/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
LEGEPLADSEN GENÅBNER !!!
Fra : bennymanden
Vist : 383 gange
17 point
Dato : 12-02-05 00:07

Jeg blev sparket herind af "miritdk" så her er jeg.

Hvordan går det derude i Danmark (+Norge) .......

Er der nogen som er utilfredse, så lad os høre - måske kan vi danne en hel forening af utilfredse

Nu venter vi bare på snestormen [hør]

Bennymanden ( tråden er åben til søndag midnat )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 00:14

rart men nogen der hører lidt efter
(spekulerer lige lidt over om jeg er utilfreds med noget)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 00:16

hooooooooooooooov - synes lige der var en anden smaltalk der pludselig forsvandt sig - mystisk

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 00:21

arne´s henvisning til min gl. side synes jeg lige på et tidspunkt var til stede 4 gange (fire) to af dem med 1 point og de to andre med 200 point -
jeg tror faktisk han var ude på at drille mig, eller også blev han

................ men om lidt er der en der henviser til den anden tråd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 00:24

undertegnede har i sinde at blive meget utilfreds hvis jeg skal springe frem og tilbage mellem to tråde - NÅ !!!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 00:25

tror forresten bare arne var ganske smart lige der

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 12-02-05 00:38

HEY... SNE BARE KOM....

Os ½ grønlændere venter barepå lidt vinter!!!!!!!

Men lad os nu se om sneen bare ½ kan hamle op med en grønlandsk snestorm.. -jeg tvivler..

Memuel

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 00:39

Hvis denne melding holder så får vi squ virkelig snestorm i morgen tidlig ....

http://vejret.tv2.dk/article.php?id=1850054

man kan da altid håbe jo

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 00:41

Har du oplevet en rigtig grønlandsk snestorm - Memuel ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 00:41

Det er også helt i orden hvis vores snestorm ikke engang ½ kan hamle op med de grøndlandske.

Grønlandske snestorme hører hjemme der, dem synes jeg godt vi kan undvære

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 00:43

Bare en lille ændring i den bane kan blive afgørende for om vi får sne eller ej.
Går lavtrykket nordligere vil kun de aller nordligste egne få sne. Går det sydligere kan hele landet få frost og sne. (skriver de i linket)

så jeg håber inderligt det lavtryk går
nordpå !!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 00:44

Jamen dova her hos os kan det jo heldigvis og under alle omstændigheder KUN blive en dansk snestorm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 00:45

bennymanden man kan sq da heller ikke være sikker på det - tænk på hvor det kommer fra - søger vejr asyl mon ????????

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 00:48

Lad os nu bare få en halv meter sne og stiv kuling, så bliver det skideskægt, og det bedste kommer frem i alle danskere, alle kommer hinanden ved og bliver så hjælpsomme, helt fremmede mennesker bliver inviteret ind på kaffe osv.
.... jeg synes det er rigtig hyggeligt og der bliver så dejligt stille når trafikken går i stå - sneen dæmper også så dejligt ----- en stor blød, hvid dyne
Benny

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-02-05 00:49

Nej kære venner - der skete dette:

Jeg syntes at det var lidt skidt at bennymanden kaldte sin tråd for WEEKEND-LEGEPLADS, og så bare gik hen og lukkede den.

Så jej ville åbne en af mine sædvanlige tråde. Hver gang jeg havde sendt en tråd, sagde kandu: NEJ det kandu ikke der er sket en fejl. Da det var sket 2 gange med 200 point prøvede jeg igen med 1 point. Omsider virkede lortet igen, men tog mange kald frem og tilbage at få dem slettet. Er det forstået?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 00:49

HOV (((((((((((((((SPARK)))))))))))))) bennymanden - skulle det ikke være en brokketråd ???

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 00:52

FORSTÅET ......... ja, ok arne jeg undskylder min tidlige lukning -

nu er vi her så snart allesammen igen, så ingen skade sket

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 00:53

JO mirit bare gi´ den hele armen .....

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 00:54

Ja bennymanden,jeg håper også det bare bliver en Dansk snestorm,er vel gået tom for pils du??,og miritdk,ikke ønsk det længre nordpå,ryker jo lige i hovedet på meg da

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 00:54

det var ikke armen bennymanden

arne - forstået !

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 00:54

((( ))) NU ER DET NOK ....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 00:55

holniels - kunne jo være du trængte till noget koldt i hovedet - sådan engang i morgen tidlig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 00:56

wouw det klæ´r dig med blåt bennymanden - skal jeg prøve igen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 00:56

nei - nei holniels jeg var en tur ved købmande igen

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 00:57

Nej miritdk,en håndvarm pils bare,så er jeg fornøyd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 00:58

synes da altid du er fronøyd holniels

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 00:59

Hvor i Norge sådan omtrent opholder du dig holniels, er det på vestegnen eller ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 00:59

hmm fornnøyd skulle der jo stå - meget dumt tastatur

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 01:01

Ok da,så velfornøyd miritdk,den vil jo gøre rystelserne likesom mindre,er jo en fornøjelse så ikke jeg stikker øjnene ut når jeg ska børste tænder,uff

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:01

synger/skråler: oppe i norge der boede 3 trolde - troldemor og troldefar og lille ollebolle -

hmmmmm hvem kan resten - nu har jeg fået melodunten i hovedet

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 01:01

I Norge har de ikke ledning på køleskabet, de bruger det for at sikre at pilsnerne ikke fryser

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 01:02

Jaja Benny
Men så da noget der ligner Grønlandsk snestorm kan undværes.

