|
|
Det lyder mystisk. Vi har kun trådløse telefoner og har aldrig problemer af nogen art. Prøv at spørge der, hvor du har købt den. Måske er det en fejl, så den bare skal byttes med et andet eksemplar.
| |
| Kommentar Fra : jakjoe |
Dato : 11-02-05 07:11 |
|
Det tyder på at din telefon kun udsender pulser om ikke toner DTMF.
Kan du hører pulser, som på en drejeskive, eller toner ?
mvh
jakjoe
| |
|
Hvis du lige fortæller os Mærke og Model, kan det være én af os har en tilsvarende. Så bliver det noget nemmere at hjælpe dig. ;-
| |
| Kommentar Fra : SACA2 |
Dato : 11-02-05 16:47 |
|
telefonen hedder Topcom Buther 2900..
Det samme har været galt engang jeg købte en billig alm. vægtelefon.- så nej jeg tror ikke telefonen fejler noget...
...hvordan er det nu....der er noget det hedder analogisk og`?????
glæder mig til at høre jeres bud..
| |
|
Man skelner imellem analoge (med lyde) og digitale (uden). Kender ikke det mærke. Fik du ikke en brugervejledning med? Søg evt. på Google efter Topcom Buther 2900. Håber du finder noget hjælp her eller på nettet. M.v.h. Arne
| |
|
Eller søg på Google efter Topcom Butler 2900. Den finder mange sider.
| |
|
I øvrigt vrøvlede jeg lige før. Jakjoe har den riggtige forklaring på lydforskellen imellem analog og digital. Sorry Jakjoe. Men din telefon ER digital.
| |
| Kommentar Fra : SACA2 |
Dato : 11-02-05 17:40 |
|
hej Arne..
Der står intet i "brugsforvirringen" om mit problem...Kan det være mit gamle telefonstik i væggen der så ikke er digitalt.....har sikkert siddet i huset siden 63???
| |
| Kommentar Fra : severino |
Dato : 20-02-05 00:18 |
|
Prøv at tilslutte din TopCom så den sidder alene i telefonstikket, og ring så op på den. Kan den det er den i orden.
Tilslut så de andre apperater du måtte have, et for et og find så ud af hvilket af dem der ikke vil lege med i dette samspil, for det er givetvis et af dine apperater som ikke kan enes med din TopCom.
De er jo ikke bygget ens i teknikken, så der kan nemt være en forskel der udgør problemet.
Hvad du så vælger af beslutninger, er op til dig.
| |
|
SACA2 - Nej det har intet med dit telefonstik at gøre. Kan det bruges til alm. telefoni, kan det også bruges til trådløs telefoni. Den eneste forskel der er på trådløs telefoni og tråd-telefoni er ---- Tråden ---eller mangelen på samme----.
Det er altså din telefon der bestemmer, IKKE hvad der sidder i væggen. Så kan din trådløse ikke klare opgaven, så skift den ud med et bedre produkt. Gå ned til din forhandler og snak med ham om problemet.
| |
|
SACA2 - Nej det har intet med dit telefonstik at gøre. Kan det bruges til alm. telefoni, kan det også bruges til trådløs telefoni. Den eneste forskel der er på trådløs telefoni og tråd-telefoni er ---- Tråden ---eller mangelen på samme----.
Det er altså din telefon der bestemmer, IKKE hvad der sidder i væggen. Så kan din trådløse ikke klare opgaven, så skift den ud med et bedre produkt. Gå ned til din forhandler og snak med ham om problemet.
| |
| Kommentar Fra : SACA2 |
Dato : 20-02-05 08:56 |
|
jeg har prøvet at sætte den trådløse i alene...den virker...men jeg kan stadig ikke trykke videre på omstilling...feks. til mit job er der et telefonnummer....og så trykker man et tal og kommer direkte på afdelingen...Det vil den bare ikke...
Det er rigtigt at jeg kunne bare købe en anden telefon...men da det åbenbart er noget der er svært at finde ud af hvor fejlen er...ja så kan jeg jo købe mig fattig i ikke brugbare telefoner...
| |
|
Som jeg sagde: Gå ned til din forhandler og snak med ham om problemet.
Det tyder på en teknisk fejl.
| |
| Kommentar Fra : severino |
Dato : 20-02-05 15:58 |
|
Hvordan trykker du videre?
Trykker du manuelt eller bruger du nummersender i telefonen.
Normalt er det sådan at du får en ny klartone, inden du trykker lokalnumret.
Hvis du bruger nummersender:
Her kan man så indskyde en pause i numret, således at hovednummer+ventepause+lokalnummer står ud i et. Men der skal tages højde for hvor lang ventepausen er pr. ventetegn, og hvor hurtig at firmaets omstilling reagere. Så der kan så indskyde flere ventepauser inden lokalnumret sendes. Ventepausers tid variere fra produkt til produkt.
Er der mulighed for at stille telefonen til at bruge PABX funktion?
| |
| Kommentar Fra : SACA2 |
Dato : 20-02-05 16:20 |
|
øh...hvad pabx...nej det står der intet om i brugsforvirringen....
På min "rigtige" telefon ...Kirk....kan jeg trykke videre mens stemmen er der...fakta er...at når man ringer arbejdsnummeret op....så kommer der en stemme og fortæller hvad man skal trykke for at komme til de enkelte afdelinger...på Kirken kan jeg sagtens trykke videre mens hun snakker...
På den tråløse kan jeg ikke det, men heller ikke efter klartonen....
| |
| Kommentar Fra : severino |
Dato : 20-02-05 16:47 |
|
Kan det være fordi at den kan indstilles med henholdsvis puls og tone opkald?
I såfald skal den indstilles med tone. Jacjoe var inde på det tidligere i tråden.
Moderne omstillingsanlæg benytter tonestyring (puls er kun noget der stiger, når det går skævt )
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|