/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
dvd- brænding
Fra : graahede
Vist : 354 gange
100 point
Dato : 15-02-05 17:12

jeg har et program der hedder alcohol 120% kan det komprimere org film så jeg kan have dem på en alm dvd 4,7 gb eller skal jeg have et andet program

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 110 point
Dato : 15-02-05 17:23

Du kan også bruge DVD Shrink http://www.dvdshrink.org

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 15-02-05 19:16

ja det vil jeg også sige brug det

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 15-02-05 19:24

jeg har lige prøvet at brænde den siste kejser med det det tog ca 1 time med jeg kan ikke rigtigt finde ud af og få brændt den over på en dvd jeg lavede en iso fil

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 15-02-05 20:06

prøv at bruge dvd2one find den på google den laver ts_video filer også brænd den som dvd i nero eller hvad du nu briger som brænder prog.
det prog. bruger jeg og har aldrig problemer med det

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 15-02-05 20:50

men er der ikke nogle af jer der har erfaring med alcohol 120%

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 15-02-05 21:41

hej kender ikke det program.
men prøv clone dvd det komprimerer og brænder .bruger det selv.
der er en trial version.
http://www.clonedvd.net/clone-dvd.html

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 15-02-05 21:41

Tak for svaret dbl.
men jeg havde håbet at få en forklaring på hvordan jeg kommer videre når jeg har lavet en iso fil med det program.men ellers tak for svarene alle sammen

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 15-02-05 21:41

nope jeg har ikke!!!!

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 16-02-05 16:55

Hvis du bruger Nero, skal du gå op i toppen og finde [Recorder] og der vælger du så [Burn Image...]. Så skulle resten give sig selv.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk