/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Tvout
Fra : calibra2003
Vist : 315 gange
50 point
Dato : 17-02-05 11:12

Hej jeg har et grafikkort som hedder Gforce FX5200 med kun s-vhs udgang,
og jeg har et tvkort som har tvout stik udgang som gul og s-vhs jeg skal bruge til at se pc til mit TV
Kan det lade sig at gøre med min tvkort som udgangspunkt for at se pc til TV med det gule stik på tvkortet som jeg skal bruge jeg har ikke noget s-vhs kabel derfor . hvis det kan Hvordan med hvilke tilslutnings muligheder er der
Venligst Hjælp..
PS: jeg har det der trådløse sæt Medion
som man bruger til at se pc til tv .

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 17-02-05 13:55

Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål, men mon ikke dit problem er et spørgsmål om konvertere til dine stik.
Prøv at kigge lidt hos www.sandberg.it
helt præcis: http://www.sandberg.it/worldwide/prod_cat.asp?cat=6&subcat=188

Kommentar
Fra : calibra2003

Dato : 17-02-05 14:47

Det er lige det jeg mangler min ven tusind tak

Godkendelse af svar
Fra : calibra2003

Dato : 17-02-05 14:48

Tak for svaret BjarneD.

Den sad lige i øjet tusind tak igen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-02-05 14:51

Det var sandelig så lidt.