/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Legepladsen er fortsat åben - - -
Fra : bennymanden
Vist : 349 gange
1 point
Dato : 12-02-05 17:13

Jo jo > til arne. og alle i andre, så er WEEK-END LEGEPLADSEN da stadigvæk åben :
http://www.kandu.dk/dk/spg/60420

mvh
Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 17:15

:D

Jamen hvorfor så ikke lukke den og fortsætte her, den anden er ved at være så lang at komme igennem.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 17:17

UHA - så får jeg arne. på nakken - det var for at drille i går, det tør jeg ikke i dag dova

<\\ NERVØSE BENNY

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 17:22

Altså nu er du jo "trådejer", så må du vel gøre med den hvad du har lyst til

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-05 17:26

Tøsedreng

Citat
bennymanden Dato : 12-02-05 17:17

UHA - så får jeg arne. på nakken - det var for at drille i går, det tør jeg ikke i dag dova

<\\ NERVØSE BENNY

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-05 17:32

emesen fandt på et andet udtryk

Citat
"Kandutrådejerrettighedsindehaver"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 17:36

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 17:42

Som "Kandutrådejerrettighedsindehaver" kan jeg selvfølgelig gøre som jeg vil, men nu har jeg ved den anden tråds begyndelse skrevet at den er åben til søndag midnat, så det er den
"arne.skideballer" eller ej, så kan vi for min skyld godt fortsætte her, men jeg lukker ikke den anden.

<\\ "Kandutrådejerrettighedsindehaver" - Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 18:35

nå så skal jeg jo fare frem og tilbage mellem to - grrrrr - eller også må du holde den her opdateret -

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 18:44

Ingen problemer mirit
... jeg sender bare en mail sideløbende med kandu.dk og fortæller hvornår du skal skifte

<\\ "Kandutrådejerrettighedsindehaver" - Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 18:48

sq da oz et problem fordi jeg bruger webmail/yahoo til kandu - lol - men fint nok her - sålænge man ikke skal vente i flere sæsoner for at åbne en tråd

øv hvor er vi hårdt ramt her af den arme sne - troede ellers vinter var noget de skulle have fremover i sahare

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 18:56

endelig kom en enkelt snerydder ud - og nu står den stille i en drive - hahahahahahahaha

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-05 18:58

"Kandutrådejerrettighedsindehaver" - Benny

Hvor længe vil du holde denne tråd åben

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 19:00

Jeg så vejrudsigten i TV2 - nu har jeg været rundt i forskellige vejrudsigter her på nettet, og det ser squ virkelig ud til at vi det næste døgn skal have en hel del mere sne og meget blæsende.
SNESTORM = over 10 cm sne indenfor 6 timer og vind over 10 m/sek
.... de lover helt op til 26 m/sek i nat over Danmark.
De kommende dage ned til - 12 gr. om natten .................Grrrrrrrrrrrr koldt !
...........................
men det er jo småting, jeg hørte lige, at i Sibirien havde man i øjeblikket - 35 gr. altså midt på dagen skolebørnene blev dog normalt først inde i frikvarterene når temperaturen var under - 40
og meteorologerne beroligede med at der normalt først optrådte vejrtrækningsproblemer når temperaturen kom under - 60 grader, hvilket iøvrigt ikke er usædvanligt i de egne af jorden.
Så kan man vel tale om kulde ...................UUUUUUUUUUUHHH !!!

varme hilsener
Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 19:03

ans > den er jo lidt hurtigere så vi lader den bare stå - i alt fald til den forlader de sidste 25

<\\ "Kandutrådejerrettighedsindehaver" - Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-05 19:07

Minus 12 grader har du "Kandutrådejerrettighedsindehaver" - Benny læst dig til i diverse vejrudsigter på nettet.

