/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Skifte e-mail
Fra : maya123
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 11-02-05 08:30

Jeg er ved at blive stresset, jeg har prøvet i snart en måned at lave min mailadresse om, kandu maskineriet er fuldstændig kold et vist sted. Hver gang går den bare tilbage til den mailadresse jeg vil have lavet om.....nogle forslag, har prøvet at skrive til service, ingen svar.

MVH maya

PS jeg havde skiftet mail til jubiis nye altid problemfyldte system, da det ikke virker vil jeg have den nuværende adresse over til en anden mailudbyder, men ak.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 11-02-05 08:44

Din Profil-ændre Password/Email,den eneste forskel er du får tilsendt et nyt passw fra Kandu som du så laver om igen til det gamle

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 11-02-05 08:51

Hej Ole
ja det er jo det jeg har prøvet og det som ikke virker.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 11-02-05 08:53

den sender aldrig noget nyt pass og det er heller ikke nødvendigt, for den laver det slet ikke om, så jeg kommer bare ind på min gamle måde.................og det var ikke meningen, meningen er at jeg skal have ny mailadresse på

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 11-02-05 09:06

Har lige lavet min om fra jubii til yahoo,fredag

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 11-02-05 09:07

Undskyld men du skal jo oprette en ny email inden du tilmelder dig kandu,kandu kan ikke ændre den

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-02-05 09:40

Det er jo lidt ligegyldigt, når vi INGEN mails får.... overhovedet LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-02-05 09:47

Kære maya123.

Jeg har læst nogle gl. tråde igennem hvor Kandus mangelfuldhed drøftes, og du må nok slå dig til tåls med udtryk, fremført af kloge hoveder, som disse:

Kandu er jo gratis, så man kan ikke forlange noget
Teamet bag Kandu arbejder gratis, så man kan ikke forlange noget.
Kan man ikke li lugten i bageriet, så kan man jo skrubbe af.

LOOOOL

mvh
Klumme

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 11-02-05 10:20

Hej Ole
Ja, det kan godt være jeg ser dum ud, men jeg er det ikke

Selvfølgelig, skal man oprette en mailbox

Kære Klumme
Jeg har nu prøvet at skrive til Rasmus fra Kandu.......så må jeg se.....ja du har nok ret...god dag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-02-05 10:56

Maya123

Håber ikke du tror, at jeg er enig i de nævnte bemærkninger.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-02-05 11:24

Jeg er én af dem, der mener at så længe vi ikke skal have penge op af lommen for at bruge dette geniale site, så kan vi heller ikke tillade os at brokke os.

At det så ikke er pænt at ignorere en henvendelse fra en bruger med et problem - er en helt anden sag!
Der er dog forskel på et problem som det Maya fremlægger - og så decideret brok over hastighed, manglende mails osv.

God weekend

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-05 11:34

Maya123 - så længe mailserveren ikke virker på Kandu, er det nok ikke muligt at ændre din mail-adresse.
Måske skal du lige vente til Emilerne begynder at drøne ind.
Vi skal nok fortælle dig her i denne tråd når de kommer.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-02-05 11:40

Der er vi altså ganske uenige Creamygirl, men blir' der ikke større uenigheder, så går det nok. LOL

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-05 11:48

Jeg må for en gangs skyld give creamygirl ret:
Citat
Jeg er én af dem, der mener at så længe vi ikke skal have penge op af lommen for at bruge dette geniale site, så kan vi heller ikke tillade os at brokke os.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 50 point
Dato : 11-02-05 11:49

Og for lige at komme med mit besyv til det mysterium det åbenbart er for andre at henvende sig til Kandu, som ikke får svar på deres spørgsmål.

Jeg har benyttet mig af at skrive til Kandu.dk to gange. Begge gange har jeg fået svar efter et par dage. Godt nok ikke af denne Rasmus, men af en der kalder sig for Søren Jensen.
Hvad grunden er til, at nogle får hurtigt svar - og andre slet ikke noget svar - er dog lidt af et mysterium, men uden at vide det tror jeg de de får mange henvendelser af forskellige årsager - og hvis kun der sidder en enkelt og skal besvare disse mails, kan et svar jo godt være længe undervejs.

Jeg håber du får løst dit problem Maya. Prøv at skriv til Søren i stedet for Rasmus - Søren kan man regne med...lol...Håber du forstår jeg joker!
Er godt klar over det er tilfældigt, hvem der lige falder over din mail - og derfor også tilfældigt, hvem det er der svarer..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-02-05 11:52

'For en gang skyld'?!
Doh, den var rigtig nok god Hr. Emesen - og til at forstå!!

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 11-02-05 12:59

Hej creamy, emesen og Klumme

Tak for jeres svar, ja jeg skrev til Rasmus i første omgang, fordi han har været flink at hjælpe mig før. Nej, allerførst prøvede jeg forgæves dette service kandu, mange gange. Jeg mener også engang at have haft kontakt til Søren og en pige/dame......jeg havee jo først det problem, at jeg skiftede for en måned siden til den jubii konto. Jubii modtog så hverken buuhh eller bææhh fra kandu og så kunne jeg jo ikke regne med den konto. Så kunne jeg pludselig overhovedet ikke logge ind her, det har været noget værre rod i en måneds tid. Så fik jeg hjælp af Rasmus med et helt nyt kodeord, så skulle jeg jo udskifte min mailadresse og det vil den bare ikke. Så nu står der en adresse til jubii, som ikke virker, det vil sige det gør den på andre website, bare ikke kandu....ja det er altså noget værre rod....
Jeg må væbne mig med tålmodighed.............et par måneder, he he...
Tak til alle og god dag.

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 11-02-05 13:01

Tak for svaret creamygirl.
Tak fordi du satte dig ind i mit problem og tak for din måde at være på, seriøs og nice.
Jeg blev sgu helt rørt....

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 11-02-05 13:06

Klumme
Nej, selvfølgelig er du ikke enig i dumsmarte bemærkninger, du er ok....hør jeg vinker sødt til dig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-05 13:37

Creamygirl - "for en gangs skyld" er for mig bare en talemåde og IKKE det samme som >>>denne ene gang<<<

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-02-05 13:44

Nu er det mig der bliver rørt Maya. Tænk, at én her på kandu mener jeg er både seriøs og nice. Det varmer sq
Det mener jeg nu også selv at jeg er. Smalltalk er så en anden snak

Ok Hr. Emesen!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-05 19:13

Maya123 - nu kommer Emilerne - så kan du evt prøve at ændre din "Kandu" mail.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 02-03-05 02:25

Jeg kan stadig ikke ændre den sk... mailadresse

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-03-05 01:17

Hej Maya.

Har du fået kontakt til Søren/Rasmus eller måske én helt tredie?!
Jeg synes godt nok ikke, at det er pænt, hvis IKKE de svarer dig. Bliv ved med at skriv til dem, hvis ikke de allerede har svaret dig. På et tidspunkt må de da reagere.

Jeg finder det godt nok dybt underligt, at der udvises denne forskel på om de svarer på mails. Det kan vel ikke passe, at de prioriterer klager og brok højere end et seriøst problem.