/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Far & søn tumle
Fra : belgaard
Vist : 439 gange
40 point
Dato : 12-02-05 21:51

Hej alle,

Jeg har hørt at der findes gymnastikhold for far & søn hvor man kan tumle lidt vildt; forbudt for mor, naturligvis, for hun bliver bare nervøs. Jeg læste om det i avisen for nogen tid siden, men nu kan jeg ikke finde det.

Er der nogen der kan give mig et praj? Min søn er 4½ år gammel og elsker at tumle med farmand. Jeg kunne også forestille mig at han kunne tænke sig at prøve f.eks. judo eller jujutsu, men det er han desværre for lille til.

M.v.h.
Brian

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 13-02-05 08:48

Hej belgaard.
Jeg kan kun give dig en ide, til at kontakte jeres lokale idrætsforeninger og hører om det er noget de har på programmet, eller om det er et hold de vil oprette hvis du kunne skaffe et par mere.
Jeg syntes da ikke han er for lille til judo eller anden sport, da han jo skal lære sammen med jævnalderne.( Har klubben ingen i den alder , ja så er han for lille)
Hilsen Rita.

Accepteret svar
Fra : sprit73

Modtaget 40 point
Dato : 13-02-05 11:33
Godkendelse af svar
Fra : belgaard

Dato : 13-02-05 22:09

Tak for svaret sprit73. Det var lige det jeg ledte efter!