/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
MSN HACK
Fra : dragoneyes
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 14-02-05 23:13

hej allesammen er der nogen der ville give mig et program så jeg kan hacke ind på en msn bruger som også har hacket ind på min. og hvis i lige gider fortælle mig hvordan det bruges og det må ikke indholde virus det skal være nemt at overskue. det skal være et program så jeg kan se hvad han har skrevet .........

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-02-05 23:41

NEJ. For det er forbudt at Hacke.

Fortæl i detaljer hvad du har oplevet, så måske vi kan hjælpe dig. MEN ikke noget med hackning.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 14-02-05 23:43

Altså "han" har smidt en bombe efter dig,og så vil du smide en efter ham?

Det er da en lille bitte smule fantasiforladt... eller hva? ja undskyld men det lyder sådan lidt som om du vil starte en krig med "ham"....

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 14-02-05 23:45

Gad vide om "man" kunne få dømt en hacker til at være offline?? hihi

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-02-05 00:33

Dragoneyes, er det ikke bare dette program du leder efter? http://www.msgdiscovery.com/?p=404

Citat
Fra : Trinethk Dato : 05-12-04 22:24

Det er et program man kan bruge sammen med Alm msn, det gør sådan at din ven kan skrive til dig, bare i dit navn, så det for dig kommer til at se ud som om at det er noget du selv har skrevet.
Han laver "sjov" med dig. (men det kan være skide ireterende)
Programmet kan kun bruges sammen med msn6,2 du kan ihvertfald ikke bruge det sammen med msn 7,0

Tyvstjålet fra denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/55456

// Toupie

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-02-05 11:38

det var ikke sket hvis man havde fuldt lidt med

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 15-02-05 12:41

nej det er ikke dette program det skal være et program så jeg kan crack hans kode og gå ind og se hvad han skriver og han kontakt personer osv.

Kommentar
Fra : Rasmus69

Dato : 15-02-05 13:14

Her er svaret. Hvis du kender denne person godt så er det bare at trykke på "glemt password." Så skal du bare skrive hans mail og land, og derefter svare på et personligt spørgsmål. F.eks. "Hvad hedder min far?" Dette spørgsmål er pænt nemt at svare på hvis man kende personen godt ;) Du kunne evt. spørge ham MEGET diskret overr MSN hvis ikke du kender svaret. De kan alligevel ikke huske deres eget spørgsmål!

https://memberservices.passport.net/ppsecure/MSRV_ResetPW.srf?sf=1&id=2&ru=http://www.hotmail.msn.com/cgi-bin/sbox&tw=20&fs=0&cb=&cbid=24325&ts=0&sec=&mspp_shared=&seclog=0&kpp=2&svc=mail&msppjph=1&em=&rollrs=11&lc=1030

HUSK at stille den på "Danmark" så skal du ikke skrive Zip Code osv.

Så sku' det vist være let! Held og lykke med svaret ;)

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 15-02-05 14:18

det skal være mere hvor jeg kan crack hans kode med et program og se hvad han skriver uden at bytte koden

Kommentar
Fra : Rasmus69

Dato : 15-02-05 22:37

Okay, men så kan jeg ikke hjælpe dig! Desværre er jeg ikke til de slemme ting, mabn kan blive straffet for!

:)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-02-05 11:54

Jeg kan så heller ikke hjælpe dig...

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 04-03-05 15:19

http://www.ft.dk/Samling/20031/lovforslag_som_vedtaget/L55.htm
der er temmelig hård straf for at skaffe dig oplysninger, læse breve som ikke er dine.