/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
virus scan i xp
Fra : ultra2
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 14-02-05 09:34

StartupFileRegistry ex="1" path="HLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run" val="ccApp" dat=""C:\Progra...
der er et forkert tegn i denne linie
er der nogen der ved hvad eller hvor den er

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-02-05 10:14

dat=""C:\Progra....
Er der ikke et " for meget?

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 14-02-05 10:39

muglis vis men jeg kan ikke finde den i regedit

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 14-02-05 13:48

Hvad med HKLM istedet for HLM?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-02-05 13:55

Hvis du ikke kan finde den i RegEdit, må vi jo håbe der kommer én ind i denne tråd der kan hjælp dig med at finde den. Jeg kan desværre ikke. Sorry.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 14-02-05 15:12

tukols
jeg ved ikke hvad du mener
jag har også besvær med at for stå meningen
path="HLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run" val="ccApp" dat=""C:\Progra...
altså med at finde strengen i regedit

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-02-05 15:17

Før du kan teste om mit og/eller tukols ideer virker, er du nødt til at finde ud af hvor strengen ligger.

Accepteret svar
Fra : tukols

Modtaget 50 point
Dato : 14-02-05 18:02

CCap er symantecs.

Hvis du går ind i regedit, local machine, software, microsoft, windows, current version, run. Så skulle filen "CCApp"dukke op i højre side når du markerer run.

På min står der C:\programmer\fælles filer\Symantec Shared\CCApp.e...
Håber det kan hjælpe

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 14-02-05 22:21

tak for det tukols

men der er ikke nogen fejl der står lige som i din

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 14-02-05 22:25

tak for det tukols

men der er ikke nogen fejl der står lige som i din
men jeg har prøvet at instalere lingsys der af kom fejlen
jeg har prøvet at instalere linksys som net mellem 2 pc men det går ikke. explorer forsvinder for mig
når jeg finder pc 2
( jeg har prøvet i 6 måneder uden held hvad jeg gør forkert ved jeg ikke )

jeg kan ikke engelsk

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 15-02-05 00:47

Det må du beskrive nærmere.
Internet explorer?
Explorer (stifinder)
Du skriver "det forsvinder" mener du at du ikke kan få internetforbindelse, eller er det hele internet explorer eller stifinder der forsvinder ?
Hvad er det for en model linksys?
trådløs eller kabel?

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 15-02-05 09:11

det er hele internet explorer der forsvinder så jeg ikke kan komme på net
det er linksys wmp54 g trådløs som jeg prøver at sætte op som hjemme netværk mellem 2 pc uden om internet
så det kun er min der kan komme på net

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 15-02-05 10:27

Her må jeg godt nok melde pas.
Håber der er andre som kan hjælpe. Prøv evnt. at lave en ny tråd hvori du beskriver problemet.

Hilsen tukols

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 16-02-05 08:52

Tak for svaret tukols. du prøvede og det er jeg glad for
du får gevinsten selv om det ikke hjalp