/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Anti-rynkecreme
Fra : willlliam
Vist : 1776 gange
300 point
Dato : 15-02-05 17:14

Er der nogen som kender - og har erfaringer med - en god indenlandsk eller udenlandsk anti-rynkecreme til en fornuftig pris.
Uden at være sjov skulle der være en udenlandsk hæmoride-creme, som skulle være velegnet!!! (?) Er der nogen som kender navnet på den?
Det drejer sig om ansigtsrynker i ansigtet og sjove forslag frabedes grundet spørgsmålets alvor..

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 15-02-05 18:04

ja, jeg kender et par stykker. det kommer dog lidt an på din hudtype - l'oreal har lavet en med A-vitamin som også er anbefalet af lægens bord. den er til at komme til for penge Det samme kan ikke helt siges om de næste jeg nævner, nemlig mærket sisley som har lavet nogle helt fabeltagtige ansigtsløftninger i krukker og ampuller. Det er vist kun billigt hvis man sammenligner prisen med en operativ kosmetisk ansigtsløftning, men det virker som skrevet, helt uovertruffent. Et par prøver fra magasin i Århus og rynkerne omkring mine øjne er væk. Sælgeren i Magasin Århus er i øvrigt både sød og meget reel i sin præsentation af produkterne. Clarains har også lavet nogle gode produkter på det felt og jeg ved at der er en der har lavet en creme direkte til "mimiske rynker" dvs. de rynker man allerede har fået, jeg har dog ikke prøver den selv. Men Sisley kan jeg anbefale på erfaring, den er bare rigtig dyr i køb, selv om produkterne er meget drøje.

held og lykke
dorthe

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 15-02-05 18:27

Tak for dit svar, Itgrafen.
kan du huske en cirkapris på mærket Sisley

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 15-02-05 19:43

kalaya dag og nat creme fremst. med emu olie (strudseolie), er for mig sagen, og så er den dansk og billig. jeg fik "rynkebeviset", da mine hænder lignede krøllet pergamentpapir. de blev smurt med kalaya håndcreme. bløde, glatte og lækre igen efter ca. 15 min. måske kortere. 75674445 er producentens telefonnummer.
nej, jeg får ikke procenter

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 20:13

Jeg kan ikke finde danske priser på mærket sisley, men her er et link med priser i euro. Så kan du om ikke andet få en fornemmelse for om det er et produkt til din pengepung..

Du finder sisley som det sjette produkt i rækken til højre.

http://www.beautytarget.com/

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 20:23

Gisp, her fandt jeg en Intensive Night Creme. 50 ml koster 1530 kr
http://www.papillon-beauty.dk/nyheder.asp

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 20:29

Ok.. jeg ser nu, at linket giver dig priserne på alle Sisley's produkter.
Tja billige er du jo ikke, men vil man have noget der virker?! - og det er der jo én her i tråden der allerede har bekræftet at det gør, såååå

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 15-02-05 21:41

smiler forsigtigt og siger jo, det er prisniveauet - stadig billigt i forhold til et operativt indgreb
der skal dog lige siges også at sisley er meget drøje i brug og at de har lavet en "under" creme, eller første creme, der bestemt gør at de dyrere nat og dagcremer holder endnu længere.
Jeg ville ønske at jeg selv havde råd til at købe dem.

dorthe - der har været vildt glad for de prøver jeg fik i Århus

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 21-02-05 18:25

. . . . og da vi nu "har taget låget af reklamerne", så lad mig lige nævne produktet: R3 Factor fra firmaet Forever. Det er såvel virksomt, som - i forhold til prisniveau'erne nævnt ovenfor - billigt, nemlig 316 Kr. for 2 oz (svarer ca. til 57 gr.).

Din hudtype har stor betydning for effekten - og derfor kan du kun prøve dig frem. Resultaterne fra andre brugere er imidlertid så gode, at jeg føler mig så sikker på produktet, at jeg tør give dig tilbudet herunder, nemlig:

Skulle du have lyst til at prøve R3 Factor, vil jeg kunne foranledige, at du prøver produktet - og skulle de ønskede resultater mod forventning udeblive, får du købsprisen refunderet.

. . . din beslutning

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-02-05 18:44

william altså, her er linket til den det firma, som jeg tidligere anbefalede. det skulle jo være fornuftigt i pris, men jeg synes at det er svært at bedømme, hvad fornufigt er. i hvert fald ud fra de priser, vi her har set.

http://www.kalaya.dk/index.html det virker på min egen krøllede, aldrende hud, som ikke har den gode virkning af sit bindevæv, som tidligere.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-02-05 18:45

william, her er linket til den det firma, som jeg tidligere anbefalede. det skulle jo være fornuftigt i pris, men jeg synes at det er svært at bedømme, hvad fornufigt er. i hvert fald ud fra de priser, vi her har set.

http://www.kalaya.dk/index.html det virker på min egen krøllede, aldrende hud, som ikke har den gode virkning af sit bindevæv, som tidligere.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-02-05 18:46

rettelse = ikke den det firma, vi nøjes med det firma ....

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 01-11-06 11:16

BEAUTÉ PACIFIQUE s

Creme matamorfique

virker bare godt - hvis din hud er udmattet, indtørret og håbløs. Det er som om, den bliver fyldt op med næring og spændstighed.
Masken, som koster ca 250- kan sagtens bruges alene en ovegang, cremen koster ca. det dobbelte.

Skidtet gør at min veninde på snart 60 har unge mænd rendede efter sig, så....

Min pande er næsten helt glat efter under en uges brug, mine hænder som fløjl.

Fås i Magasin

Men der er naturligvis grænser, så kender du én plastickirurg, som kan hive min tunge øjenlåg og hængemule op med et fabel-agtigt resultat til en rimelig pris ?

Venlig hilsen
Scarlets