/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Rep. af Nokia 3510i (skærm)
Fra : jkrjk2
Vist : 1498 gange
100 point
Dato : 17-02-05 10:07

Hej!
Vi har tabt telefonen på gulvet og nu er skærmen "død". Kan det betale sig at få skærmen rep./udskiftet?

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-02-05 10:09

Hvis det KUN er skærmen kan det godt betale sig, men hvis skærmen er død, hvordan ved i så der ikke er andet galt?

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 17-02-05 10:12

Hvis man kan huske tasteforløbet i blinde, kan den alt andet, som at finde nr. 2 i telefonbogen, ringe op o.s.v., så jeg er 99% sikker på, at det kun er skærmen.

Hva koster det ca. at få skiftet til en ny skærm?

Jeannie

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-02-05 10:13

Mindre end en ny telefon, henvend dig til det nærmeste Nokia center og få en pris

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 17-02-05 10:21

prøv og kigge på www.qxl.dk der sælger de tit skærme til ik ret meget.....
er ikke svært og skifte den selv......

Kommentar
Fra : ben

Dato : 17-02-05 10:33

Display koster ca 200kr + levering ca. 50kr. Har du ikke en indboforsikring? prøv evt. at kigge på:
http://www.brugt.dk/?side=soeg&undergruppeid=15
eller dba.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-02-05 10:36

Hejsa

Ring og få en pris på udskiftning hos http://www.telecare.dk/dansk/
De lover at lave det imens man venter...
De har afdelinger mange steder i landet.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-02-05 17:32
Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 17-02-05 18:00
Godkendelse af svar
Fra : jkrjk2

Dato : 17-02-05 18:16

Mobilunlock.dk ser ud til at være de billigste.

Hvis man selv er lidt "fingernem" er der også en billedforklaring på udskiftningen:

http://www.uselessinfo.pwp.blueyonder.co.uk/dismantle3510i.htm

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 15:00

Ups! Bedre sent end aldrig
Takker for points... og ja, jeg kan kun anbefale Mobilunlock. Har selv benyttet mig af deres service op til flere gange, og altid til fuld tilfredsstillelse.