/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Udstødning til afdroslet scooter?
Fra : fred280188
Vist : 977 gange
70 point
Dato : 09-02-05 20:08

Jeg skal have en tunudstødning på en afdroslet og omdyset Peugeot Speedfight 2, og jeg ved ikke hvilken?

Proma Legal?
Techno Merlin/Prestigio?
Top Performance Powered?

Tak!

Kommentar
Fra : bobby9000

Dato : 11-02-05 14:17

kan anbefale proma legal, en rigtig god udstødning, og du får et udemærket bundtræk...

Kommentar
Fra : fred280188

Dato : 11-02-05 17:23

okay.. hva gir den mest af? topfart eller optræk?

Kommentar
Fra : TobiasAJ

Dato : 13-02-05 12:32

Jeg siger ihvertfald at du skal holde dig LAAANNGGTT væk fra Techno... Du sætter jo heller ikke en lada-udstødning på en Ferrari vel?.... Ellers ville jeg mene du skulle vælge TP, da den har en utrolig god lyd, og samtidig yder godt.

Kommentar
Fra : fred280188

Dato : 13-02-05 13:16

Til TobiasAJ:

Hvorfor er det en lada-potte;)??

Folk på Sg.dk, har rost den.. Proma legal, blev disset... faktisk er det kun TP hvor der ikke er kritik (begrundet kritik)

Accepteret svar
Fra : bobby9000

Modtaget 70 point
Dato : 14-02-05 09:23

Ja, tp er også et godt valg, grundet bedre optræk og topfart...
med hensyn til proma legal, er der også skyggesider som feks.
- har tendens til at ruste på forrøret.
- tiltrækker panserne, men lyder godt.
dengang jeg havde proma legal på min, gav den mest optræk..
men jeg havde også kun en 49ccm cylle på.
men jeg droppede den hurtigt igen fordi den larmede..
så skiftede jeg til TP, så kørte den faktisk udemærket, men så blev jeg taget,
og så var jeg nødt til at skifte til alm udstødning igen:'(

Kommentar
Fra : PhilipSL

Dato : 14-02-05 11:42

Jeg syntes efter egne erfaringer at Proma Legal er en udemærket potte.

Måske ikke lige så langtidsholdbar som TP Powered, men det er hvordan man ser på det.

Vil anbefale TP Powered, dog.

Mvh.

Philip

Godkendelse af svar
Fra : fred280188

Dato : 14-02-05 12:04

Tak for svaret bobby9000. Den er bestilt, kommer sammen med en stempel-stopper fra speedline!!!:D YEAH!