Patruljefører/leder. I Klanen laver vi lidt mere sjov med titlerne, og der opstod udtrykket Klanejer. Jeg indførte det så i lidt ændret form på Kandu. Men stadig med et smil og en ræv bag øret. At nogle ikke ejer humoristisk sans, er jo kun dybt tragiskt.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-02-05 23:20

Er det da spendende tedd?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 23:31

Min salige mor spurgte mig engang om hva sådan en træd rejer var for noget Hun kørte forbi et skilt hver dag med ordet trædrejer! Han kunne da osse lige ha sat en bindestreg, det rigtige sted på sit træskilt, men han var måske ikke så øvet ud i kunsten?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 23:33

Keld - Jeg synes at det er noget snot at folk stiller et spørgsmål og udlover nogle point, og så ikke giver pointene.
I en tråd startet at Fnullernullerpige om Valentine-tekster, var det kun CLAN og jeg der svarede med nogle efter vore mening gode ideer. Nu siger hun at hun da godt ved at spørgsmålet er besvaret, men da hun ikke kan lide hverken CLAN eller mig, vil hun ikke lukke spørgsmålet. ans har for over 4 måneder siden stillet et spørgsmål. Hun har fået masser af svar. Hun siger: Jeg har ikke fået det svar jeg ville have. OK! Man kan stille et spørgsmål, men der er da aldrig nogen garanti for at dette bliver besvaret, kommenteret og forsøgt besvaret JA. De udlovede point ER tabt for evigt, så luk dog spørgsmålet og giv pointene til den der har ydet en indsats. En 4 måneder gammel åben tråd kan ingen da bruge til noget. Heller ikke ans.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-02-05 23:35

Ska huske det tedd,laver sommetider skilte i træ her,skal sørge for stregerne blir satt rigtigt jo,ha

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 23:38

tedd - kender det godt. På skiltet i Fredericia stod der Trædrejeri. Jeg syntes osse at det var fulstændigt uforståeligt: Hvilke rejer skulle der trædes i og hvorfor? Senere kom der skilte op med Møntvaskeri? Vi havde squ besvær nok med at skaffe mønterne. At nogen så kunne lave en forretning ud af at VASKE dem, var endnu en af min barndoms store mysterier.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-02-05 23:39

Keldd, se så at få lukket tråden - og giv mig poængerne så skal jeg hjælpe dig med at renovere lamper (måske)

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 23:43

En norsk trædrejer!! Hedder det ikke Grand ejer deroppe?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-02-05 23:43

Det må være det man kalder insider bentjuul,

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-02-05 23:47

tedd - et andet ord fra den tid er (Keld læs med her) Lampetarm. Jeg vidste hvad en lampe var og en tarm, men en LAMPETARM??? Rent vrøvl.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-02-05 23:48

holniels hej med dig, nej keldd skriver klokken 20.13 at han er ved at renovere lamper.

//bentjuul

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-02-05 23:49

Det må jeg lige sjekke tedd,vet hva jeg kalder det men muligt att jeg har feil,har ikke jobbet i Gran jeg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-02-05 23:54

arne.jakobsen

Nu har jeg oprettet denne tråd til dig

http://www.kandu.dk/dk/spg/60836

så behøver du ikke at ødelægge andre tråde p. g. a. at jeg ikke lukker en tråd på din befaling.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-02-05 23:54

Arne.
Det er så din mening, jeg selv er helt ligeglad med

pointene, de kan jo ikke bruges til noget, så mig vil

det stadig ikke anfægte det mindste ,hvis folk ikke synes de vil lukke deres

tråde.

Derimod kan jeg godt bli' lidt knotten hvis spørgeren giver

pointene til een forkert der svarer. Altså jeg mener svaret er forkert, men det er

jo spørgerens ret.

Jo den der har ydet en indsats, tja der hvor jeg har brugt mest tid, og skrevet mange indlæg

det har nogen gange været om 20point. og andre gange har jeg fået 500 for noget sludder.

Så jeg vil på ingen måde tage det her point system, bare en lille smule alvorligt.

