/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
slette sine spor op google?????
Fra : steffen15
Vist : 7376 gange
101 point
Dato : 09-02-05 21:38

hej hvordan sletter man side spor på google??? når jeg skriver a så kommer der mange ting som jeg har søgt på før ``?
og ikke alle ting gider man jo og dele med andre`???)!

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 111 point
Dato : 09-02-05 21:44

2. Hvordan fjerner jeg tidligere søgninger, når jeg begynder en ny forespørgsel?

Din søgehistorik er en funktion i Internet Explorer 5.0. For at slå denne funktion fra, gå til "Internet Indstillinger" under "Værktøjer" menuen, og vælg "Indhold" fanen. I området med personlige oplysninger, vælges 'Automatisk færdiggørelse'. Klik på 'Rens formular' knappen. Du kan også fravælge formular knappen i det samme vindue, for at forhindre tidligere søgninger i at dukke op i fremtiden. Alternativt kan du slette enkelte punkter fra historikken ved at bruge "ned" piletasten for at vælge en tidligere søgning og trykke på Delete når en uønsket søgning er markeret.

http://www.google.dk/intl/da/faq.html#iehistory

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-02-05 21:48

Der er mange steder der skal slettes, oppe i linien med det lille søgefelt står der google til venstre, der er en lille pil, og når du trykker på den, kommer der en rude hvor du skal trykke på : Clear search history.
Så er der selve google forsiden, når du f.eks. trykker a så kommer alt der starter med a, så bruger du "pil ned" tasten på tastaturet og når den overskrift du vil fjerne er i den blå linie, trykker du på delete.

Så er der oppe foroven, i den linie hvor der står tilbage, søg, foretrukne m.m der skal du klikke på det symbol der betyder oversigt, så kommer en menu i venstre side af skærmen, og klik på søg iden, så forsvinder det.

Men det kan aldrig fjernes helt, man kan altid finde et eller andet sted hvor det er gemt væk.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-02-05 21:48

Der er mange steder der skal slettes, oppe i linien med det lille søgefelt står der google til venstre, der er en lille pil, og når du trykker på den, kommer der en rude hvor du skal trykke på : Clear search history.
Så er der selve google forsiden, når du f.eks. trykker a så kommer alt der starter med a, så bruger du "pil ned" tasten på tastaturet og når den overskrift du vil fjerne er i den blå linie, trykker du på delete.

Så er der oppe foroven, i den linie hvor der står tilbage, søg, foretrukne m.m der skal du klikke på det symbol der betyder oversigt, så kommer en menu i venstre side af skærmen, og klik på søg iden, så forsvinder det.

Men det kan aldrig fjernes helt, man kan altid finde et eller andet sted hvor det er gemt væk.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-02-05 22:05

Hej Steffen.
Der fik du to udmærkede forslag til hvordan du kan blive af med de "afslørende" førlinks i google, du kan også på den følgende side hente flere programmer som simpelthen sletter alle dine spor fra internettet, læg mærke til nogle af dem er købeprogrammer med en gratis prøvetid på 1 mdr. og et par stykker af dem er Freeware, altså helt gratis programmer:

http://www.surfsecret.com/

god fornøjelse
mvh
Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-02-05 22:41

funktioner - internetindstillinger - indhold - autoudførelse - fjern flueben i webadresser

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 10-02-05 16:05

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-02-05 18:19

Selv tak