/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Støj på BeoCom 4
Fra : larshau
Vist : 511 gange
40 point
Dato : 12-02-05 13:16

Ved opkald / besvarelse på min BeoCom 4 lyder der kun en voldsom brusen. Men når jeg strækker stikket (til TDC fastnet) ud og derpå kalder op, er klartonen fin. Forslag til afhjælpning?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 13:23

Hvad har du siddende.

alm. telefon
beocom (alm. tlf.)
internet

Og evt. i hvilken rækkefølge/blanding

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 12-02-05 13:34

Den er koblet til det almindelige TDC telefonfastnet. Der er flere andre telefoner i andre stik, og det BeCom'en har virket fint tidligere.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 12-02-05 13:39

Jeg kender godt dette problem, jeg har selv lidt af det. Jeg har 6 telefoner, og en trådløs hovedstation med to telefoner.
Det er ikke alle apperater der kan lide at blive brugt samtidig. Og som i dit tilfælde må der være et apperat der ikke er samarbejdsvillig med de andre.
Der er ikke andet at gøre end finde ud af hvad det er for et apperat, og evt. udskifte det med et andet der ikke er så "drillesygt".
Det har noget at gøre med de forskellige teknikker der er i de enkelte apperater, som ikke rigtigt harmonere sammen.

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 13-02-05 13:49

Severino. Nu har jeg fundet en anden tilkoblet trådløs telefon. Den forstyrrede min BeoCom 4. Det ser ud til at problemet er løst ved at frakoble den anden telefon.
Tak for rådet.

Godkendelse af svar
Fra : larshau

Dato : 13-02-05 22:16

Tak for svaret severino.