I vejrudsigten, hørt i radioen, bliver det minus 15 grader, men kun om nattet

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 19:23

Seneste snemelding fra Smørum
Jeg fik lige min kone til at måle dybden/højden på snefaldet. (mens jeg lyste ud af vinduet)
8-7,5-6,3-9-7-0,7 (under trappen)-5-7,5
= 6,314285714
Temp omkring frysepunktet (det er kun min kones fingre der er blå)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 19:24

NÅ !!!! emesen - nu skylder du hende at købe noget dyrt og lækkert

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 19:25

ans ..... gad vide hvilke rettigheder en sådan titel medfører

det kan jo være <emesen> uddyber på et tidspunkt

<\\ "Kandutrådejerrettighedsindehaver" - Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 19:27

emesens kone = den perfekte vejrstation (og emesen siger det slet ikke er farligt)

<\\ "Kandutrådejerrettighedsindehaver" - Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 19:28

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 19:46

Rettighedder..........næe pligter hedder det.
Kandutrådejerrettighedsindehaverregler. (ordet var ikke i stavekontrollen, er nu tilføjet)
1. Det er suverænt din tråd.
2. Du er ansvarlig for trådens lødighed.
3. Kommentatorerne vælger selv om de vil følge dit oplæg.
4. Du må ikke lukke tråden før folket har talt.
5. Du skal være glad hvis der overhovedet er nogen som gider skrive i din tråd.
6. Reglerne skal overholdes - - - af dig.
7. Gæster har fri og uforpligtende adgang til din tråd.
8. Tilføjelser til disse regler sker efter behov (fra brugere/kommentatorer)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 19:48

emesen for hulen er du ude på at jage benny alias kandutrådejerrettighedsindehaveren væk ???

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 20:00

Tværtimod mirit
Nu skal der blot udarbejdes retningslinier for sanktioner dels mod diverse ulødige brugere dels mod Kandutrådejerrettighedsindehaver, altså mig, men bare rolig der er nedsat en kommision og et betænkningsudvalg, så der kan ventes en pressemeddelelse i løbet af aftenen

Citat
Kandutrådejerrettighedsindehaverregler.
==============================
1. Det er suverænt din tråd.
2. Du er ansvarlig for trådens lødighed.
3. Kommentatorerne vælger selv om de vil følge dit oplæg.
4. Du må ikke lukke tråden før folket har talt.
5. Du skal være glad hvis der overhovedet er nogen som gider skrive i din tråd.
6. Reglerne skal overholdes - - - af dig.
7. Gæster har fri og uforpligtende adgang til din tråd.
8. Tilføjelser til disse regler sker efter behov (fra brugere/kommentatorer)

........ jeg har fået mundkurv på af bestyrelsen, så vi må afvente betænkningskommisionen´s udtalelse .....

<\\ "Kandutrådejerrettighedsindehaver" - Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 20:09

skøre "knægte"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 20:12

mirit:
Vær sikker på at benny er mand for at påtage sig det tunge
ansvar, læg lige mærke til hvilken fagforening han tilhører.
Det er jo folk med typiske lederevner, den rette indstilling, der påtager sig den slags ting.
Der er bare en enkelt ting der trækker fra, han omgåes nogen gange med den
skrækkelige BjarneD, men det vil der blive fundet en løsning på.
Hilsen
Keldd. (internt: Flot fugl du fik lavet mirit)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 20:17

skal nok være forsigtig

internt: ikke mig der lavede den men mig der trickede den - fuglen altså LOL)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 20:23

Som selvbestaltet medlem af betænkningsudvalget, som selvfølgelig bestemmer suverænt,
kommer hermed den første tilføjelse til retningslinjerne:
Hvis der er en bruger der ikke passer kommissionen, må han (eller hun) godt straffes korporligt
med een ørefigen, til at begynde med.Som sagt vil der senere blive udsendt en pressemeddelelse.
Dette mine damer og herrer, er de indledende øvelser til:
DET NY KanDU.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 20:26

som stemmeberettiget kandumedlem ( med lem ???????????? - hmm) indleder jeg hermed en strejke overfor det selvbestaltede medlem Keldd i betænkningsuddvalger idet jeg finder ham særdeles voldelig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mirit

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-05 20:31

Mirit

Jeg installerer et ignoreringsfilter. Det frasorterer dumme bemærkninger

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 20:34

mirit:
Klart nok har kvinder overhovedet ingen rettighedder i beslutningsprocesserne.
De har derimod pligt til at stille sig til rådighed, og lystre mændene, det manglede da bare.
Vi kan virkelig lære meget af visse andre lande.Den blødsødenhed der hidtil er vist i spalterne her,
overfor kvinder,skal vi nok vide at gøre op med.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 20:36

