/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ericsson R600 eZiText
Fra : tobbi
Vist : 495 gange
40 point
Dato : 31-08-02 11:52

Hej

har lige købt en R600, men kan ikke få "eZiText" til at virke..... der sker ikke rigtig noget når jeg vil indtaste en besked.
Skal det slås til et eller andet sted.. ??

Kommentar
Fra : sjoveren

Dato : 05-09-02 21:28

Du kan få den software updateret , ved teleservice , så kan den også lære nye ord

Accepteret svar
Fra : tekno

Modtaget 40 point
Dato : 07-09-02 12:56

hej tobbi.
Prøv at holde stjerne tast ned når du er ved at skrive en tekst så skifter den fra ABC til eZiTekst

Kommentar
Fra : tekno

Dato : 07-09-02 12:56

hej tobbi.
Prøv at holde stjerne tast ned når du er ved at skrive en tekst så skifter den fra ABC til eZiTekst

Kommentar
Fra : tekno

Dato : 07-09-02 12:56

hej tobbi.
Prøv at holde stjerne tast ned når du er ved at skrive en tekst så skifter den fra ABC til eZiTekst

Kommentar
Fra : sogrto

Dato : 10-09-02 08:27

Hej Tobbi.
Min kone købte en R600 medio juli og kunne ikke få eZiTekst til at virke. Det er fordi eZiTekst ikke virker med dansk på de første telefoner. Løsningen er derfor en software opdatering og den er gratis.

Kommentar
Fra : jjdjjj

Dato : 16-09-02 16:30

Hvor får man software opdatering???

Godkendelse af svar
Fra : tobbi

Dato : 16-09-02 17:50

hey

takker for svarerne...
tror jeg vil prøve om jeg kan få en software-opdatering...