/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fejl i explorer
Fra : bensus59
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 16-02-05 11:26

jeg har tilsyneladende fået en fejl i explorer der laver kuk i det hele er der en måde man kan fjerne explorer ,og geninstallere det igen ,jeg har prøvet at systemgendanne maskinen men det vil ikke virke

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 16-02-05 11:30

Kan du ikke gøre det under indstillinger- kontrolpanel- tilføj/fjern programmer - tilføj og fjern windows komponenter?

mvh
Thomas

Accepteret svar
Fra : cdripper

Modtaget 110 point
Dato : 16-02-05 11:31

du skal indsætte din Xp cd hvis det ellers er det du bruger
Så skulle der gerne komme en menu op hvor du kan vælge at noget der hedder "optional WIndows Componets" (min er engelsk.
Den vælger du så og derefter vælger du alt det du gerne vil have også det du har i forvejen ellers sletter den det.

Mvh.
Cdripper

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 16-02-05 11:32

okay det er det samme.. var bare ikke lige klar over man kunne gøre det derfra..
iøvrigt kræver det jo alligevel at man insætter cd'en

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 16-02-05 12:17

jeg har ingen xp cd det er en sprit ny pcer der følger ingen cd med ,xp er preinstalleret når man køber den

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 16-02-05 12:28

du kan bare gøre det tjantzen allerede har nævnt:
Kontrolpanel>Tilføj/fjeren> find og marker 'Microdoft Internet Explorer' >klik på Tilføj/fjern.
Så vises der en lille menu, og dèr vælger du : "Reparer Internet Explore" og slutter med ok.

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 16-02-05 12:32

du kan også kigge på denne :http://support.microsoft.com/kb/318378/DA-DK/

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 16-02-05 12:57

der er ikke noget der hedder microsoft internet explore inde i tilføj og fjern programmer

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 16-02-05 13:08

1. Brug værktøjet Kontrolprogram til systemfiler til at scanne alle de beskyttede filer på computeren:a. Klik på Start, og klik derefter på Kør.
b. Skriv sfc /scannow i feltet Åbn, og klik derefter på OK.

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 16-02-05 15:06

Er du sikker på du ikke har virus?
Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 16-02-05 16:33

jed har kørt hele skidtet ind igen fra min genoprettelses cd så nu fungere det igen.men tak til alle der prøvede at hjælpe

Godkendelse af svar
Fra : bensus59

Dato : 16-02-05 16:35

Tak for svaret cdripper.