/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Windldr til plc
Fra : joker
Vist : 2033 gange
200 point
Dato : 11-02-05 18:37

Hejsa

Jeg står desperat og mangler programmet windldr til at programmere IDEC micro-1 plc med. Jeg skal bruge det til at omprogrammere noget på mit stokerfyr....Hjælp... Jeg kan godt finde en demo version, men den er spæret for upload til plcen.

Er der nogle alternativer til windldr... jeg vil ikke investere i en loader, men jeg har kabel fra computer til plc via link adapter.

Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 16-02-05 14:17

Hello Joker
Jeg er den lykkelige ejer af et program der hedder windldr ver. 4.0 lavet af idec izumi corp ..
Hvis du kan bruge dette brænder jeg gerne et eksemplar og sender til dig.
Bemærk at jeg er på ski i fra på fredag..
Mvh
Peter

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 24-02-05 15:22

Hej Joker
windldr ver. 4.10
Hvor skal jeg sende cden hen?

Med venlig hilsen
Ruder4