Det skulle du også gøre, men vi er jo forskellige.
God nat
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-02-05 23:55

Jada bentjuul men lugter litt af bestikkelse eller hva det nu er,hjælpe?????,ha ha,men tror ikke den går,jeg fortalte BjarneD at jeg var grams men fikk ingen pointer,så du ingen fornuftige kanduerBjarneD denne tråd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-02-05 00:00

Jeg ser lige bentjuul, behager at være morsom i en sen natte time, som trådejer vil jeg så gerne

byde velkommen, og lad os høre på dit vid (gammeldansk)

Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-02-05 00:03

Holger - Hvad betyder det at være grams?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-02-05 00:05

Så er det dig der skal redde trådene ud keldd pas på der ikke kommer en grøn når du gør det

//bentjuul

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-02-05 00:09

Uff da arne.jakobsen,læser du ikke tråden????,BjarneD vil kaste 5000 points på grams = meg,men jeg har intet fått

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-02-05 00:12

Og arne.jakobsen,meg = skitt vet du,ha ha,bare jeg får de point så er jeg ligeglad

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-02-05 00:13

Ha ha ha,nej jeg er for søvnig,

Godnat alle, og trådejeren synes I har opført jer

pænt, derfor må i godt være længe oppe i aften.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-02-05 00:14

Godnat keldd vi snakkes ved

//bentjuul

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 01:31

Godmorgen Keldd

Du ved jo selv at Udvalget var samlet for en lille uge siden, så du må hellere få en kopi af betænkningen:
Citat
Kandutrådejerrettighedsindehaverregler :
==============================
1. Det er suverænt din tråd.
2. Kun du er ansvarlig for trådens lødighed.
3. Kommentatorerne vælger selv om de vil følge dit oplæg.
4. Du må ikke lukke tråden, før folket har talt.
5. Du må gerne være fornærmet, hvis der ikke er nogen som gider skrive i din tråd.
6. Reglerne skal overholdes til punkt og prikke.
7. Gæster har fri og uforpligtende adgang til din tråd.
8. Tilføjelser til disse regler efter behov! Forslag fra kommentatorer har forrang.
-------------------------------------------------------
kandu.dk d. 12/2 - 2005
KandutrådejerrettighedsindehaverUdvalget

...... så pas bare på med at skælde og smælde når jeg ikke er der.

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-02-05 01:42

Er jeg bakefter eller er det natt nu benny?,lurte på drikke ut og legge meg,men hvis det er morgen har jeg et stort problem,er litt trøtt nu jo,håper min klokke er rett,

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-02-05 01:47

Jeg har praktisk taget lagt mig holniels, jeg tænkte bare Keldd først ser den i morgen tidlig
Jeg står snart op igen, så ......
Vi snakkes i aften
sov godt

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-02-05 01:53

Jada,en rigtig god natt til deg Benny,god arbejdslyst,har tatt fri jeg så langhelg nu

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-05 08:37

Ha ! Jeg var den første, der skrev på denne linie

Og jeg gør lige krav på 'kanduletfindeindlæglinkpeger'
http://www.kandu.dk/dk/spg/60813#645833

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-05 08:42

G'mor'n

Jar sga' li'e ha' en kårb karf, så ær jar klar tæ æ modtae påængår

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-05 08:49

Lyt ej til natmaden. Her kommer den rigtige 'påængpeger' : http://www.kandu.dk/dk/spg/60813#646068

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-05 09:07

DIN COPYRYTTER
Hvis du kikker nøje efter vil du se at den ægte vare slutter på et 3tal for at være total ægte.
'påængpeger' ...ha! det er da alt for nemt at huske og stave til.
Nu vil jeg tømme det krås kavf , se dun og drømme om 'kanduletfindeindlæglinkpegercopyrightsansøgningsformularudfyldningsaftaler'

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-05 09:10

G'nat maden og sov godt

</MOLOKANDUKYLEPOINTEFTER>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-02-05 15:04