Jeg har forresten lige set i fjernsynet, at Finn & Jakob er sammen igen og kommer i nogen udsendelser sidst på måneden
Det er super.
Jeg synes det med Søs og Kirsten i aften, var en noget tynd kop te.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-02-05 01:02

Ja mirit, hvis du ikke kan finde på andre former for morskab, end at alt skal gå ud over mig, så siger jeg som bennymanden "Nu er det nok"

Benny - sorry OK. vi er her og der er fint, Lad os se hvad det bringer. At Holniels ikke fatter en hujende HOF, er jo ikke noget nyt.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 01:04

Mellem Stavanger og Bergen bennymanden (langt navn jo,ku du ikke bare kaldt deg for manden?),Haugesund,der hvor der er filmfestival hvert år,Amanda osv?,som det bare kører jo

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 01:04

nej, men den var nu meget god med øjnene og tandbørsten

dova > enig, det bliver sjovt at høre dem igen, jeg er vild med Jakob

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:05

bennymanden - troede de bandt dem og hængte dem ud af vinduerne

dova - holder stadig meget med dig - ikke om jeg vil have snestorm her

arne - hvad filan mener du - hvad går ud over dig ?????????????

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 01:06

Bare nøjes med >benny< hvis det SKAL være holniels

Ok - det er jo på vestegnen, har i vinter hos jer ?

mvh
Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 01:07

Oppe i Norge der boede tre trolde
Troldfar og troldemor og lille Ollebolle
UF, sa' troldefar
UF, sa' troldemor
men den lille ollebolle
sae' ikke spor.

Værsgo mirit,det var teksten, Skrål videre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:07

bennymanden er nu omdøbt til benny og hvad der kan følge

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:08

ååååååååååååååååååhhhhhhh dova - nu er det helt sikkert jeg også skråler i drømme inat

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 01:08

ska´ jeg så sige igen

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 01:09

Nu er du på tyndis arne.jakobsen,vær lige venlig at forklare den måbende befolkning HVAD en HUJENDE hof er??,og en anden ting er att hvad jeg ikke vet kan ikke skrives på nogetsom helst,ha du

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:09

neeeeeeeeeeeeeeej ikke endnu da

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 01:11

Nåda, Holniels, i Haugesund.
Et af de få steder i hele Norge jeg aldrig har været, det er vestkyst-strækningen fra Stavanger til Bergen.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:11

tror arne ser spøgelser idag

holniels - en hujende hof er vel sådan en der sidder ved siden af din puter ( se smiley)

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 01:12

Faen,enten er det tastaturet eller meg der stadigvæk er træg,veksler her vejret benny

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-02-05 01:14

Dova - meget enig i din seneste.

Holniels - Du sagde jo godnat i den seneste tråd. Havde du fået for mange fredags-pils?

mirit - Den skal der lige tænkes lidt over. Skal det være lige nu?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:15

dova - tror du min kat er syg - den plejer at nyde når jeg synger men nu går den i dækning ?????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:15

arne - ja lige nu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:16

HVOR FILAN GEMMER KELDD SIG ?????????

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 01:19

Så er du gået glipp af en del dova,i filmfestivaldagene er der næsten tusinde både i vandet ut for byen,du kan gå fra hvor jeg bor og over vandet til kajen,flott syn det,ikke at jeg går men bådene jo,ha
miritdk,den smiley er vel ikke en hujende???? eller?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 01:20

mirit

Ja nu har jeg jo aldrig hørt dig synge, men hvis misser ellers virker sund og rask, og ikke reagerer sådan på f.eks Whitney Houston eller Celine Dion, kan det da godt være du skulle overveje kun at synge når dyret ikke er hjemme.
Katte har et meget følsomt sind You know

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:22

jamen dova - sådan har den aldrig gjort før - og jeg er meeeeeeeeeeeget bekymret - tror du der kan fås piller imod det ?????????????

holger for hulan da - selvfølgelig er den smiley hujende

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 01:23

jada arne.jakobsen,må jo hvile seg efter aftensmaden vet du,men ser at beholdningen ikke er up to date her nu,enten drukket for mye eller købt for lite pils,dumt jo,men jeg lærer hele tiden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:23

LOL vil da gerne se dova GÅ over vandet - tror også det er et flot syn

ok holger du reddede den lige tilsidst - men lige den sætning satte gang i grinemusklerne her

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 01:24

mirit > Keldd har lagt sig, han var ikke rigtig frisk i aften ......
jeg løb på ham på Skype

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 12-02-05 01:24

miritdk> Hvis det lyder som en violin når du synger, og katten er oplyst.... så er der ikke noget at sige til at kræet forsvinder

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:29

benny - keldd skypede også lige forbi her med en enkelt lille sætning - og så hørte jeg ikke noget til ham mere - troede da ellers han havde det bedre

justuniverse - er hæs som bare den så lyder ikke som en violin - forresten ynder hun netop violinens indsmigrende toner
Katten er særdeles oplyst skulle jeg lige huske at nævne

hmmm nu sidder hun og stirrer ondt på mig - gad vide om jeg har glemt at fodre hende den sidste uges tid

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 12-02-05 01:32

miritdk>En kattepsykolog måske?? Jeg tænkte bare på, at violinstrenge jo (nok mest "i gamle dage" blev lavet af kattetarme)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 01:33

Jeg ka' sgu da sagtens gå på vandet.......

hvis altså det har frosset længe nok

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 01:34

KattetarmeRock nåååå nej , det var vist "KattejammerRock"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:35

hah - kan vi andre også dova - men det er meget længe siden jeg har kunnet gå til sverige

justuniverse - nope- tror den stakkels kattepsykolog ville få et større nedbrud

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:37

benny for - grrrrrrrrrrrrrrrrr - nu har jeg også fået kørt den melodi ind

hmmm begynder at spekulere over hvorfor jeg egentlig ikke et gået iseng

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 01:38

Er problemet her ,det når aldrig fryse så lang tid dova,ha du kan starte hvor det er bundfrosset og innen du når midten er vejret skiftet og det er sommer,plask sir det så og da håper jeg du også svømmer eller kan holde vejret mye længe,he he

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 01:40

Gikk arne.jakobsen ned eller er han bare sovnet??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:42

hmmm fik lige et link via yahoo om katte :
http://www.ahot.dk/jokes/visjoke.asp?ID=4876

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-02-05 01:43

mirit - ser kun spøgelser når de viser sig. Men at du synes at det er sjovt at LYDE som et spøgelse, er jo dit problem. Haha og gnæk. ;.)

