/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Melodi Grandprix hot or not?
Fra : memuel
Vist : 460 gange
9 point
Dato : 12-02-05 20:01

Jeg kunne godt lige tænke mig at vide om dette fænomen er hot or not.

Hvordan er det lige med denne sang konkurrence? Ser i det eller bliver der zappet væk, for at zappe tilbage for lige at tjekke hvordan Danmark ligger i feltet?

I aften er det det danske Melodi Grandprix, har vi nogen forventninger til at sangene overhovedet er værd at lytte til?

Jeg følger op på tråden senere, for jeg skal da se hvad disse snagskrivere kan præstere i år...

Memuel

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 21:06

Det er NOT

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 12-02-05 21:23

snagskrivere.. det var da en god beskrivelse

Noget af musikken er nu ok..
Memuel

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 12-02-05 21:28

snot

Kommentar
Fra : jspi

Dato : 12-02-05 21:42

Ja jeg siger NOT , det meste lyder af H til. Jeg zapper væk og kommer absolut ikke tilbage

Mvh jspi

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 12-02-05 21:47

Arj, melodigrandprix var fedt hjemme i firserne - dengang Mylle var et hit og Kirsten og Søren var til..... Nu er det spild af tid - zapper helt klart væk...!

Vaxen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 22:55

Jeg har nu set det her i aften, men også fordi jeg er meget musikinteresseret.
Det er ikke lige godt alt sammen, men i år synes jeg egentlig det var bedre end det ofte har været.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : hbirk

Modtaget 9 point
Dato : 12-02-05 23:07

Enig Dova.... det bedste, der er præsteret i flere år rent musikalsk.
Bare ikke den rette vinder efter min mening.... tror ikke, den klarer sig internationalt

mvh

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 23:16

Nej, jeg synes heller ikke det var den der skulle have vundet.

Jeg holdt på den sidste sang med hende pigen, Karen Uhre.

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-02-05 01:22

Hot or Not?!

Så må det være NOT..
Jarl Fris Mikkelsen og Anette Heick er begge i stand til at få mig til at gylpe!
Musik genren er ligeledes en anelse for plat for min smag, så konklusionen må være, at jeg kan sagtens leve uden melodi grandprix.

Da jeg var mellem 8-14 år - var det en begivenhed jeg nødigt gik glip af, men heldigvis er jeg vokset fra denne besættelse...lol

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-02-05 01:30

Drukket for mye creamygirl?,mener siden så litt kan få deg til at gylpe,

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-02-05 01:52

Er litt dødt over hele linien jo så får vel snart

og det samme til jer

Kommentar
Fra : Amtk

Dato : 13-02-05 07:08

Jeg synes det er enormt hyggeligt at se melodi grand prix!!! det er da et skøøønt program, og heller se på det, end alt de sørglige og triste programmer, som ellers bliver sendt!

Kommentar
Fra : Amtk

Dato : 13-02-05 07:08

Jeg synes det er enormt hyggeligt at se melodi grand prix!!! det er da et skøøønt program, og heller se på det, end alt de sørglige og triste programmer, som ellers bliver sendt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-02-05 08:57

Jeg ser da Melodi Grandprix for at blive harm og zappe væk. Så slår jeg tilbage på programmet ..bliver harm og zapper væk. Jeg må lige tilbage at kigge ...bliver harm og zapper væk. Sådan går HELE aftenen indtil en vinder er fundet. Så bliver jeg harm og zapper væk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-02-05 09:05

Ps. Når det er slut er vi altid et par drenge der strax går igang med en gendigtning af den Danske vinder melodi (..ikke den internationale !)

Jeg husker stadig en gendigtning, der blev årets hit på Ama'r, så vidt jeg husker var det Kirsten Sigaard der sang :

Ka' du se hva' jeg sa'... Der blev til :

Ka' du se hva' jeg sa'...
der gik kanonen af,
lige i masken på musse.
Og jeg er fuld af snot...
så jeg smør hende godt,
når jeg kommer
i hendes dampende trusse.

Denne pragtfulde sangtekst blev (..og bliver stadig) skrålet højt på vej hjem fra spruthus kl. 4 om morgenen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-02-05 09:11

Molo...altså.
Jeg tænkte nok, at du lige er typen på at digte en 'svinesang'

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-02-05 09:15
Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 13-02-05 09:51

Skod at vi sende endnu en bøsse afsted.. Jeg bliver lidt bekymret over vores internationale ry.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-02-05 11:03

Selvfølgelig elsker jeg dig Molo.
Ved du slet ikke, at du er særdeles elskelig?! ..lidt nørdet måske, men sød

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-02-05 11:10
Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 13-02-05 15:55

Tak for svaret hbirk.
         Denne tråd er vist død..
Om melodigrandprixet egentlig ikke også er det, står hen i det uvisse.
Jeg tror heller ikke på at vi kommer ret langt i det internationale MGP med den sang der vandt. Men overraskelser sker..

Memuel