Og læg så lige mærke til tøser,
VI er de klogeste.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 20:37

ans - helt ok hvis du mener det virker - ville da ellers have bedt dig om at støtte sagen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 20:38

gad vide hvem der opretter en "mand vs kvinde tråd" nu

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 20:42

mirit:
Kvinder må ikke mere oprette en tråd, uden at have søgt om det, mindst 2 dage i forvejen.
På forretningsudvalgets vegne:
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 20:43

Ja straks tror folk at der er demokratiske rettighedder bare fordi der er regler.
Reglerne er ikke til afstemning men bestemmes suverænt af.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 20:48

Demokrati, næh føj da,
det har da spillet totalt falit udenfor spalterne her.
Her er det de KLOGE der bestemmer, flertallet vil jo altid være:
PØBLEN.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-05 20:53

Det nærmer sig det socialdemokratiske, de kan ikke finde ud af det.

Mirit, jeg har ikke slået filteret til endnu

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 20:54

Keldd (hvisker) måske skulle vi ikke ha' været så hårde i filten...............de er forsvundet.
Kan vi ikke lade som om, at der er ligeret for kvinder og mænd. [hør]

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 21:01

eme:
Øh, jeg sidder og venter på der falder brænde ned, jeg sveder allerede.

Nu er hende der ans også kommet, vi må vist hellere liste hen på hovedkontoret.
Keldd

Accepteret svar
Fra : holniels

Modtaget 1 point
Dato : 12-02-05 21:04

Ha,regler er jo bare til for att brydes
Næ til jer, ingen regler og ingen regelbrud

Men en STOR Skkååållll

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 21:08

Holniels - det var godt du kom............keld og jeg har rodet os ud i noget "brok"

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 21:10

Rolig emesen,er jo ikke første gang i er på skideren,men i plejer jo at klare jer helt pænt

tror jeg

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 21:11

..................men jeg indrømmer ikke noget.
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 21:14

Næe det var heller ikke mig.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 21:14

eme:
tror du så ikke at tøs........øh, pigerne vil med ud at danse mere,
de er ellers så pæne og fornuftige.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 21:16

det er for ophidsende det her,de vil ikke tale med os mere
mine nerver, jeg må have en chokoladecigar.
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 21:18

Udtalelse fra \\Reformkommisionen :
Citat
INGEN PRESSEMEDDELELSE FORUD FOR AFHOLDELSE FROKOST

..............skål...... ..............

<\\ "Kandutrådejerrettighedsindehaver" - Benny

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 21:20

Kandutrådejerrettighedsindehaver" - Benny, den med skålen er jeg med på du,jo tiere jo bedre,SKÅL du

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 21:21

ja, ja - stavning... Jeg lægger bare de sedler på jeg får udleveret

driller pigerne ???

jeg tror i selv har været ude om det

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 21:23

Ud at danse .........................vi snupper da bare de der Argentinske sild.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 21:23

holniels > nu blir det mere og mere blæst her hos os, det er koldt derude --
godt at sidde herinde med varme og en pils
SKÅL DU Bennymanden.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 21:24

hallo miritdk????,er det rigtigt hvad du skriver???? ( med lem ???????????? - hmm)

Noe jeg har misforstått??

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 21:28

emesen > de der Argentinske sild ???

Nååååå - de skulle vel ikke kende de her Colombianske sild

http://www.allcolombiangirls.com/gallery.php?pageNum_profile=21&totalRows_profile=452

........ nu skal i passe på piger - emesen vil danse

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 21:29

emesen,kan man også få argentinske sild i Danmark?,kommer vel en tur forbi jeg da

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 21:31

De var ikke så dårlige Benny,noen du kender?,man sku bare ha været en menneskealder yngre så sku du ha set,ha ha

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 21:33

Jeg vil ikke have Argentinske sild.

Jeg vil have SMALLTALK sild.

