/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kræves idømt 222.000 års fængsel
Fra : Klumme
Vist : 342 gange
1 point
Dato : 15-02-05 00:09

Så kan det være, at de kan lære det. LOOOOOL

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=281161

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 00:16

Troede sq at du sov Klumme
Ja, så kan de lære det. Ved du om der er udsigt til prøveløsladelse?!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-02-05 00:18

He-he---ja, efter 40 år

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-02-05 00:19

Tak skal du ha', det var ikke så lidt - gu' ved om de får pension
Lige nu føler jeg det, som jeg har været vågen i 222.000 år, så jeg må vist hellere hoppe af Kandu, og ind på høkassen

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-02-05 00:21

->CLAN
Troede at høkasser kun var til risengrød

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 15-02-05 00:24

Nej Klumme, de lærer det aldrig. Der står allerede nye 'Allahs Soldater'. parat til at blive martyrer. Desværre.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 00:25

Hmm, ja ud efter 40 års afsoning. Det kan man da kalde, at afsone en meget lille procentdel af den oprindelig dom. Kors for en gang øregas!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-05 00:33

Creamygirl

Ja jeg burde osse sove nu, men døgnrytmen er hoppet lidt af LOL

Selvfølgelig er der prøveløsladelse som i Danmark efter 2/3 afsoning - Så de er ude igen efter 148.000 år. Det er fair behandling

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-05 00:58

Hvad skulle man gøre uden Ekstrabladet!! Ingen historier om peniser i tomat, eller homoseksuelle pingviner i Bremen Zoo!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-05 00:59

Det sjove er at det aldrig er en verificeret historie fra DK

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 15-02-05 01:36

Hvorfor får de ikke et antal døds og livstidsdomme, men det er jo ikke amerikanere der døde allesammen så er det jo knap så kriminelt derovre.
Mvh. Seipe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-05 02:42

Seipe
De har ikke dødsstraf i Spanien.

Tedd.
Jeg læser 8 - 9 netaviser, og Ekstrabladet har en klar førsteplads, når det drejer sig om historier med stor underholdningdsværdi. Sandt eller ej, morsomt er det sgu.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-05 02:54

Der er faktisk folk der tror det er rigtigt Klumme! Og det er problemet

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 15-02-05 04:11

Undskyld jeg var på 09-11 hvor jeg var i nærheden da det skete, man kan jo også bare læse hele tråden!
jeg var også i nærheden, rent arbejdsmæssigt da denne tsunami kom ude i Østen
Mvh Seipe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-05 04:53

Jamen Tedd. Noget er der sgu om snakken. Her er lidt med billede på. LOOL Om det så er fra et menneske, vides ikke pt. Jeg kan ikke lige finde noget, der kan bekræfte det fra Spanien, men kigger videre.

http://www.ljusnan.se/article.jsp?article=8793

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,602869,00.html

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 10:55

Buenos Dias

hehe.. Politimanden Christer Höglund ser sq ud til, at synes det er en ækel tingest der befinder sig i posen.

Ellers noget nyt om tissemand om lignende?!
Jeg er efterhånden begyndt at regne med dig og dagens nyheder Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 11:06

De der homoseksuelle pingviner i Bremen har jeg sq ikke hørt om.
Det må være en 'and'

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-05 12:51

Hej Creamygirl.

Ne da - den med bøssepingvinerne er da osse sand - Kig du bare her, og se hvad der kan komme ud af det. - Se specielt hvad foreningen af Bøsser og Lesbiske mener om det overgreb LOOOOL

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=279370
http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=279812
http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=279915

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 12:56

Ej, det er sq for grineren...lol
Og så er de bare skide ligeglade med de langbenede svenske jenter...lool

Har du flere go'e Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-05 13:02

He HE - Ja der var en med en tosset kælling, der bed den ene nosse af sin kæreste, fordi han ikke gad at ha sex med hende. Hun spyttede den dog ud igen, og hans venner der var tilstede samlede den op og gav ham den. Meeen det var for sent. Den var lost LOOL - Jeg kan bare ikke finde den artikel, men du får den når jeg finder den...*GG*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-05 13:03