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 01:43

Sådan ser det ud når dova går på vandet

http://www.digo.dk/Isvinter/kattegat.htm

Uuuuuuh............

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:45

snyd benny - det er jo peder

arne - den fik du NÆSTEN kringlet dig ud af hvad ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 01:47

Nej det dur sgu ikke holniels.
Jeg ka' ikke svømme.

Så hellere nøjes med at gå på bådene.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 12-02-05 01:51

miritdk>Er du sikker på at linket drejer sig om katte? Kan ellers mindes en tidligere kæreste dér....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-02-05 01:52

mirit

Hvordan dukan påstå at Holger og/eller Benny har reddet noget som helst, er mig en gåde. De har begge bevist, at de ikke var i stand til at vurdere deres eget Øl/Snaps behov. Så var de nødt til at gå ud og købe mere?????

ØffeØf. Ikke noget at råbe HURRA for. De faldt begge i søvn fredag aften FØR kl. 20:00. Mere ØF.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 12-02-05 01:52

miritdk>Det er i øvrigt en større tilfredsstillelse at spille på violinen efter at vi "gjorde det forbi"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 01:53

haha ja det gør det justuniverse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:00

arne - jeg skrev: "arne - den fik du NÆSTEN kringlet dig ud af hvad ?"

DET HAR IKKE EN DISSE MED HVERKEN HOLGER ELLER BENNY AT GØRE !!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 02:01

Hallo arne.jakobsen,man kan falde i søvn på beregning,har du aldrig prøvet det??,så kan man drikke bagefter mere enn man plejer,derfor blir inkøbet feilberegnet,enkelt og greit??

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 02:02
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-02-05 02:03

mirit

Hvis alle dine bemærkninger om mig var dine egne, var det helt fint. Men de er alle kopieret fra andre tråde. Og hvis du VIL kopiere fra andre tråde, bør du vide om kopieringerne er positivt eller negativt ment. Så kære mirit: lær at bruge dine egne ord. Jeg tror du kan.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 12-02-05 02:04

holniels>Det kunne være sjovt at møde dig irl

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 02:04

Synd der er så langt holniels vi kunne vel ha´ delt på dem som var

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:05

arne stop så - du er for langt ude !!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-02-05 02:05

Kandu lukker som sædvanligt ned kl. ca. 01:55

Vi taler ved tidligst om 1 time 10 min.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:09

og det skrev du kl 02:05 arne arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-02-05 02:09

mirit

du brugte tidligere i denne tråd udtrykke et ArneFilter.

Hvor fande havde du det fra, hvis ikke fra en anden tråd. Nej Mirit DU er for langt ude. Du vil ikke indrømme en skid. Selv om du godt ved det.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 02:12

Ja benny,fant en sekspakning her,godtnok Borg,men kan drikkes hvis man gør det fort,du er hjertlig velkommen jo,justuniverse det ku vært sjovt jo

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 02:12

Ja benny,fant en sekspakning her,godtnok Borg,men kan drikkes hvis man gør det fort,du er hjertlig velkommen jo,justuniverse det ku vært sjovt jo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:13

arghhh arne - var med i den tråd hvor det opstod og hvis du gider finde det frem så tilbød jeg faktisk et miritdk filter i stedet - hvad er der dog at indrømme -
Hmmm - troede du ville holde pause 1 time og 10 minutter

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 02:13

Ja, det er i alt fald kattens - eller HAR været

http://www.101jokes.dk/pages/kat03.html

mvh
Benny

ps: Hvad siger du holniels ?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 02:15

Ja holniels vi for se til sommer - så måske vi kunne treffes

........ STATUS: 34 Tuborg og en lille slat Aalborg

Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:15

arne -har ikke brugt ordet arnefilter i denne tråd forresten

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-02-05 02:19

mirit - er det ikke endnu gået op for dig at Kandu's ur kører helt forkert? Det Kandu da ikke regne med.

Hvorfor svarer du ikke på mine spørgsmål? I stedet graver du dig ned i et forsvar. Det er bare så pokkers typiskt.
Uanset hvad i piger gør eller siger om en mand, skal han ikke regne med at der nogensinde falder en undskyldning, eller en erkendelse af at pigen har taget fejl. Eller gjort noget som helst forkert.

