/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
cue.fil 777 mb til 700 mb
Fra : W3rzax
Vist : 351 gange
50 point
Dato : 14-02-05 14:00

Kan man få 777 mb til 700 mb?
Kan man pakke en fil 77 mb ned? Fx. v winRaR men den kan jo ikk få filen særlig meget ned håber der en nogen som v om man kan få den 77 mb ned?

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 14-02-05 14:03

Kommer jo an på hvad der er i filen. Det er forskelligt hvor meget man kan pakke ting. Jeg tror hvis winrar ikke kan, så kan du nok heller ikke med noget andet.
Du kan til gengæld dele filen op i 2 filer. (det kan winrar). Så kan den være på 2 CD'er istedet.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 14-02-05 14:15

hvad er det for en filtype der er på 777 MB ? hvis det er en *.bin fil er der ingen problemer, de indeholder nemlig en del information som ikke bliver brændt med når man brænder, dvs. i det her tilfælde er det så omkring 77 eller lidt mere, de informationer fortæller sådan set i grove træk bare om selve filformatet og har intet at gøre med selve de data der skal brændes, derfor ser man tit bin filer der fylder mere end de tilladte 700 MB.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 14-02-05 17:19

Får du ikke pakket den er der vel mulighet for at brende på en 800 eller 900Mb cd??

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 14-02-05 17:20

eller en DVD

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 21-02-05 19:19

ermm... .cue/.bin er vist det man kalder en "image" fil, hvor .cue filen bare fortæller hvor og hvad .bin filen er.
Selvom .bin fylder, f.eks 800 mb kan den sagtens brændes ned på en 650 mb cd...

btw, når du skal brande den, så brug Nero, op i files, ned burn image, vælg din .cue fil, og sørg for at den er slået til "DISK AT ONCE" - og ik "track at once"...

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 21-02-05 19:21

har aldrig set en .cue så stor... sikker på du ikke mente at det var .bin filen? da det er den hvor den rent faktiske data ligger i...

Kommentar
Fra : W3rzax

Dato : 23-02-05 16:40

TheOsirisDK kan du vente nogle dage for skal lii have prøvet d a skal bar lii ha min comp lavet... okay?
og jeg mente en bin* fil Ja! :P