/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
PRINTER TIL: WIRELESS PC
Fra : dhmoelsted
Vist : 559 gange
200 point
Dato : 16-02-05 16:35

Jeg har en statonær pc hp a 220 med en tilsluttet hp 2100 printer via usb. vi har købt en wireless hp notebook. og alt er forbundet med en trådløs router, nu til spørgsmålet, jeg har i den stationære delt printeren via kontrolpanelet, den trådløse også med xp, er der en guide til printertilslutning der spørges om for meget for mig at forstå er der en der ved en køreplan for at dette kan funke
ps : skal der i den stationære udover delingen køres en guide også
mvh
dh moelsted

Kommentar
Fra : TBang.dk

Dato : 16-02-05 17:08

Ved ikke om jeg har forstået dit spørgsmål korrekt med prøver alligevel..

Du vil gerne kunne udskrive på din priter, der er tilkoblet den stationære, via det trådløse netværtk??

Hvis det er det skal du gøre følgende:

Indstaller printeren på din bærbar, dette gøre bedst ved at sætte den til din bærbar via USB stikket og indstallere sorftwaren. Når dette er gjort skal du dele printeren på den stationære, hvad det så ud til at du have gjort. Du skal nu på din bærbar indstallere printeren på ny men nu som en netværks printer. (husk at tilslutte printeren den stationære computer igen)

Herefter burde det virker, det var det jeg gjorde da jeg skulle have mit til at virke.

Held og lykke - Thomas

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 16-02-05 17:24

hej TBang.dk
ja det er svært at formulere sig det jeg mener du siger er, at driveren der oprindelig fulgte med printeren skal sættes i den bærbare,cd, jeg mente som jeg læser det i komputer for alle at når man deler en printer er det nødv. at den stationære er tændt og ikke andet så klarer delingen via netværket resten nå nu må jeg se
tak foreløbig
mvh
dh moelsted

Kommentar
Fra : TBang.dk

Dato : 16-02-05 21:55

Ja det er rigtig, at hvis du vil bruge din printer, via den stationære, skal den være tændt, ellers skal du anskaffe dig en net net-printerserver. http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=66 som er tilslutter din printer til netværket. Hvis du gør dette kan du altid printe, også selvom din stationære ikke er tændt. Mener bare de er meget dyre og har heller ikke særlig meget erfaring med det..