/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Motorsav - kædestrammer løsner sig
Fra : renekoch
Vist : 563 gange
50 point
Dato : 15-02-05 10:07

Jeg har en partner-motorsav (P371), med et vældigt smart kædestrammer system. De gode gammeldags møtrikker er erstattet af en lille plasticklap, som vippes ud fra saven og kæden kan strammes helt uden værktøj. MEN, det er lavet af plastic og når det bliver smurt lidt ind i olie, løsner kæden sig hele tiden. Jeg har forsøgt at rense det, men det holder kun et kort øjeblik. Er der andre som har lignende problem og evt. en løsning på det?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-02-05 11:17
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-02-05 11:18

ring til det nærmeste evt. og spørg de kan med garati hjælpe

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-02-05 11:19
Kommentar
Fra : taggert

Dato : 15-02-05 12:01

Ring til Wilsø

86260015 De ved alt om motorsave!!

Accepteret svar
Fra : peterpenge

Modtaget 50 point
Dato : 21-02-05 11:19

jeg har haft en stihl 026 med et tilsvarende kædestramnings system, og jeg er ked af sige det men det dur ikke! Jeg ku heldigvis bytte min til en 026 med traditionel kædestramning. Så byt hvis du kan!

Godkendelse af svar
Fra : renekoch

Dato : 25-04-05 10:16

Tak for svaret peterpenge.