/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
save games i the sims
Fra : karstenhou
Vist : 642 gange
100 point
Dato : 31-08-02 17:55

Vi har flyttet the sims fra en maskine til en anden. hvordan får vi det gemte spil med.
hvilken fil skal vi medflytte?

hilsen Kristian

Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 31-08-02 18:58

SVAR: Hej Kristian her er en liste over de filer og mapper som du skal tage med for at beholde dine familier, huse o.s.v

=====================================================================================================================
1. Alle Userdata mapperne som ligger i din sims mappe ca. 50-150MB
2. Download mappen vis du har downloadet nye ting eller andet til the sims
3. Filerne fra Animation, Floors, Global, Lights, Objects, Roofs, Skins, Textures, UserObjects og Walls mapperne undtagen *.far filerne som er selve spillets filer som følger med når du installere spillet.
=====================================================================================================================
Håber du kan bruge mine svar!

>> DeZZa - Your Online Gaming Fear

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 01-09-02 11:59

tak for det det er svar nok.
Kristian

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 01-09-02 11:59

tak for det, det er svar nok.
Kristian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-09-02 20:11

> Vi har flyttet the sims fra en maskine til en anden. hvordan får vi det
> gemte spil med.
> hvilken fil skal vi medflytte?

Jeg tror det er nok med hele mappen "UserData". Men hvis du har brugt nogle
af de andre naboegne, så er det en af de andre "UserData2" osv...

Jeg har kun brugt det i forbindelse med at snyde, dvs at jeg har spillet
nogle dage bare for at prøve alle mulige narrestreger i spillet, hvor jeg så
hentede backuppen af "UserData" for at fortsætte på den civiliserede måde,
altså at udvikle sin karakter og avancere i jobbet. Så jeg ved ikke om det
er nok at bruge "UserData" på et helt nyt geninstalleret spil?

Mvh

Emil

Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 05-09-02 16:42

Igen...

Kristian må jeg ikke få et Accepteret svar så jeg får alle pointerne? Altså 100 Point?

> Et lille svar til Emil også... <
Emil jeg ville bare hjælpe ham så han fik det hele med en komplet kopi af alle hans savegames + Downloads og extra objects... o.s.v

Men alligevel Kristian du kan da godt give mig alle point? (100)

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 05-09-02 17:20

det må du gerne men du skal skrive det som svar og ikke en kommentar. Er det ikke sådan.

Accepteret svar
Fra : DeZZa

Modtaget 100 point
Dato : 12-09-02 16:36

Jamen jeg kan ikke trykke svar den er grå LOL!

Godkendelse af svar
Fra : karstenhou

Dato : 12-09-02 18:01

Tak for svaret DeZZa.