/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Administrator !
Fra : bennymanden
Vist : 334 gange
2 point
Dato : 10-02-05 23:25

Hejsa !

Lige et lille let spørgsmål, ville det ikke være betydeligt lettere bare at lave et stort, flot fejlskilt på "Forsiden" så var vi da fri for at vente i flere minnutter på at få det at se.

FORSLAG:

Citat
DER ER SOM SÆDVANLIGT
SKET EN FEJL -
---------------------------
SKRIV VENLIGST IKKE TIL
OS - VI KENDER PROBLEMET

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-02-05 23:28

Ja, det har godt nok været lidt trægt de sidste på dage

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-05 23:29

haha - har det været større problemer idag ??????

bennymanden du er da godt nok blevet træt

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 10-02-05 23:32

jamen mirit - når jeg ville stille et spørgsmål ? - vente, vente, vente (3-5 min)
så fejlmeddelelse ............ forfra, det samme igen - mange gange
- det er da til at falde i søvn over

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-05 23:41

og nu snakker du i søvne ???????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-05 23:42

hmm - nu kommer der filene da heller ikke nogen mail så vidt jeg kan se - grrrrrrrr

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-02-05 23:54

Jeg tror altså ikke det er Kandu.dk skyld, men min skyld
for når jeg endelig har tid til rigtigt at gnaske mig gennem alle spørgsmålene og stille nye spørgsmål, så laver sitet det her nr. og hvergang jeg kun har lidt tid til lige, at kigge forbi så køre det hele fint....så det må være mig der har en negativ virkning

// Toupie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-02-05 23:58

NÅ !!!!! Toupie - nu kommer vi allesammen efter dig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-02-05 00:00

Miritdk tager I selv kaffen med?? og en kage måske ....og kan jeg så også få lidt pleje nu jeg er sygdårlig??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 00:02

kaffe ok kage ??? Hmmm - når jeg ikke selv må få noget så får du ski da heller ikke - den (kærlige) pleje vil jeg lade andre om..... keld måske ?????????
synd du er sygdårlig - se at komme på højkant

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-02-05 00:05

Din skyld Toupie Nej det tror jeg ikke.
Jeg tror derimod hvergang, at det bare er min computer der driller når siderne ikke vil skifte

Syg og dårlig, ja du er ikke alene, jeg har døjet med en hårdnakket influenz og lungebetændelse ting i mere end en uge nu. Øv Øv Øv

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-02-05 00:05

Miritdk hvorfor må du ikke få kaffe og kage???

Tak, jeg gør mit bedste

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 00:07

må godt få kage - men har det ikke så godt med sukker (diabetes) - men ok - sender lidt kage med chokolade og kokos og - ja alt du vil over her

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-02-05 00:07

Dova, god bedring til dig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-02-05 00:08

Det er nu sjovt nok, hver gang nogen brokker sig lidt over Kandu, som nu den her tråd, så er det lige som det pludselig bare kører på skinner

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-02-05 00:08

Jo tak Toupie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 00:09

det har du faktisk ret i dova - haha

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-02-05 00:09

Miritdk vi laver da bare en sukkerfri kage ......lyder ellers godt med chokolade og kokos

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 00:12

du VIL bare have kage hvad Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-02-05 00:14

Miritdk nu har jeg levet af kartoffelsuppe, mintthe, kiwier og mandariner i 3 dage så JA jeg vil have kage kage kage

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-02-05 00:16

Og i lige måde forresten Toupie, god bedring.

Nej nu får jeg også lyst til kager, Og jeg tror sgu ikke der er noget på lager.
Fjog og Lokketoft kagerne er spist.

Ja, hvis I ikke ved hvad det er for kager, så en lille forklaring.
Hver gang der skal være valg, laver vores lokale bager sin egen lille "Opinionsundersøgelse":
Lagkager med marcipan ovenpå, og så en karikatur tegning af, denne gang, Fogh og Lykketoft, og så tæller han op hvilke der sælges flest af, og det passer som regel fint med landsresultatet af valget.
Nu stemmer jeg ikke på nogen af dem, så for at neutralisere resultatet, købte jeg en af hver

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 00:16

ok da - æd så du revner

kan være dova finder en megagod opskrift

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 00:17

dova

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 12 point
Dato : 11-02-05 00:18

Sætter lige et par øl på bordet til en rigtigt mandesnak!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 00:20

hooooooooooooooov tedd - (((((((((((((((((spark midi)))))))))))))))))))))))))) - bland ikke øl og kager sammen dooooooooh

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-02-05 00:21

Eiiiiiii en lagkage med marcipan ovenpå uhmmmm........hvor lækkert

Tedd altså......kage og øl smager da ikke godt sammen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-02-05 00:22

Hej Tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-02-05 00:22

Næh men det var nu for at lokke mændene ind så vi kunne sidde i baggrunden og kommentere jeres kaffemik!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-02-05 00:25

Blev du tørstig Dova?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-02-05 00:29

Ja men ikke lige efter øl, jeg klarer mig med en cola

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-02-05 00:42

Blev der kaldt på mænd:
Her er jeg.