Med hensyn til Oprydnings-proceduren, der foregår hver nat, har jeg spurgt Kandu om det. Jeg har også fået svar, der fortæller at jeg har ret. Jeg har også videresendt svaret i en Kandu-tråd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 02:19

Status her seks Borg,men men ryker sikkert ned på højkant

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:19

benny og holger - ingen fare for at i fryser til is - så gå bare ud imorgen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 02:20

De katte - de katte de pokkers misser

http://www.pusscats.com/Cats_Funny_Pictures.htm

det er bare for at holde kattejammeren igang

Benny

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 02:22

Håper du har rett miritdk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:23

arne jeg svare sq - men gider ikke dine intrigante indlæg - og ser ikke grund til at undskylde for noget der ikke findes.
har desuden ikke mærket en disse til oprydnings-proceduren - men ok - kan da være du har ret - hvad ved jeg om det. (så godt dit indlæg)

vær nu rar at holde fred !!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 02:23

Så Så mirit .... jo, jeg går ud i morgen

det lille værtshus ligger lige ved siden af købmanden, det kunne da være helt sjovt at "sne inde" mens man er ude

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 12-02-05 02:24

bennymanden>Jeg synes du gør et godt arbejde

arne.jakobsen>Undskyld, jeg blander mig, men.... jeg (og mine hjælpemidler) kan ikke se, hvor miritdk har brugt ordet "ArneFilter".... og kan i øvrigt heller ikke se, hvad problemet skulle være i det, hvis han havde gjort.
Som jeg er orienteret, så er begrebet "ArneFilter" opstået i forbindelse med en eller anden, der har reageret ret ubehageligt på nogle indlæg i forskellige tråde på kandu.. Men det er jo slet ikke relevant i den her tråd, så det er vel ligegyldigt....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:24

åh jo og ja bennny - det er jo også en mulighed

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:25

justuniverse -- nemlig
og en lille rettelse - den lille forskel ----------- jeg er ikke en han

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 02:28

Ja, det er sjove ord, når man er INDE i stuen, så hedder det UD i køkkenet, når man er UDE i gangen, så hedder det IND i køkkenet, så det er et spørgsmål om det køkken er UDE eller INDE......

men som sagt man kan sagtens sne INDE selvom man er UDE

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:30

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:32

benny - man kan da også sne ude

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 12-02-05 02:32

miritdk>Det vidste jeg egentligt godt, men den smuttede... - det er den i øvrigt (nævner ingen navne) gjort for andre før mig

bennymanden>Så længe du kan ligge ned uden at skulle holde ved..... tja... så ved du nok, hvor du er

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 02:32

Hallo benny,ikke bli så dyb,kan jo ikke følge jer da

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:34

alt forladt justuniverse - kan jo ske ....... øhhh tør ikke svare på resten - (dirty thinking)

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 12-02-05 02:36

holniels>Jeg tror lige præcis at det er relevant at tage den igen, specielt for dig : Så længe du kan ligge ned uden at skulle holde ved..... tja... så ved du nok, hvor du er.......

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-02-05 02:36

OK mirit - forstår bare ikke hvorfor de lige i aften IKKE laver en oprydning. Og du har ret, du har ikke skrevet det i denne tråd. Jeg har åbenbart fået for meget rødvin igen, til at kunne se forskel på jer piger. MEN jeg ved at EN i aften har skudt mig det i hovedet. Men kan jeg ikke længere kan huske forskel på jer, er det på tide at se dyner.

Sov godt allesammen

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 02:39

Arne.jakobsen,du må have en rigtig god natt min dreng,sove godt osv,snakkes i morgen du hvis jeg er i stand til det,er det jo,ha

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:41

arne -alt forladt - og sov interessant

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 02:42

....... jeg hygger mig jo stadig med de kattens katte

hvad med dem her:

http://www.billeberga.com/kattutst/assorted2/assorted2.htm

................ er din imellem mirit ?

Jo-jo - det går helt fint, nu kan jeg ligge i sengen UDEN stok ......

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 02:43

justuniverse,er ett problem for meg jo,må altid holde i ..tjae.. ellers drikker de andre den,ikke godt jo ,men ingen problemer med lukke øjnene,bare jeg får drukket opp først

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 02:43

ja, sov godt arne vi snakkes ved i morgen (Nu lukker jeg ikke før søndag)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:46

det kan du også lige prøve på benny - at lukke før søndag altså
(hvis du da ikke vil have et til blåt øje)

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 02:47

fandt du DIN kat mirit ?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 12-02-05 02:50

holniels> Ok, hvis bare du kan lukke øjnene uden at holde ved, så går den også, når det er dig
bennymanden> Her er én til samlingen: http://www.grineflip.dk/sweet/misser/index.html

.... men jeg tror også, at jeg må forlade selskabet - for mindst tre timer siden......

...men tråden er jo åben til søndag aften, så må vi se om jeg får tid

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:51

kunne ikke finde en kat der ligner min benny - jeg har den sødeste/frækkeste siameser (iblandet en smule perser fra oldefar) - ikke grim som man forestiller sig - blå øjne - snakker som bare den - min øjesten af dem med fire ben og pels

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 02:52

..... den var godt nok fin HVILKEN LYD

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:54

arghhhhhhhhh justuniverse - sikke nogle hysteriske katte

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 02:55

..... een pils til holniels, så vil osse jeg -

på "genhør" i morgen

osse godnat til dig <justuniverse> sov godt

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 02:57

SKÅL deroppe, også selvom det er Borg

Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 02:57

ufff man bliver jo søvning af alle de snorke smileys - så tror også jeg lige må til at finde sengen (håber da den er hjemme) før det bliver morgen igen.
sov sødt - drøm interessant og vågn frisk

mirit næsten

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 02:59

go´ nat mirit sov godt...........

..... mere snak i morgen (Det bliver jo alligevel snestorm)

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 03:02

----> bøvs >---- jeg vil også gå at lægge mig

Sov godt allesammen og tak for i aften / nat

Benny

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-02-05 03:02

Benny - Når man åbner er Weekend-tråd, bør man også tænke på de Kandu'er der har Natarbejde. Man bør derfor holde tråden åben til mandag middag, så også disse får lejlighed for at læse og kommentere tråden uden at skulle betale for det. Hilsen Den erfarne.

