/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
højreklik
Fra : popo
Vist : 279 gange
20 point
Dato : 17-02-05 09:18

kan jeg få tilføjet i højreklik kopier til mappe og send til mappe i xp og win 2000?? og hvis hvordan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-05 09:37

funktionen ligger der jo i xp (kender ikke 200) -
enten ved højreklik i rullemenuen eller th i opgavemenuen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-05 09:37

2000 skulle der jo stå

Kommentar
Fra : popo

Dato : 17-02-05 09:56

ikke sikkert i har forstået det jeg har i 2000 når jeg højre klik på en mappe eller program har jeg mulihed for at copy to folder og move to folder men kan ikke huske hvordan jeg fik det lagt ind

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-02-05 11:03

Hvis du højretrækker får du muligheden flyt/kopier/opret genvej
men jeg følger spændt om det kan lade sig gøre at sætte ordren ind i h-kliksmenuen
Eyvind.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-02-05 11:08

start>hjælp>skriv "menuer" og rul til "tilpasset"
jeg tror der ligger noget du kan bruge:

Sådan tilføjes en destination i menuen Send til

Åbn Windows Stifinder.
Klik på mappen Documents and Settings på det drev, hvor Windows 2000 er installeret.
Dobbeltklik på en bestemt brugers mappe.
Dobbeltklik på mappen SendTo.
Klik på menuen Filer, peg på Ny, og klik derefter på Genvej.
Følg vejledningen på skærmen.
Vigtigt!

Mappen SendTo er som standard skjult. Hvis mappen SendTo ikke er synlig, kan du klikke på Funktioner, klikke på Mappeindstillinger, klikke på fanen Vis og derefter klikke på Vis skjulte filer og mapper.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 20 point
Dato : 17-02-05 11:39

Add Copy To/Move To (Right Click) - Undo
Gælder kun for XP>
Her er en reg nøgle som tilføjer det du søger til højre klik menuen
og en undo reg fil til at fjerne funktionen igen,klik på teksten>gem den/dem på din
pc klik på reg filen>ok
linje:45. Add Copy To/Move To (Right Click) <tilføjer-fjerner> Undo

funtionerne virker med det samme,unden genstart af pc'en,bruger det selv.

http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-02-05 11:42

læs hvad der står i toppen af siden,mere for vis din antivirus program skaber sig,det er ikke virus

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-02-05 11:44

mere for at>vis dit antivirus program skaber sig,det er ikke virus

Kommentar
Fra : popo

Dato : 17-02-05 16:00

tak for jeres svar manse9933 den adresse var god nu kører det tak

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 17-02-05 16:01

Tak for svaret Manse9933.det var en fin adresse