/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
Export
Fra : icebobo
Vist : 962 gange
400 point
Dato : 12-02-05 12:42

Er det muligt at exportere sin vareliste til en komma fil eller lign. og hvordan ?

Kommentar
Fra : hanusson

Dato : 12-02-05 15:57

Ja, lav en eksport-dataport på din vareliste, så får du eksporteret din vareliste, lige som du vil have den.

Kommentar
Fra : henrikdj

Dato : 12-02-05 22:25

Eller du kan simpelthen copy/paste fra vare-oversigten til f.eks. Excel.

Kommentar
Fra : icebobo

Dato : 13-02-05 12:48

Jeg er bare løbet ind i et nyt problem og det er at jeg skal have notat feltet med ud :/

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 23-02-05 23:13

Det giver en lille udfordring
Hvilket system (C5/XAL/Axapta/Financials/Navigator/???) og version køre du på ?
Hvis det er C5 eller XAL er problemet med notat er at det ikke bare er et felt, men en post pr. linie i notat feltet.
Det er forholdsvis til at have med at gøre hvis man koder sig ud af det - har kan man jo anvende en rapport - hvis man ikke har angang til at rette andet.

Kommentar
Fra : icebobo

Dato : 25-02-05 14:47

Det er Navision 3.56.A

Kommentar
Fra : henrikdj

Dato : 28-02-05 13:26

Ja så trækker jeg min tidligere kommentar tilbage - copy/paste virker kun i windows versionerne - og løser jo iøvrigt heller ikke dit problem.

I 3.56a skal der designes en rapport til formålet, der så udskrives til en fil, der efterfølgende importeres i det program du ønsker. Der skal laves lidt kodning fot at få bemærkningerne (="notatfeltet") med, men det er ikke så giftigt.

mvh
Henrik

Kommentar
Fra : icebobo

Dato : 28-02-05 16:29

ok :D

Jeg tænkte på om det måske var noget du havde tid/lyst til mod betaling.
Hvis det er kan du lige smide en mail på winther@mail.dk