/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
:-) eller ;-/
Fra : memuel
Vist : 496 gange
220 point
Dato : 12-02-05 00:05

Kan man lave smilies på en nokia 6600. Jeg mener, ikke ved at gå i specialtegn og indsætte dem enkeltvis, men ved direkte tryk f.eks 3 tryk på ...= i en sms, som man f.eks kan på en nokia 3410..

Memuel

Det er faktisk lidt svært at forklare....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 00:30

lytter lige med for det er da langt nemmere

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 12-02-05 00:36

miritdk: ????

Øh?

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 12-02-05 00:36

miritdk: ????

Øh?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 00:39

lytter - kigger - bare for det ville da være nemmere mente jeg - forstået ????

ps.. på min LG kan man faktisk - men aner ikke hvordan fordi jeg netop synes deres menu er nem

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-02-05 04:43

memuel - Har du ikke en manual? I den burde det hele jo stå? Hvis du ikke har, kan du downloade den fra www.nokia.dk.

Jeg har selv en Nokia 6230. Der er IKKE indbyggede Smilies, men der er mulighed for at bruge dem, når man først har købt dem. Du skal altså KØBE dine smilies, lægge dem ind på mobilos, få dem aktiveret. SÅ kan du bruge dem. Alt det der snak om GRATIS er vildt overdreven. Hvis du vil have noget smart, så koster det.

Helt ærligt memuel og mirit. Hvad skulle NOGET firma ha' ud af at forære ting bort? Jo lidt reklame nu og da.

Men netop polyfoniske ringetoner og avancerede billeder (smilies) er da det de kan score kassen på.

Hilsen Arne.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 12-02-05 09:00

du åbner beskeder opret besked (tryk på vælg / indsæt smiley) mener dog også at de skal aktiveres

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 12-02-05 09:46

genvej hold *+ nede og tryk så *+ igen (menu smiles menu)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 11:53

arne - har jeg udtrykt noget som helst om at ville have foræret noget ????????? Skrev jo netop at jeg sagtens kunne bruge de smileys der er i menuen nemt og bekvemt oven i købet - dohhhh - dog forstår udemærket spørgsmålet - ville jo være nemt at kunne bruge tastaturet i stil med et almindeligt skrivetastatur - der mangler jo bare lige de nemme tegn

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 13:53

Miritdk - den første du bør sende er vel denne
( - kunne ikke la' vær')

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 14:02

((((((((((((( KA`POW))))))))))) emesen - det klæ´r dig ikke med kun et blåt øje

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 12-02-05 14:48

Det nærmeste jeg kan komme er at oprette mmine smilies i skabeloner og vælge indsæt og tage dem derfra.

Men nogle telefoner kan også lave smilies ved at trykke tre eller flere gange på 1 = punktum-tasten ?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 12-02-05 17:04

genvej hold *+ nede og tryk så *+ igen (anvend) = i 3 tryk

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 12-02-05 18:00

Denne forstår jeg ikke rotw
Citat
genvej hold *+ nede og tryk så *+ igen (anvend) = i 3 tryk

Det kan jeg ikke få til at virke, der kommer bare ...
memuel

Accepteret svar
Fra : Muncken

Modtaget 220 point
Dato : 26-02-05 17:10

Hvad med at gå i skabeloner og oprette dine egne smileys der?, Så kan du indsætte derfra

Muncken

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 27-02-05 17:40

På min 3200 skal du skrive 2 punktummer, og sørge for at den der ordbogskontrols-streg er under dem, derefter ind i menuen og vælg Rediger ord. Slet de 2 punktummer og lav smileyen vha. symboloversigten. Derefter vil 2 punktumstryk give denne smiley. Have fun (; .

Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 27-02-05 20:08

Tak for svaret Muncken.