/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
opskrifter til stegeso
Fra : scandinavia
Vist : 2361 gange
200 point
Dato : 17-02-05 16:01

Nogen der har nogle gode opskrifter til en stegeso?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-02-05 16:13

Der er da et hav på nettet, så siden du ikke søger noget specifikt, så får du hele dynen om opskrifter til stegeso.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=Opskrifter+med+stegeso&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK

Kommentar
Fra : netper

Dato : 17-02-05 16:55
Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 17-02-05 17:00

Hejsa!
Jeg har selv haft en sådan, i lækkert ler. Jeg brugte den på smme måde som, når man steger i en gryde på lavt blus. Fordelen er, at man ikke skal bruge så meget stegefedt, og at den samtidig står og damper i sin egen sky. Prøv at starte med en lille kylling,tilsæt ganske lidt olie og krydderurter og lad den passe sig selv i en lille time. Du får her en fornemmelse af, hvad du siden kan tillade dig! (jeg sidder lige nu og overvejer, om jeg måske skal generhverve en sådan)
Held og lykke med den.
Hilsen la.

Accepteret svar
Fra : eskild8720

Modtaget 200 point
Dato : 17-02-05 21:05

hej Scandinavia
prøv www.alletiders-kogebog.dk
når du så kommer ind på siden er der en rubrik hvor du kan søge på opskrifter,
Men skriv da bare stegeso,der kommer nu 242 opskrifter til segeso.
mvh eskild

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 17-02-05 22:54
Kommentar
Fra : BuddhaD

Dato : 12-03-05 15:29

hej Scandinavia
Prøv link her . hhttp://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/soeg-navn.php?sog=

Der findes en bog, jeg har en helt tilbage fra den første stegeso jeg købte, der fulgte den med.
Den hedder Jeg steger i Römerrtopf som er skrevet af Ellis Tardini,, men bogen er helt tilbage fra 1972, så ved ikke om den kan fåes mere.

Venlig hilsen
BuddhaD

Kommentar
Fra : BuddhaD

Dato : 12-03-05 15:33

Hej igen Skandinavia.

Jeg stavede Römerrtopf forkert .... det staves sådan her..... Römertopf

Hilsen
BuddhaD

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 12-03-05 18:49

hejsa i tupperware kan man købe en som udgør det samme/og skal bruges på samme måde dog lettere at gøre ren,hedder ultra plus,fås i 2,3,og 5 liters og koster 599,- eller 699,-,ja lidt dyr men med kvalitetsgaranti hvis der bliver noget galt.
eskild

Godkendelse af svar
Fra : scandinavia

Dato : 23-03-05 18:00

Tak for svaret eskild8720.

Kommentar
Fra : BuddhaD

Dato : 24-03-05 12:49

Tak for oplysningen eskild8720.

Rigtig God Påske til jer alle sammen

Mange Påskehilsner fra
BuddhaD

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 24-03-05 13:57

velbekomme
God påske til alle
eskild