P.S.: Skulle lige spise de sidste ostebidder og tømme Amronen. (MUMS)

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 03:02

Ok Benny,skål i Borg,den ryker hurtigt ned,snakkes i morgen da

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 03:04

ilm benny - tror nu slet ikke det bliver til andet end regn når alt kommer dertil

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 03:05

En rigtig god natt til jer allesammen,ha også deg arne.jakobsen

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 03:07

Spiser du også ostebidder arne."langt navn"?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 12-02-05 03:09

bennymanden>Nu har jeg børstet tænder og alt det dér... (så jeg er ikke kommet helt i seng endnu)... men en week-end-hyggetråd, der kører helt til søndag aften (og nu måske endda til mandag morgen pga. natarbejde) kræver jo en ordstyrer.... så du kan ikke bare bøvse og lægge dig til at sove ...

Jeg kan

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-02-05 03:17

Niels Holgersen Der rejste over Norge på Nakken af en Svane., jeg ejer ikke en sød tand. Min dessert er altid ostebord, det går så godt med rødvin.

Det er derfor du hedder Holniels - ikke sandt.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 12-02-05 03:20

arne.jakobsen>Øhhmnn.. jeg ved godt at jeg ellerede sover, men var det ikke en gås???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-02-05 03:25

Jo Just, det kan man faktisk godt. Det at man er Tråd-ejer, betyder jo ikke at man skal kommentere alt. Ingen brug for ordstyrer her. Men hvis man åbner en tråd forventes det at man er med til at skabe liv i den. Derefter kan man sagtens gå i seng et par dage. Den er jo aldrig startet for egen vindings skyld. Kun for at give vennerne mulighed for lidt weekend-sjov. Prøv i næste weekend.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-02-05 03:28

Just, om det så var en And eller en Papkylling, er budskabet det samme.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 12-02-05 03:29

arne.jakobsen>Fair nok.... (det var også mest for sjov), menn den dér svane sammen med Niels Holgersen?????
Og det bliver først i morgen, for jeg er her tilfældigvis kun fordi jeg lider af søvngængeri... Sov godt

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 12-02-05 03:34

arne.jakobsen>Hov undskyld, jeg nåede ikke at læse... jeg er med på anden... (Jeg forstod godt meningen, og det var ikke for at irettesætte. Det var fordi jeg var nysgerrig, og nu vil jeg vide det... var det en and, papkylling, svane eller gås??)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-02-05 05:00

Just. Jeg HAR fundet vor MSN-snak. Det kan man ikke kalde en chat. Det var mest mig der forærede dig noget musik.

M.h.t til ovenstående:

Det var en Gås. HURRA - Du har vundet en fodtur til Bremen.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-05 07:46

Jeg har lige nærlæst "top 9 regler for brugerne hos kandu.dk" og pudsigt nok, kan jeg ikke finde noget om begrebet "trådejer". Ligeledes kan jeg heller ikke finde noget om hvem og hvor meget man bør / skal / forventes at deltage i en tråd, som man selv eller andre har åbnet.

Jeg spekulerer på hvem der forventer hvad, eller om det bare er en enkelt bruger, der uopfordret og selvbestaltet stiller nogle regler op, som vedkommende nu engang synes Kandubrugerne skal bruge.

Nå, men for mit eget vedkommende, så vil jeg så længe Kandu Adm. ikke har nedfældet regler om dette, forbeholde mig ret til at kommentere som det passer mig, uanset hvem der er "trådejer". ("Tråd EJER LOOL")

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 08:57

Det kan du gøre Klumme,
men denne gang er det altså godmodigt ment fra skribenten.
Keldd
Jeg må ud og lede efter mine ski.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-02-05 09:55

Jamen det kan jeg da Keldd, og det gør jeg sandelig osse. Du sir godmodigt skrevet af patienten, rettelse... skribenten. Ja, men ikke desto mindre en tilrettevisning for egen regning. Skulle det ksote 10 % af 17 point at åbne tåden, så gik det vel osse

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-02-05 10:13

lol...Ja den studsede også jeg over. TRÅD EJER
Sjovt nok har jeg bemærket, at selvsamme AJ en gang imellem benytter sig af, at bede TRÅD EJEREN fise af. Hvordan skal man så som TRÅD EJER være i stand til at skabe liv i tråden, som AJ længere oppe skriver er TRÅD EJERENS opgave?!

Tænk lidt over den AJ!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 11:16

Go'morgen

Nå, så blev det alligevel vinter i Midtjylland

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-05 11:27

Go' formiddag dova.

Er du sneet inde. For to timer siden sagde de i radioavisen at hele landet ville være dækket af sne.

Hmmm, det er åbenbart lidt forsinket.

Fra tirsdag til fredag bliver det nattefrost med minus 15 grader

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 11:35

Go´formiddag dova og ans
ingen sne her endnu da - men kedeligt og vådt. Ikke lige den mest ønskelige morgen og formiddag - men da langt bedre en sne en masse

minus 15 ans ???? Her i dk ??????

dova - gør snesko - ski og kælke parat

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-05 11:48

Ja mirit, men kun om natten, der ligger du vel under din varme dyne

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 12-02-05 11:51

bennymanden> JA, Jeg har boet i grønland i 3 år.
Sne er ikke bare sne, men i Danmark er det jo nærmest kun sjap og irriterende...
Nu sner der her omkring Frederikssund..

