/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Adgangsproblemer!!
Fra : sm7sgb
Vist : 502 gange
500 point
Dato : 10-02-05 07:55

Hej, på arbejdet har min kollega problemer med sin computer, efter at han har tastet adgangskode ind, får han denne besked>> ”Instruktionen ved ”0x 77e76b97” referede hukommelse ved ”0x0000810” hukommelsen kunne ikke ”read”

Han har windows xp og kan slet ikke komme ind i computeren!!

Er det nogen som har gode ideer??

MVH
/sgb

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 10-02-05 08:09

Fejlsikret tilstand-system gendannelse

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 10-02-05 08:11

Ja, olepost, du bliver nød til at udpensle, har ikke ret meget forstand på computere!!

Accepteret svar
Fra : olepost

Modtaget 510 point
Dato : 10-02-05 08:19

Under opstart trykker du på måske F8-F1 eller afhænger af hvilken maskine,derefter start i fejlsikret tilstand-derefter-start-indstillinger-kontrolpanel-kategori visning-ydelse og vedligeholdelse-oppe til venstre -syst gendannelse-vælg en dato før problemet opstod

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 10-02-05 08:22

hvis det hjælper så er det en dell, har du nogen ide om vad det er sket, eller vad beskeden betyder???

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 10-02-05 09:34

Har kigget de steder jeg kender med fejlmeldinger,men nej,aner det ikke

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 10-02-05 10:24
Kommentar
Fra : xou

Dato : 10-02-05 17:12

hej sm7sgb !
prøv igen
f8 når du har startet hans pc ved at rykke på power kanppen.det giver en menu hvor du kan vælge fejlsikkertilstand.
log på som administartor.under bruger i kontrol panel skal du oprette en ny konti til ham,da den anden sikkert er ødelagt.
hilsen xou

Godkendelse af svar
Fra : sm7sgb

Dato : 11-02-05 07:40

Tak for svaret olepost.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 11-02-05 08:18

Selv tak

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 14-02-05 16:39

Sluk for computeren. Boote på F8, (tryk, slip, tryk, slip adskellige gange). Flyt med piletasterne til Sidst kendte konfirguration hvor stystemet virkede. Så skulle du gerne være inde igen. Derefter skulle systemet virke igen.

axel