Nå shit, jeg huskede forkert. Hun bed den ikke af hun rev den af (altså nossen lol)

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=279742

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 13:04

Det må du have misforstået Klumme. Det er sq da kæresten der er tosset, hvis ikke han gad have sex.
Man er vel i sin gode ret til, så at gøre oprør, eller hva?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 13:06

Hold da helt op...lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-05 13:12

Ja ik?? Det er bare for meget. Og så den måde hun spytter den ud på... Det er da så nedværdigende LOOOL

Men på den anden side, så kan han jo lære det... Når en kvinde vil ha sex, så vil hun sgu LOOL. Manden skal ikke tro, at det, at få den revet af, er bare lyksaligheder HEHEHE

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 13:18

Jep, det er netop måden hvorpå hun bare spytter den ud, at jeg væmmes ved.
Hun kunne godt have været lidt mere raffineret. Én ting er at hun kløjs i den (hun havde jo ikke behøvet at sluge den), Og det kan da aldrig blive den stakkels ex kærestes problem, at hendes svælg er for snævert til hendes små julelege.

Nedværdigende er bare fornavnet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-05 13:18

Man fristes til at tro, at jeg ikke læser andet end Ekstrabladet, men det er sgu den bedste avis til disse afsindige perversioner. Når jeg er færdig med den avis, så er mit behov altså dækket helt ind. Så tar jeg de mere ligegyldige ting der sker i verden, som miljøet, atomtruslen, fremmedarbejderproblematikken, osv. i de andre aviser.

Kan du hygge dig. Jeg skal lige i badet og fikses lidt op. Var jo ret tidligt på i dag, så jeg har lige holdt en lille siesta. Hvis Mutter Sip er kommet hjem efter den date i går aftes, kan du jo hilse hende. *SS*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-05 13:20

Typisk engelsk proletarpige. De har ingen pietetsfølelse LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 13:23

Ja tænk dig lige. Sønnikes date trak ud i aftes. De troppede op langt efter 'spærretid' med en lousy undskyldning

Forøvrigt forlod sippen Århus kl. 12.18, så der går lige et stykke tid, før hun igen får lov at lokke min søn i fordærv.

Hyg dig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 13:24

Og tak for et godt grin

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 15-02-05 13:38

Hvad er værre her i verden end en forsmået kvinde.
seipe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-05 13:43

Seipe..... 2

Creamygirl.
Det var det. Friskede og pyntede, men hvad pynter ikke på en mødding LOOOL

Kom til at tænke på, mens jeg stod i badet, at det er fantastisk, at man i Århus kan halvere byens drukproblemer med 50 % på et givet klokkeslæt.

Kl 12.18 rejste MutterSip LOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 17:43

Nååå du ligner en mødding ..Skide fint, at du er ærlig klumme, jeg hader uærlige mennesker -og græmmes når jeg ser f.eks ser kontaktannoncer som nedenstående:

Citat
Atletisk ung mand i fyrrene med fast arbejde søger en sød pige at dele tilværelsen med. Jeg har en fri sjæl og et gennemsnitligt udseende. Af interesser kan nævnes gåture ved stranden og et glas i ny og næ. Jeg har ry for at være pålidelig, skæg at være sammen med, ærlig og viril.

I virkeligheden betyder alle disse plus ord noget ganske andet.

Atletisk = Sidder i sofaen og ser sport

Fast arbejde = Er bordafrydder hos McDonalds, når/hvis de mangler en afløser.

Fri sjæl = Vil sove med ens søster

Gennemsnitligt udseende = Usædvanlig hårvækst på ørerne, næsen og ryggen

I fyrrerne = 52 og søger en 25-årig

Kan lide et glas i ny og næ = Er meldt ind i AA

Kan lide gåture ved stranden = Læser Alt For Damerne og tror, at det er det, man ønsker at høre.

Pålidelig = Kommer til tiden +/- 3 timer

Skæg = Med fjernbetjeningen og en øl

Viril = Kan læse Rapport uden at besvime

Ærlig = Løgner
************************************************

Så hurra for din ærlighed Klumme
Der findes nemlig ikke noget værre end typer der ligner F.eks Ole Thestrup, ved en fejl beskiver sig selv, så man tror han ligner George Clooney

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-05 22:41

Hej Creamygirl.

