/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
GRATIS HJEMMESIDE ??
Fra : Kipper-tha-man
Vist : 361 gange
100 point
Dato : 15-02-05 21:27

Hej !
Jeg har lavet en rigtig flot hjemmeside i frontpage.
Nu mangler jeg bare at lægge den ind på internettet.
Hvor kan jeg finde et sted som er gratis og hvor jeg kan ligge de ting jeg har lavet i frontpage ind på hjemmesiden ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-02-05 21:42

Her finder du lige, hvad der passer til dine behov : http://www.internetplads.dk

Vælg et site med frontpage extensions; dvs. sæt flueben ved frontpage når du søger efter en host

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-02-05 22:40

De fleste internet udbydere stiller også plads til rådighed for en hjemmeside, så måske er det lige det du skal bruge! ??

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 100 point
Dato : 15-02-05 23:35
Kommentar
Fra : Kipper-tha-man

Dato : 15-02-05 23:43

1go dur ike .. www.internetplads.dk er ikke så god synes jeg, er der ikke en rigtig god dansk side der ikke kræver penge og som man kan lægge frontpage stuff ind på ? .. jeg havde engang en der hed .tk .. kender i ikke en side der hedder det ? .. ellers er det nogle gode forslag

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 16-02-05 00:01

Der er ikke noget der er gratis. Det vil altid koste en eller anden for for oprettelse!

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 16-02-05 00:38

Hej Kipper...

Som severino skriver, hvorfor bruger du ikke de 10MB som næsten enhver udbyder stiller til rådighed?
Ellers så betal dog de få hundrede kroner det koster for et år hos en nogenlunde stabil udbyder, inklusive domænenavn, webhotel osv...

f.eks. http://www.geegaa.dk/ - 163 kr. for det første år. alt inklusive. Og så får du endda 256MB plads.

Alle de gratis hoteller er enten bund ustabile eller lukker ned igen efter kort tid,
fordi det er for dyrt, og man ikke kan leve af reklamer alene og samtidig yde en god service.

Kommentar
Fra : Kipper-tha-man

Dato : 16-02-05 00:41

Okay. Det er bare fordi vi er 3 om hjemmesiden, og jeg bor på Sjælland Og de 2 andre bor på Jylland, så det er bare lidt svært at fordele pengene :(.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-02-05 10:05

Jeg fatter da intet af at www.internetplads.dk skulle koste penge ??? Det er jo blot en side, hvor man kan søge efter udbydere, der gratis tilbyder at hoste en hjemmeside. Du skal blot udfylde formen :

Citat
Gratis webhotel søgning

Min. plads Mbyte

ASP CGI Frontpage

Access PHP MySQL

Dansksproget

Søg efter gratis webhoteller

..ved at angive størrelse og sætte flueben ved de relevante ønsker. Det er klart at søger man efter en side på 100Mb. med alle services og gratis ? Ja, så finder man ingenting. En søgning på 10Mb. frontpage extensions og dansksproget giver f.eks svaret http://www.person.emu.dk/

Der er langt flere hoteller i udlandet, så det kan betale sig at udvide sin søgning.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : profeten

Dato : 16-02-05 10:44

1go. er da god nok..

Kommentar
Fra : profeten

Dato : 16-02-05 10:46

Jeg har masser af gratis sider hos dem, og har aldrig været ude for at de har været nede. Så 1go duer helt fint.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-02-05 11:21
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-02-05 11:27
Kommentar
Fra : Kipper-tha-man

Dato : 16-02-05 14:53

okay Tak For Hjælpen alle sammen ! .. Jeg har fundet ud af det !

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 16-02-05 14:54

Hvad fandt du så ud af????????????????

Kommentar
Fra : Kipper-tha-man

Dato : 16-02-05 14:55

Jeg bruger 1go.. jeg kan oprette en profil om 5 dage, der har de fået det hele til at funke.

Godkendelse af svar
Fra : Kipper-tha-man

Dato : 16-02-05 14:57

Tak for svaret taliskoko.