/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
The Sims
Fra : cdripper
Vist : 552 gange
200 point
Dato : 14-02-05 22:30

Jeg vil gerne inst. The Sims men når jeg er i menuerne og jeg bare vælger english så siger den at den ikke kan pga jeg ikke har et 16bit system... jeg bruger xp pro. og jeg har kunnet det før på denne pc med xp pro men jeg har bootet siden.. også kan jeg ike lige pludseligt..
Hvorfor??? Kan man gøre noget ved det

P.s jeg har ikke skiftet noget hardware ud

MVh.
CDripper

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 22:37

Prøv at højreklikke på skrivebordet, gå i egenskaber, indstillinger og du kan her vælge farveindstillingen til at være 16bit.

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 14-02-05 22:40

Det har ikke noget med det at gøre... men ellers tak

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 14-02-05 22:40

Det har ikke noget med det at gøre... men ellers tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-05 23:03

hent denne her :
http://www.ea-zone.dk/CS/SimsEraser.exe
så får du alt ud af din pc - og kan starte forfra uden at der er fejl

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-05 23:05

ps ... du kan evt finde den i mappen Eraser på CD1 på deluxe cd'en - det fik jeg ikke lige med

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 14-02-05 23:16

´det er heller ikke ddet
den siger at det er en dos application
er det det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-05 23:49

hør her - hvis du renser din pc med simserazer som jeg sendte link om - så skulle det klare problemet - prøv - det er eagames råd
husk at fjerne alle spor efter dig

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 15-02-05 00:00

okay hvad sker der når du åbner det program

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-05 00:07

det er ikke andet end at det sletter alt hvad der har med sims at gøre - og så kan du starte forfra igen - (plejer at rette fejl der er opstået i sims)
luk din firewall ned og evt dit antivirus før du installerer sims igen !
Er du usikker så kontakt eagames :
Telefon: 45 28 70 14 på hverdage mellem 1230 og 1630.

E-Mail: dk-support@europe.ea.com

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 15-02-05 01:03

når der er ikke noget der hjælper
det kan også være lige meget nu

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 200 point
Dato : 15-02-05 03:08

Prøv at gå ind under C:\windows\repair og kopier filen autoexec.nt over til C:\system32

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-05 03:09

Undskyld! C:\windows\system32

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-05 08:50

tedd - ja det kunne jo lige være det

CDripper - det er lidt sent at spørge men er det sims2 - eller de andre du bruger ???
Har du installeret dirextX i nyeste version ?????

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 15-02-05 15:28

jeg prøver det tedd siger.. det er ikke sims 2.. i øvrigt siger den også at at det er den fil du snakker om tedd
Jeg skriver lige hvis det lykkedes eller hvis ikke

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 15-02-05 15:33

tedd dit geni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 tak for svaret
INgen problemer nu
TAK For svaret !!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-02-05 16:04

godt gået tedd - tror du leger med sims i fritiden

Godkendelse af svar
Fra : cdripper

Dato : 15-02-05 16:32

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 16:39

Tedd
Kunne du ikke komme forbi min dør en dag?! ..Jeg har ind imellem problemer jeg er sikker på du kan løse

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-05 20:51

Det der med geni ved jeg nu ikke, men der er mange der har fået problemer med autoexec.nt, specielt efter opdatering til SP2!

Problemer med Sims, creamybabe? Det eneste jeg ved med sikkerhed jeg ikke kan løse er pengeproblemer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-05 20:52

Men kommer da gerne forbi, hvis du har et problem jeg kan løse

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 21:34

Det kostede mige lige 20 point at blive bekendt med, at Tedd ikke løser pengeproblemer. Ok så, det var nu heller ikke liige problemer i den retning jeg tænkte på. Mere tekniske problemer... sådan generelt You know?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-05 21:53

Bare kald

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-05 21:56

tedddk <snabel a> gmail.com

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 22:03

Jubiii, min helt egen 'Gør det selv mand'

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-05 22:06

Det nu ikke alt jeg ved om tekniske problemer

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 22:10

Pyt med det. Jeg har også 'ikke tekniske' problemer, som du måske kan være behjælpelig med

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-05 22:13

Som hvordan man scorer Thomas?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 22:17

Fedt nok Tedd. Er du mand for at lære mig scoreteknikker?! Jeg er nemlig kommet noget bagud i den teknik

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-02-05 22:22

Er ikke helt klar over hvordan man scorer mænd! Men jeg kunne jo tage til Bremen Zoo og studere bøssepingvinerne?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-02-05 22:41

Øhh, ja undskyld men jeg har allerede et teknisk problem. Hvorfor hulen mislykkes mine forsøg på finde en skypebruger som jeg ved jeg før har været i forbindelse med. Er det fordi vedkommende ikke er online?!

Baaah, sikke da noget rod! det kan sq da ikke passe, at man kun kan finde de profiler der er online...vel?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-02-05 02:27

bare søg efter navnet og lad være med at søge efter køn, land og de andre kriterier!

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 16-02-05 02:49

okay geni var måske at overdrive.. men jeg var rimelig glad.. så jeg gik lidt amok..
nå ja.. men du må jo alligevel have meget godt tjek på det med Styresystemet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-02-05 02:56

Du behøver ikke at trække i land for min skyld!

Godt du fik det til at virke! Noget andet er at der findes spyware/addware der kan ødelægge autoexec.nt, så det er måske en god ide at få checket for det? Du kan finde nogle gode råd, downloads og online værktøjer på www.spywarefri.dk!

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 16-02-05 02:58

ja det kunne det godt være.. men jeg har fundet ud af at det er hver gang jeg afinstallere det.. så sletter den den fil.
men nu har jeg jo lært lidt af det du har skrevet..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-02-05 17:09

Mit første tekniske problem er hermed løst. Tak Teddymand

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-02-05 17:54

Så lidt creamybabe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-02-05 17:55

Jeg behøver ikke engang at komme forbi din dør

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-02-05 20:20

Æv, den er gal igen Teddy. Nu kalder jeg dig lige

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-02-05 21:34

Hva nu?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-02-05 21:44

Æv, jeg troede du havde en NET passport konto ..Der blev jeg nok snydt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-02-05 21:48

msn messenger?

Det har jeg da!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-02-05 21:51

Øhh, så prøver jeg lige igen!
Den skrev sq da at du ikke havde en konto

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-02-05 21:56

den jeg gav var min email! send mig en mail med dit msn kaldenavn og email så tilføjerjeg dig i messenger

<snabel a> er det normale tegn @ så det skriver du bare istedet for snabel a

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-02-05 21:57

Bahhh...din nød tror du for hulen jeg skriver <snabel a>...lol

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-02-05 22:00

hehe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-02-05 22:08

Sig mig lige! - Hvor er du henne?!?
Jeg har gjort som du sagde..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-02-05 22:09

Har ikke fået nogen mail!! Ok Tedddk på skype så?

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 18-02-05 01:54

Jeg synes i har kørt godt i denne her..
Jeg har fået tusindvis af mails..

hehe