Memuel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 11:58

ans - at bedømme på hvad tid jeg går iseng så er jeg ikke sikker pt - om det er dyne om natten eller morgenen - men ellers jo gør jeg vel.

memuel - vil du være så venlig at blæse det snevejr langt mod nord - gider det ikke her

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 12:07

Tøsne her i Smørum.
Hvordan går det hos denne "Kandutrådejerrettighedsindehaver"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-02-05 12:11

Ved godt at Mørke ligger ved siden af Løgten, men når der kommer en trafikmeddelelse på P4 om at bakken ved Salten er for glat til at bilisterne kan komme op????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 12:18

tedd, Salten er da lige lidt uden for Silkeborg.

ans. jeg er vist ikke helt sneet inde, endnu da, men det sner kraftigt og fyger lidt, og temp. ligger lige på 0 grader.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 12:23

ÆV så blæser det op her og småsner - troede lige nordsjælland ville gå fri
Må vist da hellere slå p4 til også - tænk hvis man nu gik glip af noget

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-02-05 12:49

Øv øv og atter øv, det småsner også her, tøsne, jeg hader al det sjap

emesen, var der brand i Smørum i går?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 13:04

Jeps og masser af sort røg................ingen personskade.
Det var vist 4 rækkehuse ca. 500 mtr. fra min boplads.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-02-05 13:06

Ved det godt Dova, men det var mere det sjove ved Stednavne jeg ville ha frem, og ikke en geografi lektion

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 13:19

Tedd................................kan Salten sø fryse til is.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 13:33

Er det altid vinter i Ishøj ????????

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 13:39

Ja, hvis det Røde hav er blå/grønt ..... Sortedam er jo slet ikke sort
joooo, jeg tror sagtens Salten Sø kan fryse, hvis det altså er koldt nok, jeg mener hvem kan ikke det ???

Godmorgen .............. ØV - det sner jo næsten ikke.

nå. men det kommer vel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 13:49

bennymanden .............. godmorgen ???????? - nå jamen så siger vi det - nogen af os falder jo ud af sengen før eftermiddagen er igang

Du skal filene ikke brokke dig - vel sner det da - ufff - haven her er helt hvid

Brrrrr det blæser koldt gør det - var lige en lille smuttur ude på cyklen før det blev for glat - gyyyyyyyys. Håber varmen holder her - vi er nogle få stykker der lige har et lille problem med det og første hus har allerede problemet igen - piiiiiiiiiiiv

men ellers går det jo godt nok

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 14:01

Nåjaaa - snevejr jo lidt - her på østfyn (10-12 km syd for Nyborg) ligger der vel efterhånden omkring 5 cm og den sidste time har det sneet kraftigt, det er squ næsten vandret.....
klumme - emesen > der er godt med jer "trædrettighedsindehaver ?????
jeg ved en trådholder sidder inde i enten en symaskine eller et CO2-svejseværk, og der gider jeg i alt fald ikke sidde
dova > jamen så får du jo et problem når du skal ud og gå på vandet .......
jeg mener "midtjylland" så bliver det da højest på Hampen Sø
ja -ja .... jeg måtte lige over for at trøste naboen inden jeg fik tid til at tage mig af jer ---- jeg har været oppe over 4 timer nu (jeg faldt ud af sengen)

god vinterdag til jer allesammen

<// TRÅDRETTIGHEDSINDEHAVEREN

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 14:01

Jeg ser teed er kravlet op af plovfuren i yderkanten af heden ha ha ha .........

Måske der skal købes dåsemad, det er jo ikke til at vide hvad der kan ske

når vinteren sætter ind, de ekstreme steder her i landet

Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 14:01

Sner næsten ikke????

Her sner det ret kraftigt. Er oppe på omkring et 10 cm lag nu, og det fyger , så det varer ikke længe før jeg er sneet inde

Apropos underlige stednavne, hvad så med at bo midt imellem Tarm Og Lem ude i det Vestjyske

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 14:05

I mændenes håndboldliga fik de et problem dova, det var dengang Lem de ikke ville spille mod Tarm, de ville kun spille mod Rask Mølle

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 14:08

Benny:
Hvordan trøstede du hende naboen, det vil vi gerne vide

Var hun så'n rigtig ked af det, eller bare så'n almindelig lidt ked af det.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 14:08

Her er det ved at blive forfærdeligt............naboerne står og synger julesalmer udenfor - og der er næsten ingen sne.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 14:11

stakkels dova - har du husket at have dåsemad klar - og fyret i orden ?? .... ellers må du jo kravle under dynerne (godt man så ikke bor i sengeløse )

uhuuuuuu - tror det kan blive aktuelt at jeg trods alt skal ud i vejret - men fighter for en gangs skyld for at lade være ..... her er filans så glat allerede øv !!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 14:12

emesen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 14:13

Hejsa Keldd --- du kan ikke komme ind på den slags "forretningshemmeligheder" i et offentligt debatforum
...... jo hun var lidt mere end almindeligt ked af det
hun blev fyret fra sit arbejde i går, så hun mener nærmest hendes verden er helt faldet sammen, men jeg fik hende da til at smile igen, hun er ikke så gammel, så hun skal nu nok klare sig, men det er jo altid en "nedtur" når sådan noget sker.

Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 14:20
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 14:23

benny:
Faktisk en sag for mig, men du klarede den fint ser jeg.
Du er jo også i den rigtige fagforening.

For nogle år siden havde jeg en chef, han sagde:

Tilfredstil kunden og skrub af.

