/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Gøngehøvdingen
Fra : miller4
Vist : 654 gange
200 point
Dato : 31-08-02 22:16

Hej! Er der nogen der ligger inde med de originale 13 afnit af DR's serie om Gøngehøvdingen på VHS med Søren Pilmark m.fl. Og som gerne vil sælge dem??? Er MEGET interesseret i at købe dem!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-09-02 08:14

miller4 wrote:
> Hej! Er der nogen der ligger inde med de originale 13 afnit af DR's
> serie om Gøngehøvdingen på VHS med Søren Pilmark m.fl. Og som gerne
> vil sælge dem??? Er MEGET interesseret i at købe dem! ocesserne:-
> "SVCHOST.EXE", "ALG.EXE" og "SYMPROXYSVC.EXE"
> laver?

Kandu stinker.

VH
Homer

Kommentar
Fra : miller4

Dato : 01-09-02 12:03

Hej Caine! Jeg har prøvet at kigge på diverse hjemmesider som forhandler VHS osv. Men ingen af dem har serien..

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-09-02 13:50

Hvis du ikke kan få fat i en privatperson, som ligger inde med serien, har du nok kun den mulighed at henvende dig til DR.

Kommentar
Fra : Gennie

Dato : 01-09-02 16:08

Jeg ved ikke om det er lovligt, men du kan låne dem på biblioteket og kopiere dem selv. Man må gerne med CD'er da der er afgift på dem, og det mener jeg også der er på tomme videobånd. Derfor vil jeg tro at der ikke er juridiske problemer med det!

Bye
Gennie

Kommentar
Fra : KaNi

Dato : 01-09-02 17:44

Hej Miller4

"Videoklubberne" Gerdasgade 37, Valby, +++ 6507 +++ , 1782 København V
har i det sidste nye "Ide-Magasinet" tilbud på "Matador" - "Landsbyen" - "Taxa" - "Rejseholdet" og "Farinelli". Alle serier, der har været vist på DR.

Det kunne da være, at de vidste noget om "Gøngehøvdingen".

(På min sidste regning på film er opgivet tlf. 36 15 66 10 man-fre 10-15)

Med venlig hilsen

KaNi

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 03-09-02 10:41

> Hej! Er der nogen der ligger inde med de originale 13 afnit af DR's
> serie om Gøngehøvdingen på VHS med Søren Pilmark m.fl. Og som gerne vil
> sælge dem??? Er MEGET interesseret i at købe dem! ocesserne:-
> "SVCHOST.EXE", "ALG.EXE" og "SYMPROXYSVC.EXE"
> laver?
>

Tjohhh.. Vi har dem vidst til at stå. Dog var videoen jo ikke af helt samme
standard som nu, så kvaliteten er nok ikke super.
Hvis du stadig ikke har fået fat i den, så lad mig hører.

/Troels

Kommentar
Fra : dyveke

Dato : 31-01-03 12:48

Det er god nok længe siden du har stillet spørgsmålet. Men jeg har serien på købevideo. Du må gerne købe den for et beskedent beløb.

Kommentar
Fra : Zanziz

Dato : 24-03-03 09:00

Download da noget...

Kommentar
Fra : Zanziz

Dato : 24-03-03 09:00

Download da noget...

Kommentar
Fra : Pippi3

Dato : 02-04-03 20:53

Download dem
hehe

Kommentar
Fra : MikkelHJ

Dato : 21-05-03 19:49

Jeg mener at have set Gøngehøvdingen på købevideo i TP Musikmarked for nogle måneder siden til en billig penge.

Kommentar
Fra : jesperrk

Dato : 27-05-03 16:44

Jeg er også meget interesseret i at købe dem, hvis der er nogen der vil sælge dem så skriv til jesper.rk@ofir.dk

Kommentar
Fra : tha_replicant

Dato : 23-08-04 02:16

De er lige udkommet på Dobbelt dvd og på VHS ... VHS release er sat til 26/8-04 .... ved ik med dvd udgaven.

Kommentar
Fra : maly01

Dato : 25-11-04 12:50

DR´s netbutik har dem til 149,- på video og 199,- på DVD i alt for samtlige afsnit.
http://netbutik.dr.dk/ecommerce-products/view?product%5fid=1641&category%5fid=0