/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Køb af brugt havelåge -hvor?
Fra : tjantzen
Vist : 6473 gange
100 point
Dato : 11-02-05 10:06

Hej!
Vi skal have en ny låge ind til vores baggård, og helst af jern, da træ-lågerne hærges her i det indre KBH.
Så var det, at jeg tænkte om man kunne finde sådan et nedrivningsfirma, som har et lager af bruget ting man kan købe for penge.
Jeg ved at der findes sådan nogle steder, hvor man kan købe gamle vinduer, døre og ligende. Men ville man også kunne finde havelåger?
Er der nogen som kender sådanne steder i KBH-området?
Jeg HAR søgt på nettet under "nedrivning" og får ca. 50 telf.nr. men det er jo ikke sikker at de også har salg af gamle ting så istedet for at ringe 50 steder spør´ jeg her....

på forhånd tak

mvh
Thomas

ps. hvis dette ikke lykkes, må jeg vel kigge i den blå avis...
- eller findes der bedre alternativer?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-02-05 10:14

Du kan også få fremstillet en sprit-ny ved RMF 75 68 50 22, snak med Lars

Kommentar
Fra : bne

Dato : 11-02-05 10:20

Jeg ved godt der er l-a-n-g-t, men prøv at kigge ind på http://www.skave-nedbrydning.dk/ - Steen er til at tale med - og sender sikkert over hele landet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-02-05 10:21

Ved også godt Lars er jyde, men han danner meget, der over til øen.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-02-05 11:19

Jeg vil da også blande mig. 3773s ide så kan du tegne selv og få en lidt mere kunstfærdig låge end naboens.
Men du behøver sikker ikke at ringe til alle de 50 nr. den første du træffer ved sikkert hvor de afsætter deres produkter, og fortæller gerne hvad du kan finde de forskellige steder,
Den blå avis kan du hurtigt gennemsøge på nettet

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-02-05 11:28

Ved RMF er det direkte fra fabrik, og priserne plejer at være aldeles fornuftige!

Kommentar
Fra : stilke

Dato : 11-02-05 20:29

Har du prøvet søgefunktionen på "DenBlå Avis"-"Gul og gratis", og hvad der af brugthandlende på internettet, der er mange, f.eks. www.papkassen.dk o.s.v.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 12-02-05 08:34
Godkendelse af svar
Fra : tjantzen

Dato : 16-02-05 11:27

Tak for svaret rotw.

Det var sådan nogle steder, som var på udkig efter.
Også tak til de andre svar.

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-02-05 18:42

det var så lidt (silvan er ikke billigst hver gang / karme til danebrodør er 120kr billiger hos ejas)