/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Antivirus hvis man spiller
Fra : ivanovic1
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 13-02-05 11:46

Hej Alle,

Har fået af vide at Norton sløver computeren, og derfor ikke er det bedste antivirus program hvis man bruger computeren til at spille på.

Hvis I skulle anbefale et antivirus program som er godt hvilket skulle det så være.

PS: Jeg bruger computeren til at spille på, skole brug samt surfing på nettet.

PPS: De programmer som i anbefaler behøves ikke at være gratis.

Med venlig hilsen

Ivanovic1

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 13-02-05 11:52

Ivanovic1 - en ting er hvad man får at vide - en anden hvad man oplever selv

Norton udgør såmænd ikke de store problemer for at kunne spille - men mener du det og spiller uden at være online kan du jo bare deaktivere den.

Jeg vil ikke råde nogen til på noget tidspunkt at spille online uden antivirus.

ps... min datter spiller online - meget - og har norton kørende uden at det generer på nogen måde.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-02-05 13:00

Alternativt kan du bruge AVG : http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/2/

Det er gratis !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 13-02-05 17:43

Jeg har Norton og jeg mærker ikke nogen forskel. Det eneste er når norton får den ide at køre en live-update mens man spiller eller begynder at skanne for virus, men det kan jo indstilles.

Men det er ikke kun norton der sløver en computer det gør alle programmer der kører i baggrunden.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 13-02-05 19:56

dette bunder nok i den " lidt " vanskelige opsætning af norton.
hvis man bruger den tid det tager at sætte sig ind i Norton er den ganske god

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 13-02-05 20:54

Hej computersmeden,

Kan du beskrive denne vanskelige opsætning så jeg kan opsætte norton ordentligt :)

Ivanovic

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-02-05 21:30
Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 14-02-05 20:53

du skal læse link 1 fra molokyle.

hvilken version har du ??

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 14-02-05 21:06

Jeg har version 2004

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 06-03-05 17:38

Tak for svaret miritdk.