Foreløbig kan jeg se, der er mange kompetente indlæg, der ikke handler om noget som helst.
Dog vil jeg lige i særdeleshed irettesætte bennymanden, at han i den grad, sætter sig selv til doms, og har udfærdiget
en betænkning, ha ha ha ha ha om regler, næh nu har jeg aldrig.
Dette er noget der vil blive set meget strengt på (fremover vil der blive tale om korporlig afstraffelse).
Næh næh, der er kun een regel, har altid været, og vil altid være kun een regel, og det er selvfølgelig, at der ikke er:
nogen regel overhovedet.
Der vil i den grad blive skredet ind, overfor de formastelige, hvis denne regel bliver overtrådt.
Jeg ved godt det er svært for nogen at sætte sig ind i disse regler, især for benny, BjarneD, natmaden og deres medløbere.
Dette er en alvorlig sag, så tænk på hvad der er skrevet, det er jo ikke for sjov jeg har gjort det.
Hilsen
Keldd.................Der lukker tråden kl. 19:00

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-02-05 15:17

Keldd, du lukker tråden kl. 19.00, men hvilken dato og år

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 15:26

nemlig ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-05 15:32

øoasripjfgjs cneoå oqwjhedp xwhepiuq opiqyepi uye 2 poujwqå0riuwe åprw
rwr er¨åfokepåfjeåoigjfgpeohfpieyr+9wkdm 0år7 ruwr930ú dwå0 d290yd asj 's
xq¨d´daå'lxqd æd¨qdd ¨wå0ri´wpoe´2oe ¨2åpe 934875 !!!

</MIUOLKFGVS¤RRDX>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 15:34

det er ganske givet løgn molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-05 15:42

Næppe !!! ...men måske ikke helt i overensstemmelse med sandheden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-02-05 15:43

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-02-05 16:14

Hvor er jeg GLAD, for disse kloge og fornuftige indlæg,
det beviser jo i hvor høj grad Smalltalk har en mission, og mine venner og veninder,
når den store Kandu fest løber af stabelen, vil i få en ekstra chokoladecigar hver.
Hilsen
Keldd............Der føler sig som født påny, efter disse fremragende indlæg,
der virkelig er: Nonsens fra ende til anden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-05 16:21
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-02-05 16:29

Se så her:

Citat
Nonsense is an utterance or written text in what appears to be a human language or other symbolic system, that does not in fact carry any identifiable meaning

"Kandu" s Smalltalk, når den er bedst. Rigtig international.
Indsendt af en stræbsom bruger.
Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 18-02-05 19:02

Tak for svaret J123:

Så oplevede du Smalltalk, det kan være du løb langt væk, men ind immellem kan det være ret underholdende, du får pointene fordi du er ny, ( de andre har sgu point nok).

Hilsen
Keldd
Selvom jeg nu lukker spørgsmålet, kan du stadig komme med en kommentar.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-02-05 19:32

Du ska' få kommentar, ska' du : Nok ? Ka' man få påængår nok ?

Keldd -> the1best og undertegnede 'gider' alligevel ikke ta' i Belle, men holder pow-wow her i hytten fra i morgen eftermiddag. Sku' du ha' lyst at kigge ud ? ...efter du har brugt alle dine mange penge på modår-syglår ? såeh...

..er du evig velkommen til at kigge forbi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-02-05 21:04

Mange tak molo, men der bor en lille hjort i haven og den kan ikke lide og være alene hjemme , men hvis dig
og the1best, kører en tur med toget, så kom forbi mig i Langebæk.
Det er på tide at den politiske situation bliver talt igennem, for det lal fjolserne er i gang med, bør der laves om på.
Og sig til the1best, jeg nok skal tage de nøgenbilleder af hende når jeg får tid.
Gør nu ikke noget som jeg ikke ville have gjort...................
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-02-05 22:49

ÆV jeg vil have mine 25.7 poæn tilbage !

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-02-05 05:25

Tja! Det kræver jo intelligens af se korn som en blind høne havde opdaget med det samme!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-02-05 08:59

Sikke et renderi. Nu har Afskylia også ringet og sagt hun dukker op idag. Hun var nemlig mildelst talt ikke glad for at høre jeg skulle være alene herhjemme med en 'fremmed' dame ;...det ku' jo være hun åd resten af køleskabsindholdet !

</25.7mere>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 10:19

molo:
Det lyder da spændende. Hvis du håndterer situationen rigtigt,
falder den da sikkert ud til din fordel.
Hilsen
Keldd.