/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Til memuel.
Fra : arne.jakobsen
Vist : 482 gange
50 point
Dato : 14-02-05 13:25

Nogen har åbenbart ment at dit seneste Tip IKKE var et Tip. Det mener jeg at det var, nemlig et Tip om at checke først før man lægger et Tip. Det har du helt ret i. Man kunne også lægge et Tip der bad folk undgå at lægge det samme Tip 4 gange i træk under/i sammen Emne. Det skete 2 gange i går. Skide irriterende og Spam.
Men her er nogle point til dig fordi du havde modet til at komme med tippet.

P.S: For lige at foregribe tingenes sædvanlige udvikling; jeg ved godt at jeg har lagt det samme tip 3 gange, men det har været i forskellige Emner og for at flest muligt skulle få glæde af det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-02-05 14:24

Jo jo, der findes mange underlige tips. F.eks dette:
http://www.kandu.dk/dk/tip/8886

Et tip i verdensklasse - må man sige!

Accepteret svar
Fra : memuel

Modtaget 50 point
Dato : 14-02-05 15:27

Tak for din opbakning arne.jakobsen

Måske er det dem der har skrevet spam-tippene og deres venner der hele tiden klikker ind på feks mit "tip" for at få lov at vurdere og for at gøre Kandu så langsom som muligt..

Memuel

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-02-05 15:33

Ja memuel. Det tror jeg du har meget ret i. Der er desværre nogle der bedømmer manden M/K og ikke tippet. Men lad dig ikke gå på af det. Livet er jo dejligt alligevel. Ha' en god uge. Hilsen Arne.

P.S.: Mit eget seneste tip om kort på nettet fik følgende stemmer: 0-5-4-5-1 og SÅ forskelligt mener jeg ikke at et sådant tip kan bedømmes.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-02-05 15:34

Tak for svaret memuel.