Øh, det var man jo så nød til, men hvad pokker, jeg fik jo penge for det.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 14:26

- jo, forstadsfruerne har jo altid været "vilde" med mænd i keddeldragt

............ Gad vide hvorfor ? Din forklaring er 100% een af dem

lidt oliefingre har nu heller aldrig gjort noget

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 14:32

Keldd er du begyndt at ryge igen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 14:34

ka´vi så få - nåååååååååh nej - ka´i så holde igen med den kammertone i to - keldd og benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 14:36

eme:
JA

Men KUN chokoladecigarer.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 14:42

benny:
Hende der mirit, jeg tror hun er ude på "noget",

måske man skulle passe lidt på, jeg skal ihvert fald ikke ha'

ødelagt mit pæne rygte
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 14:42

Keldd>>

Der er alligevel mange der ryger
http://www.jokaroo.com/ecards/funnypictures/monkeysmoke.html

Det var denne jeg tænkte på om det var dig. Der findes jo andre pavarottier.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 14:50

Keldd - måske er der nogen som hellere vil uden kedeldragt. Det ødelægger da ikke noget rygte.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 14:51

eme:
Du har da set min profil, med det mandige og stålsatte
blik, ikke at forglemme det charmerende smil ,
Prøv så at tænke på hvor heldig du er

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-02-05 14:53

Jubiii, nu er det blevet vinter...det er ski da dejligt! Min datter mener det er en RIGTIG vinterferie

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 15:05

Ja - ja mango, en dag eller to, men hvis det her fortsætter et døgnstid endnu og vi så skal have ned til minus 10 i den kommende uge
jo, så blir det rigtig vinterferie
måske lidt mere "vinterferie" end lige beregnet ???

Keldd har er og bliver >damernes ven< med eller uden kedeldragt

................... sikkert helst uden !

Keldd > jeg kan jo altid tilbyde en tur bag på min Aprilia .... det er del´me spændende i sådan et vejr

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 15:06

og dagens nyhed - med opdateret vejrmelding kom fra >>>>>>>>>>>>>>> mango !!!!!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 15:08

bennymanden - at du bare tør tilbyde Keldd den tur - husk på han er bevæbnet med både rørtang og hvad ved jeg

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 15:08

((((( holniels ))))) ...... er du vågen ?

Nu kom sneen til Danmark ...... og jeg har stadig lidt Tuborg tilbage

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 15:11

UHA - UHA mirit > nej, det tør jeg squ ikke

........... det var nu min dejlige nabo jeg tænkte på

</BENNY

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 15:17

benny og eme.
Til jeres behagelige orientering,er det mig komplet umuligt at arbejde ordentlig
med kedeldragt på.
Jeg foretrækker jakke og bukser, især om sommeren så man kan smide jakken
og ikke rende rundt i den kravledragt .
Det er da pænt af benny, at invitere mig på en tur, meeeen jeg foretrækker at køre selv
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-02-05 15:21

Nu er der ikke mange plovfure på en hede, ellers ville det jo ikke være en hede Desuden er jeg flyttet hjem til Århus! Har forøvrigt lige sendt naboen op efter øl hvis han kan finde tanken i dette vejr, så kig bare forbi.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 15:26

tedd:
Jeg skrev vist også i yderkanten af heden, men blæse
være med det, øh, jeg kigger forbi.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 15:34

tedd - hvor er du betænksom - hvem ville ikke kigge forbi hvis de havde en chance for at blive sendt på tanken efter øl

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-02-05 15:44

Mirit Ja hvis du ikke skulle have opdaget det endnu he he !

Er hundepasser idag, så her er 2 store hunde der slæber snesjap ind..plus datteren Skøøønt !

Der er efterhånden fyldt op ved brændeovenen..der ligger 2 våde hunde og hænger vådt tøj hele vejen rundt på stole..jo jo..det er hyggeligt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 16:08

UUUUUha hvor er det grimt vejr.

Jeg var lige ude og kæmpe mig gennem nogen ½ meter høje snedriver for at få en trillebør fyldt med træ kørt ind til fyret.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-02-05 16:18

Ja, jeg er også utrolig glad for at min søde datter hentede en masse ind i morges...

Men det er hyggeligt NÅR man har fået god varme på ikke sandt..det er skønt og sidde og kikke på ..vel og mærke indefra

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 16:26

Jo mango, det er da rigtigt.

Men lige nu kan jeg se, at kattene fræser rundt ude i møgvejret.
De er helt vilde med sne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 16:27

Mango - er det ikke meget varmt og se på varmen "indefra".

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 12-02-05 16:40

Øøøøøv.... Alle I andre har vinter.... Her hos mig tisser det bare ned.

Vaxen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 17:09

I den her almindelige landsdækkende oplysningskampagne kan jeg NU oplyse, at her hos mig på Østfyn, er det i øjeblikket mellem 3 og 4 graders varme, og det er plaskvådt derude.
.... jeg var lige ovre for at feje lidt af det der våde "pladder" væk ved min nabo´s indgang, det bliver jo noget livsfarligt noget når nu frosten sætter ind her til aften.
Det sner ikke mere, mere sådan noget støvregn -
.... men det er helt sikkert mere rart herinde i varmen (jeg blir på ydersiden af kakkelovnen)
Lad os høre hvordan det ser ud andre steder i landet ?

<\\ NYSGERRIG

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-02-05 17:17

Silkeborg -0,8 gr. snevejr og kraftig fygning

Accepteret svar
Fra : holniels

Modtaget 17 point
Dato : 12-02-05 17:41

Jada Benny,har da været våken siden jeg stod opp,vært og ordnet nye forsyninger her jo,ha,næsten forår her i disse dage,

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-02-05 17:45

Ps. +2 gr. her og vindstille,

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 17:55

Velkommen til <holniels> - godt du har været vågen siden du stod op
osse godt du hat fået klaret forsyningerne jamen SKÅL da.