Det det var ikke mig der gjorde det, eme lokkede, jeg kunne ALDRIG finde på at
gøre, øh sige noget af den slags selv, det ved I da.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 21:34

Holniels - damemennesker kan midlertidigt godt være medlem.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 21:39

bennymanden - jeg er blevet snydt.........................de talte da Argentinsk.
Og så må de ha' favet håret for de var helt lyse.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 21:41

Hvor er vores piger,?Kom nuuuuuu, vi gør det aldrig
mere.Ih hvor er det altså forfærdeligt det her, jeg tager en
chokoladecigar til. (jeg skal nok gemme en til dig ans)
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 22:59

Tja, så ser det endelig ud til at udvalget har fundet ud af noget

Citat
Kandutrådejerrettighedsindehaverfordele !
==============================
1. Det er suverænt din tråd.
2. Du er ikke ansvarlig for trådens lødighed.
3. Kommentatorerne vælger selv om de vil følge dit oplæg - men det ses gerne.
4. Du må lukke tråden efter behov, selv før folket har talt.
5. Du skal være fornærmet hvis der ikke er nogen som gider skrive i din tråd.
6. Reglerne skal overholdes til punkt og prikke.
7. Gæster har fri, men forpligtende adgang til din tråd.
8. Tilføjelser til disse regler sker efter behov! Forslag fra brugere/kommentatorer dog
kun efter udvalgets godkendelse.
-------------------------------------------------------
kandu.dk d. 12/2 - 2005
KandutrådejerrettighedsindehaverUdvalget

udenfor referat kan tilføjes, at ham indehaveren uden videre kan degraderes, ved det mindste vrøvl

Iøvrigt diskuteres ingen ændringer eller tilføjelser uden afholdelse af frokost

ja, ok det var så det .........

<\\DEGRADERET

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 23:03

Forslag fra bruger om damer´s deltagelse er enstemmigt vedtaget
....... "nogen kaglen" skal der jo helst være

<\\DEGRADERET

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 23:08

emesen > hvad sprog de taler er uden den store betydning

Gør simpelt hen som Keldd - spild ikke tiden med snak

(hvem bruger tid på at finde ud af om Franskbrødet taler fransk)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-05 23:13

Socialdemokraterne kan ikke finde ud af en s...

Keldd, hvor mange chokolade cigarer har du tilbage ????????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 23:28

Keldd

Det vil jeg bare sige dig:
Dine kommentarer 20:34 og 20:36

Hvis ikke du passer lidt på, vil jeg godt nok ikke med til Argentina, og hvis du var "Hr, dova" havde du fået et par over nakken for sådan nogen udtalelser

mvh

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-05 23:40

dova

Du kan jo gi' ham den kolde skulder, men du vil måske med til Argentina og vil bare ha' at han makker ret

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 23:44

Jamen det var måske en ide ans, jeg går også og døjer lidt med en frossen skulder lige for tiden

Men ellers ja, mænd ska' sgu makke ret

mvh dova

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 23:45

Oppegående enda Benny??,eller har kulden gjort sin virkning??????

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 23:48

Frossen skulder dova?,jeg fikk en kold skulder i går aftes,det var ikke spor koseligt jo,hun var sur,

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 23:50

holniels

Hvad havde du så gjort forkert??

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 23:56

ans:
Det var bare noget jeg sagde, jeg har slet ikke røget nogen,
der er stadig 2 jeg har gemt til dig, og ja, de der socialdemokrater er dumme,
undtagen Mette Fredriksen altså. Øh, jeg går ind for en kvindelig statsminister.

dova:
Ham eme, sagde jeg skulle skrive det, det var slet ikke noget jeg fandt på,jeg har ikke gjort
noget, åh,men jeg kan godt li' du taler hårdt til mig, bare træd på mig, nedværdig mig, had mig,
ihh, det kilder sådan op og ned af ryggen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-02-05 00:00

Spasserpsykopater! Kvinderne opretter snart et Kvinddu! Alle ved jo at de vil sidde med til bords og helst ovenpå manden!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-02-05 00:01

holniels:
Lad os høre om hende der gav dig en kold skulder.
Det har jo ikke været din skyld, hun har sikkert bare været urimelig, som kvinder nu er.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-02-05 00:03

dova jeg gjorde intet,var jo galt det mente hun,

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-02-05 00:05

Du tedd hvis nu vi lader som om det er noget de selv har fundet på

Sig ikke til dem [hør] at det er noget vi har aftalt .....

