/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HJÆLP!!!
Fra : Blight_dk
Vist : 684 gange
200 point
Dato : 01-09-02 12:54

Jeg har Windows Media Player 7.1 og jeg vil gerne have afspillet en avi fil men der er ikke noget billede. Lyden virker fint og mine venner kan både se og høre filmen. Hvad skal jeg gøre???

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 01-09-02 13:07

En intetsigende overskrift som din "HJÆLP" er 0 værd. Jeg tror ikke du får mange svar. Ha' en god søndag.
summer

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-09-02 13:11

update den til ver. 8.0

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 210 point
Dato : 01-09-02 12:01

Blight_dk skrev:

> Jeg har Windows Media Player 7.1 og jeg vil gerne have afspillet en
> avi fil men der er ikke noget billede. Lyden virker fint og mine
> venner kan både se og høre filmen. Hvad skal jeg gøre???

Du eller dine venner kan højeklikke på avi filen og vælge egenskaber for
at se hvilket codec det drejer sig om.
Hvis det ikke hjælper, så prøv at åbne filmen med www.virtualdub.org

Hvis det er en divx avi kan du hente en ny version af divx fra
www.divx.com

Pas på den version med spyware.
--
Mvh Edmund

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 01-09-02 17:13

Hej Blight,

det lyder som du mangler et codec af en slags... du ka' her finde en codec pakke, med mere eller mindre hver eneste codec der findes...
http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html
eller denne som den redirecter hertil... -->
http://www.btinternet.com/~nimosiro/

her ka' du på "Download" knappen som bringer dig hertil, downloade den nye version 5.08... -->
http://www.nivelvirtual.net/downloads/?id=342
hvis downloadingen ikke begynder automatisk, er der nogle links i nederste ventre hjørne hvor de sku' ha' den, eller's ka' version 5.07 downloades her... -->
http://perso.wanadoo.fr/nimo/Nimo50Build7.exe

men prøv først om du ikke ka' få fat i version 5.08, så sku' dit problem i hvert fald gerne være løst...

hvis den ikke gør er det højst sandsynlig ikke et codec problem, men i så fald ka' du så ikke se efter om den kommer med en fejlmelding, så er der lidt at gå ud fra... men jeg er 200% sikker på pakken her nok ska' løse dit problem...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 02-09-02 09:11

Hej Blight,

har du fået det til at virke så du ka' se noget, eller driller det stadigvæk?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : dandelwatson

Dato : 05-09-02 21:15

jeg har den erfaring at da jeg havde problemer med at køre film i media player installerede jeg divx 5.0.2 og der efter har der ikke været problemer fordi at der på den måde er blevet installeret nogle codec som ikke følger med en intallation af media player.
så mit råd er at installere divx og så forsøge igen

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 05-09-02 23:05

Hej Dandel,

Nimo's den nye Codec pakke inkludere også DivX 5.0.2 samt næsten alle andre eksisterende codecs...

så hvis du sku' komme ud for at du har noget Media Player ikke vil afspille, selvom du har dowloadet og installeret DivX 5.0.2... vil jeg foreslå dig at prøve at downloade Nimo's Codec pakke og så se om det ikke løser problemet...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Krible

Dato : 06-09-02 21:18

opdater via dette link http://www.divx-digest.com/software/tsunami_pack.html - det virker på min pc!

Kommentar
Fra : bihieee

Dato : 12-09-02 15:58

htpt!//&

%%¤444656 4454 999 999 999 999999
4433 44 4444 222%%" 33354

Do no open!...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-01-03 01:37

Hent winamp http://winamp.com/download/ det rykker bedre en windows "medium" player

Godkendelse af svar
Fra : Blight_dk

Dato : 27-08-06 10:58

så fik jeg ryddet op i de ubesvarede spørgsmål :P
tak for svaret