/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail-adresser til Outlook hvordan?
Fra : Mussekat
Vist : 850 gange
200 point
Dato : 13-02-05 21:24

Jeg ønsker at overflytte informationer fra adressebogen i Hotmail til outlook, men hvordan gør man? Jeg gider jo ikke taste alt ind på ny, så en supernem metode efterlyses.

på forhånd tak

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-02-05 21:36

filer >importer og exporter>importer internet e-mail adresser

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 13-02-05 22:15

Jeg har altid klaret mig med, at copiere.
Ctrl+c flytte der hen hvor du vil og derefter Ctrl+v så er den der

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-02-05 23:31

Du kan kun importere i hotmail, men ikke den anden vej tilbage til outlook.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 14-02-05 00:38

I Outlook Express skal du opsætte adgangen til din hotmail konto (Filer->Identiteter->Tilføj ny identitet).

Når adgangen er sat op vælger du Funktioner->Addresse kartotek og herefter Funktioner->Synkroniser nu Hvis dette ikke er muligt skyldes det som regel at du skal slå synkronisering imellem outlook og outlook express fra.

En nem måde at få dem i den "rigtige" outlook er at markere dem og trykke ctrl+C. Starte den "rigtige" outlook og vælge kontaktpersoner og trykke ctrl+v så åbnes et vindue per kontakt. Nu skal du blot trykke alt+m en helt masse gange.

/Sprit

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 200 point
Dato : 14-02-05 13:08

Kig på MSN Hotmails hjemmeside der er et link til det.

http://help.msn.com/!data/da_dk/data/HotmailPIMv10.its51/$content$/PIM_TROU_NoFreeDAV.htm

Eller:
Citat
Jeg kan ikke få adgang til min gratis Hotmail-konto fra Outlook eller Outlook Express
Dette emne er ikke tilgængeligt for MSN HotmailSympatico Mail.

For at beskytte vores brugere mod den stadigt voksende mængde af uønsket e-mail, eller "spam", der sendes fra MSN HotmailSympatico Mail-konti via Outlook og Outlook Express, har vi desværre været nødt til at begrænse brugen af Outlook og Outlook Express til abonnenter.

Ved at gøre denne funktion til en del af et abonnement, så brugeren skal opgive faktureringsoplysninger, bliver det lettere for os at administrere og forhindre misbrug af funktionen, så vi kan beskytte dig og andre mod uønsket e-mail.

Hvis du køber en abonnementstjeneste som f.eks. MSN Hotmail Plus eller MSN Premium, kan du få adgang til din konto fra Outlook eller Outlook Express, og du får desuden mange andre ekstra funktioner. Du kan få vist fordelene ved at opgradere dine MSN HotmailSympatico Mail- eller MSNSympatico/MSN-konti eller oprette en ny abonnementskonto ved at besøge oplysninger om abonnementer.

Godkendelse af svar
Fra : Mussekat

Dato : 19-02-05 17:11

Tak for svaret taliskoko.