/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jon fra Popstars, Nyt navn?
Fra : nebis
Vist : 602 gange
166 point
Dato : 13-02-05 18:30

Hørte en sang igår, som blev synget af en, der kaldte sig Johnny et-eller-andet. Fik at vide, at det var Jon fra Popstars, der havde skriftet kunstnernavn.

Er der nogen, der ved, hvad han kalder sig nu?

Accepteret svar
Fra : jankr

Modtaget 176 point
Dato : 13-02-05 18:36

Hej! Han kalder sig John Rock

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 13-02-05 18:46
Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-02-05 19:45

Ja, han kalder sig ganske rigtigt John Rock nu.
Men han lavede også en plade sidste sommer under et andet navn.
Sangen hed Summer Lovin' og der sang han med et band under navnet Musikk.

mvh dova

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-02-05 19:55

Så vidt jeg ved, kalder han sig stadig Jon, men har i fælleskab med nogle garvede gutter lavet en plade... Disse kalder sig i fælleskab John Rock... Ved det fra Snurre Snups Søndagsklub sidste søndag ..... Jooo, kilderne er skam go'e nok

Vaxen

Kommentar
Fra : jankr

Dato : 13-02-05 19:58

Musikk er en anden gruppe, som han bare har arbejdet sammen med et par gange, han er ikke med i den.

Kommentar
Fra : LocalConsulting

Dato : 13-02-05 20:54

Det er sådan at Musikk et dansk danceband der elsker at lave covernumre har lavet et samarbejde med Jon Nørgaard alias John Rock. De har så udgivet et par singler nu. Det er ikke sikkert det er noget vedvarende, men det er Musikk der udgiver numrene og det er bare feat. John Rock.

Grunden til at Jon skiftede kavn, var for at han gerne ville lægge sin lidt dystre fortid bag sig :)

//sub

Godkendelse af svar
Fra : nebis

Dato : 13-02-05 23:55

Tak for svaret jankr.

Kommentar
Fra : jankr

Dato : 14-02-05 07:51

Det var da så lidt