/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kopi af adresser i Foretrukne
Fra : wium
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 11-02-05 08:01

Hvordan tager man et back-up af mappen "Foretrukne"?
SW

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 11-02-05 08:09

Den ligge som mappe et sted på c-drevet
win2000: Dokuments and settings- og der efter under din bruger profil
på andre windows versioner ved jeg ikke lige hvor den ligger med
søg efter "foretrukne" og lav en kopi af mappen.

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 11-02-05 08:15

C-documents and setting-admin-foretrukne-marke´r alt kopier

Kommentar
Fra : marmic

Dato : 11-02-05 08:22

I xp ligger de i mappen C:\Documents and Settings\[Dit brugernavn]\Foretrukne or er som genveje.
I win 9x ligger de i en html fil som links <A hreff... jeg mener den hedder bookmarks.html
Ved xp kopierer du bare hele mappen i win 9x er der kun en fil

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-02-05 10:01

InternetExplorer - Filer - Importer og Eksporter - Næste - Eksporter Foretrukne emner....
De lægger sig som standard i Dokumenter, men du kan selv bestemmer hvor den skal ligge og den kan så senere importeres samme sted og også til en anden maskine hvis der skulle være behov for det.
Så enket har MS lavet det til os

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-05 13:35

marmic -> I Win98 SE er det en systemmappe : C:\Windows\Foretrukne med filer af typen : URL

Altså mærk 'Foretrukne' af, højreklik og vælg ; Kopier, derefter kan du gemme/indsætte (Crtl.+V) i et andet bibliotek, CD-rom eller på diskette.

Du kan altid kopiere dette bibliotek ind igen ..både i Win98, 2000 og XP

Biblioteket fylder som regel få hundrede kilobyte ..hvis bølgerne går højt

</MOLOKYLE>