0 gr. her og blæsende

Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-02-05 18:08

Citat
jeg var lige ovre for at feje lidt af det der våde "pladder" væk ved min nabo´s indgang,

Ja ja , benny, blev du ikke budt ind i VARMEN, Ha Ha Ha Ha Ha Ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 18:44

BBBRRRRRRRRR - nordsj øst - frost - hamrende blæsevejr - sner stadig - driver overalt - glat overalt haven ligner et eventyrland - gider ikke mere vinter - men smukt er det sq

HAH (mere eller mindre indesneet til den ene side - snedynger spærrer for indgangene der men vi kan stadig bruge hoveddøren der ligger lidt i læ)

smutter over i den knap så lange tråd

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 12-02-05 18:50

ja, det er rigtig nok, den er noget længe op at opdatere nå der ligger så mange indlæg ....

Keldd > jo, jo - selvfølgelig havde hun sat vand over til en Tuborg

Du ved nok Keldd, man skal være god mod sine medmennesker
(hun har problemer nok, så jeg giver gerne en hånd)

Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-02-05 23:42

Åhh! mit hoved!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-02-05 00:13

Hvad er det med hovedet tedd ? Er det eller er du "dårlig" ? ..... jeg tror omkring 1/4 af den danske befolkning døjer med en eller anden form for forkølelse/influenza i disse dage, så føl dig ikke alene

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-02-05 02:21

Keldd´s katteforklædning:

http://cats.jurko.net/funny/087.jpg

go´nat allesammen

Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-02-05 02:24

Desværre > linket er forbudt, så hvis nogen er nysgerrig nok, så må i selv kopiere linket op i Adresselinien og trykke ->Gå ........ så kommer "KatteKeldd"

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-02-05 02:31

Pokkers OK - så her da:

http://cats.jurko.net/funny/funny.html

det er ham i 6.-nederste række med smøjen og det røde tørklæde

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 02:32

ÆV - dumt link jeg ville da gerne se "kattekeldd" ........ bare ikke kom her og sig jeg ikke er nysgerrig

ps. blev lige lidt nervøs over: " så kommer "kattekeldd"

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-02-05 02:37

Hvad så mirit, det er måske dig to rækker højere oppe med de grønne solbriller og det lilla hår ?

Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 02:37

tjaaaaaaahhhhhhhh benny - han ser jo godt nok noget afdanket ud

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 02:40

niks er det ikke - vil overhovedet ikke gå med grønne solbriller - og går ikke ind for farvet hår

åååååååååååh jammer hvor er jeg træt og øv hvor jeg næsten ikke kan holde noget som helst ud - grrrrrrrrrrrrrrrrr

ps - husk nu det her er en sød og rar og venlig tråd - ikke ????

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-02-05 02:45

Jo - jo selvfølgelig mirit, det var heller ikke ondt ment

"damemennesket" her i huset siger iøvrigt at jeg mest ligner ham lige til venstre for Keldd - det er ham med den gule fjer i munden

jamen så må du sove godt mirit - jeg er osse klar til at smide mig

go´nat

MVH Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 08:39

godmorgen
prøvede lige at svare i nat - men så sov kandu lige med et - rigtig tarveligt når jeg nu ikke gjorde
Nå men jeg fik et meget tæt forhold til sofaen i aftes lige med et - så var jo lysvågen der lige før kl 3 - og hvad i alverden laver man på den tid ???
Jeg kiggede lige på katten med fjeren - stakkels dit "damemenneske" da - skal hun virkelig gå og kigge på dig sådan hver dag - eller smider du fjeren ind i mellem ????
Håber det har været en god nat - at søndagen bliver hyggelig og dejlig - sneen derude ligger i dyner og det ser flot ud - men for søren da - det kan man jo ikke ligefrem cykle i
(øv sneen har tynget og knækket to af de buske i træhøjde jeg har i haven - synd for dem)

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-02-05 10:43

Godmorgen..ja hvor er det smukt.
Sidder også og spekulerer på hvornår jeg mon kommer udenfor en dør igen? Det bliver jo liggende med de temperaturer de lover de næste dage!
Hmm må sætte familien igang med at skovle !!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-02-05 10:58

Mango - vi må finde nogle snekæder til dit køretøj - så du kan skrabe sne selv.
Det er lidt synd for din familie, at de skal ud og skrabe sne.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 11:00

emesen - den lille opfinder

mango hvis familien ikke går i gang med at skovle - så må du jo fryse dem ud

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-02-05 11:27

HVAD ER MENINGEN???
Hvor nedværdigende, at blive vist med
en cigaret, når nu trådbeherskeren udmærket ved, jeg KUN ryger
chokoladecigarer.

Jeg kræver en undskyldning, og jeg kræver:

SATISFACTION.

Og mirit skal aldeles ikke gå og være uartig (02:32)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 11:47

02:24 - - så ikke mig der startede keldd

desuden - den der trådbehersker -hmmm tror du skal over i den anden legeplads og være fræk

Håber alt eller er ok og du er sneet inde

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-02-05 18:40

emesen..jeg synes det er helt fint at familien skraber sne for mig...jeg vasker deres tøj, smører deres madpakker, gør rent for dem, lufter hunden, laver deres mad..osv osv...er det så ikke rimeligt at de skovler sne?

hmmm og jeg tror ikke snekæder kan gøre det i en ½ meter sne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 21:28

mango du må have dig en snescooter

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-02-05 21:39

Rimelig og rimeligt er det hver vinter det drejer sig om.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 21:43

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 14-02-05 00:19

Tak for svaret holniels. Tak for venlig deltagelse fra alle sider -
På genhør i en ny uge .......

LEGEPLADSEN LUKKER OG SLUKKER

go´ nat og sov godt allesammen

<\\ Bennymanden

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-02-05 01:12

godt Bennymanden

mvh dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-05 11:04

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 14-02-05 17:23

Var bare hyggeligt jo

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-02-05 21:15

emesen..jotak som byder