Dova min skat, min egen, bliv hurtig rask.
Kysse kysse ,smaske smaske, og du kommer ikke til at smitte mig, den har Toupie klaret,
men det var ikke med vilje.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-02-05 00:45

Keldd er du ikke gået i seng endnu???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-02-05 00:48

Hej Keldd
Ja, det håber jeg også, at jeg snart bliver rask.

Mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-02-05 00:52

Åh Keldd din stakkel, så du er også syg.
Jamen rigtig god bedring til dig.

dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-02-05 01:10

Det er underligt, når jeg bliver så'n lidt svag,
kan jeg godt lide der bliver talt blidt og ømt til mig,
jeg synes allerede det hjælper dova.
Hilsen
Keldd.............der vist nok er ved at blive lidt
svimmel, det er ligesom det hele sejler rundt, nejjeg må tage mig sammen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-02-05 01:15

[hør]
Nej, Keldd, ka' du så lade være med at blive svimmel, du sku' jo helst ikke falde ned af stolen og komme til skade

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 01:18

pænt godnat herfra - skal tidligt op -

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-02-05 01:20

Go'nat mirit og sov godt

mvh dova

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-02-05 01:35

hej - hej - er der sket noget mens jeg var væk ?

hvis det bare kører når man laver en "brokketråd" så lader vi den bare stå åben et par dage, man kan jo altid kopiere linket og bruge det når man vil ind

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-02-05 01:37

jeg skal tidligt op i morgen, men det var da hyggeligt at høre i allesammen er i live, om end nogen lidt mere i live end andre

godnat allesammen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-02-05 01:46

Go'nat Benny, og sov godt.
Ja nu vil jeg også gå i seng

Godnat

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 09:54

hallooooooooo så er det på tide at stå op

Joooooo bennymanden - selvfølgelig er der sket noget mens du var væk - du ved da godt man ikke skal kigge væk fra skærmen ikke

Solen skinner - vejret er tåleligt - de lover sne imorgen - så husk at komme ud mens man kan nyde det inden det kedelige grå overtager igen

Pyyyyyyyyhhhh - hoster lige så kandu også vågner - grrrrrrr - to dage uden varme må være mere end nok - og tror i der er en varmemester til at tage telefonen ????? ... går ned og vækker ham gør jeg

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-02-05 09:58

Jamen du er da heldig mirit hvis du bare kan "sparke" til en varmemester for at få varme på

Jeg skal selv ud og sørge for at fyre hvis jeg skal have varme på, og det er sgu en kedelig oplevelse når man er syg.

Og vejret, øv-øv, troede ellers ikke vi skulle tænke ret meget mere på sne og frost.

Mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 10:14

dova - intet held med varmemesteren -han er filene også syg - så har bestilt nogen til at komme - og lagt nøglen hvis jeg lige er væk.

Uff husker godt hvad det vil sige at skulle sørge for varmen selv - lige nu ville det måske være temmelig godt hvis man kunne - men ellers en særdeles ubehagelig tjans hvis man ikke har det godt.

UHU - ikke godt med alle de syge mennesker pt - er vist selv ved at være en af dem men håber det holder sig væk - har ikke lige tid og lyst - men rigtig god bedring til dig - se at komme op og hoppe

NEJ !!!!!! vil heller ikke tænke på mere sne og frost - er godt vintertræt i forvejen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-05 10:52

Den der kaffe.................er der noget til - foruden kage.
Ellers kan jeg selv tage lidt "Raki" med.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-05 10:59

Jeg vil ha' emiler ....NU !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-05 11:07

[hør] EMILER !!!

Abstinenser...for dælen da også. Jeg er på vandvognen og nu får jeg heller ikke min emil dosis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-05 11:28

Jeg får da Emilier..............................mange.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-05 12:53

emesen -> Ja ja... Damernes ven, men det er fra Kandu.dk der savnes emiler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-05 13:29

Nåe sådan - dem får jeg ingen af......................ikke endgang alle de påænger jeg kunne drømme om.

Kommentar
Fra : martinus8

Dato : 11-02-05 14:13

Jeg gør altid det at jeg åbner for kandu.dk og så begynder jeg at tjekke mails og andet surferi. imens venter jeg på at kandu bladrer til de sider jeg har bestemt.
Så er man fri for at sidde og glo ud i luften mens kandu sløvt ændrer side og får lyst til at kværne pc´en i gulvet.

Dog hos min kæreste virker kandu indtil videre rimelig godt. Hun har over 3 MB ned.

Kommentar
Fra : martinus8

Dato : 11-02-05 14:14

Jeg kopierer også ALTID teksten inden jeg fortager mig noget nyt, hvis der sker en "fejl" som der jo ofte gør.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-02-05 17:09

Hejsa, så blev det week-end (endelig)

.......... NEJ - jeg får heller ingen emiler, men kandu er da lidt kvikkere end i går, men det er måske kun i denne tråd

jamen martinus, den GODE ide har jeg brugt længe, altså det med lige at kopiere det man har skrevet inden jeg trykker på "Send indlæg" - så er man da i det mindste fri for at skrive hele smøren en gang til

nu kommer Keldd vel snart med
week-end-vrøvletråden .........

På trods af forestående snestorm vil jeg ønske alle en rigtig god week-end

Benny

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 11-02-05 17:20

SKÅL tedd .... og god week-end

Benny