/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vedhæftede filer
Fra : viask
Vist : 352 gange
100 point
Dato : 16-02-05 21:51

Hej-
Jeg har reinstallerete windows xp, og nu kan jeg ikke åbne vedhæftede filer i outlook express.
Jeg tror, at man skal fjerne et flueben et eller andet sted, men kan ikke huske hvor.
Kan nogen hjælpe?
Kan heller ikke se billeder i outlook express- viser kun et tomt vindue med et "X" i venstre hjørne.
Kh
V

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-02-05 22:02

Outlook Express:
Funktioner -> Indstillinger -> Sikkerhed (fanen)
fjern fluebenet i Hent billeder / Bloker billeder....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-02-05 22:03

Funktioner - Sikkerhed - fjern flueben i Tillad ikke at vedhæftede filer.....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-02-05 22:04

Det skulle vist dække spørgsmålet

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-02-05 22:10

Det vil jeg da mene

Kommentar
Fra : viask

Dato : 16-02-05 23:01

undskyld, men det kan godt være jeg er dum, men jeg kan ikke finde "sikkerhed".
Jeg har:signaturer, stavekontrol, forbindelse,vedligeholdelse,generelt, læsning, kvitteringer send og meddelelse. Hvor er
"sikkerhed" blevet af?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-02-05 23:54

Funktioner - Indstillinger - Fanebladet sikkerhed

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 17-02-05 00:56

.. eller tryk "videresend" og i det nye vindue kan du åbne filer osv.
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-02-05 01:07

Nemlig PG, hvorfor gøre det på den lette måde når man kan gøre det på den svære

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 17-02-05 01:13

Hej BjarneD,
Det var ikke ment sådan. De fleste mail med vedhæftede går (hos mig) fint igennem .. men på nogle stykker får jeg meldingen "Outloook fjernede ..". Rigtig irriterende, men så er mit trick en meget hurtig løsning.
Følger jeg dit råd, som er det helt rigtige, så får jeg stadig meldingen .. en gang imellem. Hvad går der egentlig galt sådan generelt ?
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-02-05 01:24

PD, har du gjort både som Clan foreslog og som jeg foreslog. Man skal have fat i begge dele for at få det hele igennem. eller kører du med MS Outlook?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 17-02-05 01:29

BjarneD
Jeg kører Outlook Express, og i en tidligere tråd fulgte jeg dit råd .. men i nogle ganske få tilfælde får jeg den irriterende besked. Skal nævne at det er filer, som er sendt fra "sikre" afsendere i forbindelse med vedligehold af hjemmesider. For mig er det stadig en mindre gåde hvorfor !
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-02-05 01:42

Hvis jeg kunne forklare alle mærkværdigheder i MS programmer ville jeg være lidt af et unikum og det er jeg jo ikke. Mystisk, jeg tilslutter mig gåden.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 17-02-05 01:57

BjarneD
Hvor har du dog ret. I en helt anden problematik, kontaktede vi MS i København .. og svaret var til sidst (så vidt jeg husker): "Særlige egenskaber".
Så jeg ringer IKKE til MS .. måske vi skal til at betale for disse særlige egenskaber !
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-02-05 02:04

Kunde pleje behøver de åbenbart ikke at have noget af.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 17-02-05 02:33

BjarneD
Nu hedder det: "Kundepleje" .. men pøt, pøt
MS kan ikke stave til ordet eller ordene ! .. Hvor er vi dog enige !
/PG .. som hopper i køjen .. li´om lidt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-05 10:17

funktioner - indstillinger - sikkerhed - fjern flueben i "tillad ikke at vedhæftede filer"..osv - fjern fluebenet i "bloker billeder" - for at undgå at for meget driller så brug internetzone i stedet for klassificeret

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-02-05 12:13

Nøj, PG leger skolemester Arne og Mirit skriver af, LÆRER! De driller.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-05 18:55

Bjarne - slet ikke - henviser bare til egne indstillinger - og det virker sq da

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-02-05 19:36

Åbenbart ikke for Guild.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-02-05 19:52

det er så Guilds problem - selvom det da er irriterende . ug Guild har jo fundet en hel enkel løsning trods alt