Jeg har lige kigget på den der Georg Klon, og jeg er målløs. Jeg ligner ham på en prik. Nu erfarer jeg i flg. dig, at han ser hamrende godt ud... Det styrker sgu min selvtillid.

Og så har man rendt rundt i alle disse år med en papirspose over hovedet og troet man lignede Quasimodo http://hjem.get2net.dk/reiff/seequasi.htm Nu vil jeg fandme til enkebal. LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 22:49

Jeg bliver mere og mere overbevist om at du har en skøn humor - og besidder en dejlig selvironi..
Ligner du virkelig George, så kommer jeg sq til Værløse

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 22:51

Hold kæft nogen enorme ører - og kanon dejlige øjne..lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-05 22:53

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Du er go Creamygirl....... rigtig go. *SS*

Jeg skal i køjen nu - Skal op tidligt igen i morgen. Var egentlig gået i seng, men syntes lige jeg skyldte dig en duplik.

CU

Klumme (Tar sig en griner) LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-02-05 22:55

Ja... Quasimodo kan virkelig se en sag fra flere sider. Burde være advokat LOOL

Go'nat

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 22:57

Ok, sov godt Klumme
Jeg tager også lige en griner...Advokat min bare..røv!!...lol

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-05 21:02

Nå Klumme aka.. aka.. aka Jeg bemærkede, at du i en tråd i aftes blev konfronteret med Bjarne's alternative humor. Én uintelligent klummermikkel..lol
Sarkasmens mester har talt!

Hvis ikke du er klar over det, så er dette aka..aka hans måde at gøre dig opmærksom på, at han mener du har flere profiler end Klumme.
Det har du jo også...(krumme).. lol -
men tro mig, den eneste der får et kick ud af hans besynderlige og uhensigtsmæssige beskyldninger er Bjarne selv aka debilo aka invincible

Har du ellers oplevet noget spændende jeg skal have del ?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-05 21:04

Jeg har selv en dobbeltprofil (grummegirl)..
men jeg kan ikke huske det skide kodeord

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-02-05 21:27

Grummegirl LOOOL Den er sød.

Oplevet noget.... hmm næææ ikke rigtig, men jeg er ved at strikke lidt sammen som jeg gerne vil ha dig til at kigge på. Du sendte jo en fortolkning af en sologuts selvopfattelse LOOL, og da jeg har tænkt mig at lægge mit liv ud på en scoreside, så vil jeg gerne ha' en fra det modsatte køn til at kaste sine skarpe øjne på det først.

Nåå BjarneD.... hehehe - Ja det der..... aka aka aka fattede jeg ikke en skid af, men det sage BjarneD jo osse, at jeg ikke gjorde.

Bemærkede forresten, at vi har nogenlunde samme holdning til misbrugere. *SS*

Og arne "Storearne" lol er blevet blid og rar igen, (gu ved hvor længe det holder) så det hjælper altså at friske hans hukommelse op. Men han blev satme stille, da du nævnte Doralisten over profane, perverse og latrinære udtryk han har benyttet på Kandu du om brugerne.

CU later..... (smiler til dig)

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 1 point
Dato : 17-02-05 21:48

Jeg tror ikke du får problemer med at score noget som helst Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-02-05 21:53

Guuud tror du ikke??? Tak du kære. Du kan da få min selvtillid til at blomstre i fuldt flor.

Meeeeen - det kan godt være du har ret, men hvad hjælper det altsammen, hvis HUN (den eneste ene) ikke vil scores (af mig) - Nå det vil jo vise sig. Jeg brygger lidt videre på den scorespeech - Det kører ikke rigtig for mig, men det kommer nok. *LOL*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 22:00

Her er en løsning til de ensomme aftener Klumme
http://www.fu-fme.com/

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-05 22:02

Jamen held og lykke Klumme, jeg hjælper gerne, hvis du laver kluddermikkel i din scorespeech.

