/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia operatør-loge
Fra : gril
Vist : 502 gange
200 point
Dato : 09-02-05 20:26

Jeg har en Nokia 3510i, og et simkort fra Tele2 mobil-online. Jeg vil gerne fjerne deres ikke ret kønne operatør-loge (SONOFON Tele2). Er der nogen der har en god ide???

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-05 20:33
Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 09-02-05 21:25

Har set dette tip på nettet, ved dog ikke selv om det virker

http://www.12send.dk/services/debatforum/debatforum.asp?ThreadID=-1.1472.1473

Har selv da jeg fjernede min operatørlogo fået den tilsendt mobilen fra 12send.dk

http://www.12send.dk/show_image_bw_content.asp?Pid=&CID=3&Max_File_Size=&CatID=46

Det er dog ikke gratis !

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-02-05 22:48

det kan du slå fra via telefonen

Kommentar
Fra : kermit33

Dato : 09-02-05 22:54

det er bare at gå ind i menyen som rotw siger

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 12-02-05 00:11

Jeg ved hvad der virker!!!: send BLANK til 1999, gem det modtagne opertaør-logo.

Den er Stensikker!

se: http://www.kandu.dk/dk/spg/49422

det har virket på alle de Nokiatelefoner jeg har prøvet på.

Jeg tror nok det koster 2 kr. Men det r' det værd !!
NB: Har du en Nokia 6600, vil der fremkomme en hvid firkant der hvor dit operatørlogo var!!!

Memuel

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 12-02-05 08:04

hvorfor betale for det når du kan fjerne logoet via telefonen egen menu'er?

Kommentar
Fra : Anduzz

Dato : 12-02-05 12:44

Find din mobil frem og gør følgende. Gå ind i menuen og vælg Tjenester. Derefter skal du vælge bogmærker Tryk på venstre valgtast og vælg nyt bogmærke. Så skal du skrive "http://www.xgryde.dk/wap.wml"
og i titel må du selv bestemme. Derefter vælger du det bogmærke du lige har lavet og går ind på siden. Når du er inde skal du bare vælge "blank logo" og når du har gjort det skal du gemme det. SIMPELT

Accepteret svar
Fra : memuel

Modtaget 200 point
Dato : 12-02-05 13:11

tippet fra Anduzz er ikke gratis... det koster jo at ringe op til browseren.
Det må være op til spørgeren at vælge hvad der passer bedst.
Det er jo ikke alle der har lige meget tjek på mekanikken, men en sms kan de fleste finde ud af.
Memuel

Kommentar
Fra : onkelkeld

Dato : 12-02-05 16:49

til ROTW det kunne være smart hvis du fortalte hvordan, i stedet for blot at skrive det kan fjernes via telefonen... ikke alle er nørder

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 12-02-05 16:53

menu instillinger /displayinstil / operatørlogo

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 23-02-05 01:43

Tak for svaret memuel.