/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vedr. NielsPT tip om Messenger
Fra : taliskoko
Vist : 730 gange
50 point
Dato : 15-02-05 16:04

Hej NielsPT.

Er det en ny opdateret ver. af 7.0 Beta du tipper til.???? Grunden til jeg spørg er at jeg mener den har været fremme længe, men det kan jo være jeg har misset noget

mvh
Taliskoko

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 60 point
Dato : 15-02-05 16:08

Nå, for søren..
Jeg er næsten lige kommet hjem fra en lang (3,5 mdr.'s) rejse, så var overbevist om at 7.0-udgaven var meget ny.

Det er vel den 'gamle' udgave, som jeg så flot reklamerer med.
He he.. Det beklager jeg! Tak for rettelsen.

Mvh Niels

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-02-05 16:22

Jamen, det er ikke sikkert du tager fejl. Det kan være mig der er galt på den... Jeg mener bare den har været fremme nogle mdr. nu. Og det kunne vær dit tip var et tip til en opdateret ver.

Ingen ko på isen her, du gamle.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 15-02-05 16:37

Hej Begge to. MSN beta har været fremme et stykke tid og er også tippet her nogle gange før NielsPT's tip idag.
Så....Bedre held næste gang

Memuel

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 15-02-05 16:56

Der er kommet en ny build af den, den er bare kun på engelsk endnu. Har den selv, den er kanon!

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 15-02-05 17:05

Tjek mit tip evt... ;)

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 14-11-05 23:33

Tak for svaret NielsPT. Så er der lukket.