Du opretter bare en tråd - jeg svarer på dine evt. spørgsmål - og da du jo er tråd ejer kan du kyle alle uvedkommende ud, hvis nogen skulle blive for nysgerrige

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-05 22:03

Tedd...lol

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-02-05 22:03

Tak Tedd. Hvad fan.... følger du med her LOOOL

Hvor betænksomt, men kurverne....... hvor blev de af - hvor blev duften af, og ja du ved sikkert hvad jeg mener, der mangler meeeeeget.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-05 22:06

Måske det er en dårlig idé med en scoretråd?!
Se nu bare der. Tedd er med på en lytter! men ok, han har jo gode råd i ærmet, hvis det skulle smutte for mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 22:07

Den der med bøssepingvinerne var forøvrigt med i gårsdagens 18 radioavis, så det må jo passe Ja selvfølig følger jeg med, har skam skrevet indlæg før i denne tråd!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-02-05 22:09

Tak min veninde. *SS*

Kommer forresten lige til at tænke på det sjove og underlige paradox, at en elskerinde er een, man elsker ude LOOOL. (det var apropos ordet veninde)

Ja og det er fedt at være trådejer, så kan man smide hvem som helst ud. Jeg kunne f.eks. kyle Tedd ad helvede til - sikke en magt whauuuu - men jeg gør det ikke - det er bare hyggeligt han er her.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 22:11

Der var vist en dansk pingvinforsker, der mente at pingvinerne kun var bøsser fordi de kun havde mødt pondus'er af egen køn. Så nu syder det i bøssemiljøet overalt i Europa, fordi det vil ødelægge deres teori om at homosexsualitet er arveligt!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-05 22:14

Altså de der bøssepingviner...hehe! - Det er da total i orden, at også dyr har deres helt private seksualitet...lol

Og ja, gu er Tedd hyggelig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-05 22:14

Altså de der bøssepingviner...hehe! - Det er da total i orden, at også dyr har deres helt private seksualitet...lol

Og ja, gu er Tedd hyggelig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-02-05 22:15

Bøsser er ok med mig. Det giver jo alt andet end lige, flere muligheder for ikke bøsser. Simpel hovedregning.

Jeg har forresten aldrig troet på den med det arvelige i homoseksualitet - Men ok - det er en tro, som jeg ikke har belæg for at påstå.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 22:15

En god bemærkning kan ikke skrives for tit!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-02-05 22:17

Nu ved vi at Creamygirl kan 2 gange i rap LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-05 22:22

Så længe vi taler om at knapspasse, så ja! tror sq jeg kan mange flere gange

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-05 22:22

Så længe vi taler om at knapspasse, så ja! tror sq jeg kan mange flere gange

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-02-05 22:24

Ja da.... Hvad ellers Creamygirl LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-05 22:27

Ja hvad ellers...bahhh

Hyg jer

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-02-05 22:28

Kommer til at tænke på homoseksualitet set i lyset arv / miljø.

Egentlig er det jo fløjtende ligemeget hvad årsagen er. Man kan sige, hvis årsagen er, at det er arveligt, så har de en uangribelig undskyldning, hvor i mod hvis det er miljøet så ser det straks anderledes ud. For mig er det fuldstændig ligegyldigt hvad årsagen er, og de behøver ikke have en undskyldning. Men det er nok en lang og følelsesladet debat er her rodes lidt i, hvor mange aspekter og holdninger mere eller mindre relevant kan inddrages.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-02-05 22:34

HEHEHE - Du er sød Creamygirl..... *SS*

Jeg vil trække mig tilbage. Forude venter 2 døgn med dybt kriminelle, multimisbrugere, nålepuder, perverse svin, lalleglade konfirmander, klogskidere, dumme pansere, liderlige husmødre på afveje, og ...... helt alm. søde og rare mennesker.

Vi ses.

Klumme

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-02-05 22:51

Har du fået husarrest på Kandu, Klumme?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-02-05 22:56

Tedd for satan LOOOL - lige inden bedtime......Nu du sir det, det kunne godt være sandheden

Kommentar
Fra : host_host

Dato : 01-05-05 00:30

De latterlige er mere latterlige end vi troede.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 20-09-05 22:09

Tak for tilliden Creamygirl LOOL