/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Sitemap på etableret hjemmeside ????
Fra : herrikgad
Vist : 377 gange
150 point
Dato : 12-02-05 17:52

Hvordan laves sitemap nemmest på allerede etableret hjemmeside (= Frontpage 2000) ?
Bedes beskrevet punkt for punkt (punktvis - tak !).

På forhånd tak for interessen !

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 12-02-05 18:12

Kode
<a href="#"

onClick="this.style.behavior='url(#default#homepage)';this.setHomePage('http://www.domain.d

k');">&nbsp;<strong>Brug domain.dk som startside</strong></a><br>

Du ændre bare domain.dk til din hjemmeside

1. Kopier koden ind i notesblok
2. Kopier nu den kode som står i notesblok
3. Sæt den ind Frontpage under html
4. Ændre domain.dk

Kommentar
Fra : herrikgad

Dato : 13-02-05 10:48

Hej MPJC !

Hvad gør jeg forkert, når jeg - efter at ha' lagt koden ind (og ændret domain.dk til dit eget domæne) - ikke kan se "site-map'en" ?

Ønsket er en "indholdsfortegnelse" - hvis dette IKKE kan lade sig gøre ved en simpel kode-konvertering, findes der et program ( evt. betalbart ?) ?

Accepteret svar
Fra : annvibeke

Modtaget 150 point
Dato : 13-02-05 12:19

Måske du kan få glæde af denne adresse?!

http://www.freefind.com/

Den gi'r dig 32MB-sitemap...
Har du brug for mere betaler du ...

Det forsøg jeg har gjort med den, kræver lidt finpudsning efter download af indholdet (den ta'r diverse tællere/statistik-script med) - lissom den heller ikke lægger det i alfabetisk orden.

mvh/ann-vibeke

Godkendelse af svar
Fra : herrikgad

Dato : 13-02-05 12:49

Tak for svaret annvibeke.