/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Vibrationer hos Derbi predator
Fra : cesar
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 31-08-02 11:50

Jeg har fået et problem med min Derbi Predator det er opstået fra den ene dag til den anden så jeg tror ikke det er slid. Når jeg starter er alt normalt indtil den når ca. 25 kmt. så begynder den at brumme og vibrere til den når ca. 50 kmt. så er den normal igen til topfart. Er der en derude der har prøvet noget tilsvarende eller har løsningen, jeg er lidt usikker på om det er et problem eller en bagatel, vibrationerne er værst når jeg går ned fra topfart og til ca.40 kmt.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 110 point
Dato : 31-08-02 11:32

"cesar" <cesar.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Cb0c9.40459$ww6.3039738@news010.worldonline.dk...
> Jeg har fået et problem med min Derbi Predator det er opstået fra den
> ene dag til den anden så jeg tror ikke det er slid. Når jeg starter er
> alt normalt indtil den når ca. 25 kmt. så begynder den at brumme og
> vibrere til den når ca. 50 kmt. så er den normal igen til topfart. Er
> der en derude der har prøvet noget tilsvarende eller har løsningen, jeg
> er lidt usikker på om det er et problem eller en bagatel, vibrationerne
> er værst når jeg går ned fra topfart og til ca.40 kmt. n. Har I nogen gode
råd til hvad
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Det er 250% sikkert en af rullerne der er blevet slidt så meget at den er
blevet smadret! jeg ville ikke køre på den scooter før at det var
skiftet!!!! de koster ca. 80 Kr. for nogle ordentlige.

Oliver Bruchhaus.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-08-02 12:40

"Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
news:LV0c9.40476$ww6.3048387@news010.worldonline.dk...

> skiftet!!!! de koster ca. 80 Kr. for nogle ordentlige.

Hva ruller bruger du? Det er da billigt, hvor langt ruller du på et sæt?
Jeg plejer at bruge Leo Vinzi ruller til 130,-

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P
> Oliver Bruchhaus.
>

Kommentar
Fra : cesar

Dato : 31-08-02 16:03

Hvilken vægt er de originale ruller. Jeg kan ikke finde nogle oplysninger noget sted om motoren

Godkendelse af svar
Fra : cesar

Dato : 01-09-02 12:22

Tak for svaret Oliver Bruchhaus.
Jeg prøver med nye ruller