/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mit poker program kan ikke forbinde?
Fra : matiasnykfyahoo.dk
Vist : 353 gange
12 point
Dato : 10-02-05 20:35

jeg skal til at spille poker, og har hentet poker softwaren (unibet) og installeret det -

- Men den kan ikke forbinde? :/

- hvad kan der være galt?

- Har prøvet at slette nogen forskellige programmer fra min com, og køre spy-ware...

- Plz hjælp - HASTER!

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 11-02-05 12:42

Prøv at slette det og gen-installere det. Det kan godt være at der er sket en fejl i installeringen...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-05 12:48

Måske du har 'cuttet' forbindelsen via din firewall. Tjek om du i din firewall setting tillader URL'en forebindelsen via port 80 (http).

Bruger du Spywareblaster ? Spywareblaster spærre for visse 'ting', hvid de inholder spy-/adware, netop for du ikke skal få 'skidtet'. Dette kan lægge visse cookies/programmer/plugins døde.

Prøv først at slette cookies og midletidige internetfiler :

I din browser vælg menuen : Funktioner->Internetindstillinger-> ..fanen Generelt ; [Slet cookies] og [Slet filert] (flueben ved ; Slet alt offline indhold)

</MOLOKYLE>