/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Nero Burning Rom Upgradering
Fra : wium
Vist : 1056 gange
50 point
Dato : 14-02-05 20:18

På min PC, der er forsynet med Windows XP, er der installere Nero Burning Rom version 6.0.0.13.
Når den startes kommer der et skilt hvor der står:
Nero - Burning Rom har et kendt kompatibilitetsproblem med denne version af Windows. Du kan få en opdatering, som er kompatibel med denne version af Windows, ved at kontakte Ahead Software.

OK, jeg går til Ahead Software og downloader Update Nero 6 reloaded. En fil på næste 29 MB som pakker fint ud. Men min version af Nero er stadigt den samme efter genstart.
Hvad gør jeg forkert?
SWA

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 14-02-05 20:20

det er pga du har sp2 instaleret har du ikke ?????
det var det for mig prøv at kigge på www.nero.com ang sp2 hvis altså du har den

mhv cbsjanten

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 14-02-05 20:29

hvorfor ikke hente den helt nye version på nero.com
se her
http://www.nero.com/en/update_nero6.php?pak=1

Kommentar
Fra : wium

Dato : 14-02-05 20:31

Tak for oplysningen. Jeg har ganske rigtigt SP2 installeret. Jeg må så være tilfreds med, at Nero alligevel fungerer.
SWA

Kommentar
Fra : wium

Dato : 14-02-05 20:35

Kære Huntermis.
Det er netop den version du henviser til, som jeg har downloadet nu tre gange uden resultat, hvorfor jeg stillede spørgsmålet her. Så selv Nero's udgave fra januar 2005 er ikke kompatibel med SP2.
med venlig hilsen SWA

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 14-02-05 20:37

jeg brugte også nero selvom jeg havde sp2 og det virkede da i den tid
har godt nok formateret siden og har kun taget sp1 med syntes ikke sp 2 er noget for mig

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 14-02-05 21:06

du kan prøve at afinstallere den version du har på din pcér
og så bruger du en reg cleaner til at rense din reg database
og når det er gjort så installere du nero 6606

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 14-02-05 21:35

har du prøvet denne her så den burde fixe det http://www.nero.com/en/Support_News_Service_Pack_2_Inquiries.html

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 14-02-05 21:36

ikke fixe men forklarer lidt sorry