/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Cylinder hjælp
Fra : Fuckfisse
Vist : 299 gange
100 point
Dato : 17-02-05 19:28

HeJsA derude! sidder og tænker på at smide en ny cylle i min cpi popcorn fra 04. den kører godt, men v gerne ha den til a´rende lidt hurtigere o m lidt bedre træk.
tænkte på en 50cc 40mm doppler cylinder, men da jeg så så prisen a 1500 kroner, kom jeg på andre tanker. en 40mm cylinder med 6 skylle kanaler koster kun 500 kr. men er der stor forskel på de to? nogle der ved hvor meget de forskellige cylindere gir?
vil gerne holde mig på 40mm, så er der nogle der har nogle andre ideer til en ny cylinder?

mvh. DanIel FoG

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-05 21:11

Det bedste råd: Lad være, og være tilfreds med at begrænsningerne er taget.
Du skal jo være klar over at hvis du bliver taget, så skal du undvære din scooter ret lang tid, og foruden bøden, og transportomkostninger, så mister du mange stumper.
Men kan du ikke lade være, så er der ikke voldsom forskel på på de 2 sæt.
Foruden cylinderen, så skal du jo også ofre alt det andet: Krumtap, karburator, udstødning mm.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-02-05 23:21

Træk dit andet spørgsmål tilbage, da du har oprettet 2 enslydende, og der er ingen grund til at bruge point på det.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 18-02-05 17:03

Det bedste råd:Gør det gør det og være tilfreds. Du skal jo være klar over at hvis du bliver taget,så skal du jo også ofre alt det andet:du har oprettet 2 enslydende og der er en grund til at bruge point på det.
VH... noller får is
Nå vi kan jo ikke vide alt vel!

Godkendelse af svar
Fra : Fuckfisse

Dato : 09-03-05 19:19

Tak for svaret pallebhansen.