Hvis nu de får lov til at tro, de er noget særligt

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-02-05 00:07

holniels > ikke godt det du ....... var det for mange Borg - eller ???

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-02-05 00:12

Vi ses i morgen.
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-02-05 00:15

go´nat du gamle
Sov Godt

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-02-05 00:18

Det likte hun ikke heller Benny,men får se,hun kommer sikkert kravlende hvis der er glatt nokk ute,ha,håper jo

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-02-05 00:23

OK holniels vi håber hun kommer tilbage da

..... her blæser det mindst kuling og sne igen, masser af sne - - -
så jeg bliver herinde
........ SKÅL

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-02-05 00:29

Mer skål til deg Benny,her er der +2 og dejligt stille,

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 08:54

godmorgen

Jeg vil gerne klage over manglende snerydning på LEGEPLADSEN - den ansvarlige bedes omgående sørge for at der bliver ryddet og gruset så børn - forældre - bedsteforældre og kanduer kan færdes uden at komme tilskade !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 12:53

KA´ DU SÅ STÅ OP BENNY

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-02-05 19:28

Hallo allesammen !

Ja, vinter det blev det i alt fald .... jeg har været på "langfart" her i dag, en tur på ca. 150 km i alt, var faktisk tværs over Fyn og tilbage. Det er mange år siden jeg har set et så jævnt fordelt lag sne over det hele, og så forlyder det jo at der mange steder er kommet meget mere, f. eks. så har dova jo været sneet inde oppe på Silkeborgkanten - men det er jo alletiders for børnene de mindste har jo dårligt set sne før, og så lige i vinterferien.
Besværligt, kostbart og skidekoldt - men det ser da smukt ud, og jeg tror vi får en bedre sommer når vi også har haft rigtig vinter.
Kandu er også udsat for "glat føre" siden jeg kom hjem for ca 2½ time siden har det først nu været muligt for mig at komme ind i tråden - Smalltalk i det hele taget har givet Fejlmeddelelse igen, igen og så igen.
Jeg er på jagt efter et "andet" billede Keldd - så jeg kan gøre forhåbninger om en fremtidig tilgivelse
<\\BENNY

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-02-05 19:30

Nåååå JA - godmorgen mirit

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-02-05 20:05

En skam jeg ikke kan sende billeder, så skulle de sgu få at se hvad vinter er.
Snedriverne her er over en meter høje, og på de "flade" steder ligger der 20 cm.

Skrevet af dova i en anden tråd.

Ja, det ser slemt ud over i Jylland.

dova.
Jeg ved du har et camera, tag nu en hel bunke billeder.
Jeg forstod på dig over i vejtråden, at du godt ville ha' sendt ham nogen billeder der spurgte efter
billeder til sit link.
Hvad jeg derimod ikke forstod var hvorfor du ikke kunne.
Hvis du er lidt usikker på at sende billeder, så spørg, jeg ved en smule om den slags, og der er sikkert også andre.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-02-05 20:10

benny:
Hov Krøniken kommer om 3 min. vær du glad for det, hævnen bliver sød.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 21:13

ahaaaaaa - så benny har brugt hele dagen til at feje og skrabe sne på legepladsen - det er j herligt - især nu hvor vi her i nordsj er begravet i det

Nu er jeg altså for alvor sneet inde - ikke nok med at vinden vendte - nu ligger der driver af fygesne og dynger fra fejemaskinen helt inde i mit vindfang - hvor ondskabsfuldt - grrrrr.
Nå - de må komme og feje det væk - grave mener jeg jo - hvis jeg ikke kan komme ud imorgen - betaler ski da ikke for at være losseplads !!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 14-02-05 00:22

Tak for svaret holniels. Tak for venlig deltagelse fra alle sider -
På genhør i en ny uge .......

LEGEPLADSEN ER LUKKET OG SLUKKET

go´ nat og sov godt allesammen

<\\ Bennymanden

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-02-05 01:10

Go'nat Bennymandentrådrettighedsindehaverselvbestemmendeejer

Og sov godt.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-02-05 01:24

benny:
Jamen så selv godnat, og jeg skulle også hilse fra mirit,
hun ligger her under dynen og siger godnat.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-05 11:06

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 14-02-05 17:24

Var stadig lige hyggeligt Benny