/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
reparation af glasfilt væg
Fra : yrsas
Vist : 5737 gange
10 point
Dato : 17-02-05 07:53

hej igen,
nu har jeg brugt lang tid på at sætte glasfilt op (og væv fyldet og malet) Efter det færdige resultat (hård, jævn og pæn overflade), fik vi lavet hul til vores indbygningsovn i muren. Det ser pænt ud. MEENNN væggen rundt om ovnen er jo ikke så pæn.....der er revner og buler i filten. Mit spørgsmål er: hvordan kan jeg redde væggen og pynte på udseendet?
V.H Yrsas

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 17-02-05 08:33

det er ikke særligt vanskeligt at nedtage glasfilten og sætte nyt op, og da det er ret nyt, vil der ikke være farvenuance at se nå du igen maler det.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-02-05 09:11

Hvis det buler, kan du tage en injektionssprøjte, og give det en gang lim, hvor det har sluppet. Sprøjten får du på apoteket.

Kommentar
Fra : yrsas

Dato : 17-02-05 12:27

mit problem er at den væg hvor ovnen nu sidder, allerede er behandlet med filt, lim, grunder og maling. Så det er en hård flade.
Y